14 Ocak 2006

Internet ile İlgili Bir Sorunum Var, Çözemedim.

13 Ocak 2006 Cuma gecesinden (sabahı) beri internet ile ilgili bağlantı sorunları yaşıyorum.

Blogger.Com sitesinin Admin Konsoluna bağlanbiliyorken kendi blog siteme bağlanamıyorum. MSN Mesenger, E-Kolay.Net, Microsoft.Com çalışıyorken; HepsiBurada.Com sitesi ve daha bir çok site çalışmıyor.

Sorunu bir türlü bulamadım, web üzerinden konu ile ilgili forumlara da ulaşamıyorum. Bu arada Google.Com da çalışıyor, ama arama yaptığımda karşıma çıkan linkler bir türlü cevap vermiyor.

Bilgisayarımda bir problem olup olmadığını anlayamadım. C sürücüsüne "Yükselt" niteliğinde yeniden sistem kurdum; yani tam anlamıyla format atmak istemedim, bu halde dahi değişen hiç bişey olmadı.

Anladığım kadarıyla benim PC de bir problem yok, web üzerinde internet bağlantılarında bir sorun yaşanıyor.

Bu düşüncemin bir kehanet olması da muhtemel, zaten beni bunaltan da kesin ve net bir cevaba ulaşamamış olmam.

Konu hakkında bilgisi ve malumatı olup bana ulaşmak isteyen buraya yorum bırakabilir, ancak yaşadığım bağlantı sorunundan dolayı yorumları da okuyamıyorum.

Kazım Mızrak

1 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu sayfaya ulaştım, şimdilik sorun yok gibi görünüyor :-/

14 Ocak 2006 12:02  

Yorum Gönder