30 Kasım 2011

cesaret ile aptallık ayrı kavramlardı / evet ikisini birbirine karıştırdığım çok olmuştur / düşünüyorum da aptallıkta sınır tanımamışım / ben kendisini cesur sanan bir aptalmışım / cesaret kimsenin yapmadığını yapmak değildi / cesaret peki neydi / cesaret sana aptal diyenlere inanmayacak kadar güçlü olmaktı / evet buna cesaretin var mı / işte cesaret budur / aptal olduğunu düşündüğünde bile buna inanmamaktır / ben bir aptalım diyorken buna inanmak gelmiyorsa içinden bir kez daha / doğru olanı yapmışsındır / kaybetmiş olabilirsin / fakat kazandığın bir şey var / inancın için yaşadın / kaybetmiş olman / seni aptal yapmaz / fakat / sana bu konuyu bir kez daha düşünmeni tavsiye ediyorum / aptal olduğunu kabul etmek de / cesur bir davranış olabilir / işte şimdi oldu / sen cesur bir aptalsın / bunu sevdim

0 Yorum:

Yorum Gönder