30 Mayıs 2006

Cahil Kocaya Varan, Dayağa (Çileye) Râzı Gelir (mi)!?

Babannem yanımda, eskilerden dertleniyor; ben de bilgisayar başındayım. Bi cahile verdiler beni diye söyleniyor kendi kendine.

Kocasından çok çekmiş; dedem garibanın birisiymiş eskilerde, parasızlıktan sigara bulmayınca babannemi dövermiş.

Rahmetli dedemin de arkasından konuşuyoruz, hakkını helal eder inşallah. Babannem şimdi bunları yazdığımı bilmiyor; okuma yazması yoktur ki :o)

***

- Rüzgar eken, hiç fırtına biçmeyecek mi sanır?!

-:- Hayat Dersleri -:-

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...dedem demişken, rahmetli vefat ettiğinde babanneme üç yetim bırakmış; babam çocukmuş o zamanlar, ilkokul beşten yeni çıkmış; küçük amcam da kundakda pışpışlanacak bi bebekmiş, daha beş aylıktı diyor babannem :)

işte o yetimler ile o zamandan bu zamana yaşam mücadelesi veriyor; cahil cahil derim ama gıpta edip bakmam lazım, üç yetimi nasıl adam etmiş şaşıyorum :(

yine kendime isyan ediyorum, yaa ben bu akılla...

31 Mayıs 2006 12:41  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...kardeşim kenan'ın öğretmenlik tayini kastamonu azdavay'a çıkmış, babannem ağlıyo sevincinden, şimdi yanımda :o)

Allah'a şükürler olsun, ne diyim, vardır bunda da bi kerâmet...

31 Mayıs 2006 12:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Destan

Hoşgeldiniz efendim,
ve Aleyküm Selam...

3 Haziran 2006 01:29  

Yorum Gönder