20 Kasım 2005

Uydurmayı, Anlamaya Tercih Edenleredir Sözüm!

Beyninde iki gram bile zeka olmayan kimseler ile karşılaşıyorum hayatta:

Konuşurlarken, asla sizin varlığınızdan haberdar değillerdir, sanki bir duvar vardır karşılarında; sizi duymazlar. Söylediklerinizi akıllarının erdiğince uydurur da uydururlar.

"Ben böyle söylemedim!" dersiniz, onlar ise "Sen dengesizsin!" derler...

Allah yaratmış işte, isim vermek istemem; ama bu yazıyı okuduklarında onlar, "Biz mi gerizekalıyız?" diye alınganlık gösterirler...

Doğruya Doğru,
Kâzım Mızrak

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Lütfen Bilginize!

- Postanın başlığı değiştirilmiştir.

- Posta içeriğine
kısmi eklemeler
yapılmıştır.

20 Kasım 2005 17:22  
Anonymous Adsız dedi ki...

iste onlar, dedigim dedik, caldigim düdük diyenlerdir :)

bosvermeyi cok denemisimdir ama yapamamisimdir..

yinede herdefasinda kiriliyor insan..

ya sabir ...

25 Ağustos 2008 23:55  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ İlknur

Unutmuştum bu yazıyı, bana; hatırlattığınız için teşekkür ederim.

* * *

"yinede her defasinda kiriliyor insan.. "

Evet :)

Çözüm, onlardan uzaklaşmakta.

Belki özel yaşantımızda bu mümkün olabiliyor. Ama, iş ortamında maalesef :(

O halde, çalıştığımız işi değiştirebiliriz pekâlâ, değil mi ;)

Artı Bir
Mızrak

26 Ağustos 2008 18:17  

Yorum Gönder