29 Ağustos 2005

Gece, Karanlık, Küçük Bir Oda ve Huzuru Arayış

dünya büyük demişlerdi
hayır
çok küçük geldi bana
hem de bir odanın içine sığabilecek kadar küçük

belki üç hafta olmuştu
sigarayı bırakmıştım
onun da beni bıraktığına inanıyordum
sonra yeniden başladım
bir tek nefesle başladı
yine yeniden

sevgi arıyor insan
sevgisiz kalmaktan korkuyor
sahip olunca da değerini bilmiyor
değerini bileceğim bir sevgi arıyorum
olmadığında özlemeyeceğim
olduğunda sevinmeyeceğim
nasıl bişeyse öyle işte

akılla yoğrulmuş bir beynim yok
ne yazık ki ben buyum
aptalım dediğimde
kendim de inanmak istemesem
bu olduğumu biliyor olmam
bana bir bilgiye sahip olmanın
mutluluğunu yaşatıyor

akıllı ve zeki bir insan olduğunu
ispatlamak zorunda
kalmıyor insan

huzur bu olmalı

Sessiz Sedasız,
Kâzım Mızrak

0 Yorum:

Yorum Gönder