1 Kasım 2011

jennetgulu@abv.bg

Blogger.com dan aldim emailiniz umarim ratsiz etmiyorum tanismak icin aliyorum

merhaba nasilsiniz ben Gul 24 yasta bekyar bir kizim hic evlenmedim ,sehir Montana koy Virsec te kaliyorum ,yasadim yerde cok az turk bulunmakta o yuzden ben kendime turk bir arkadas ariyorum cidi anlmada tanismak isterim ben ana okul oretmeniyim su an calismiyorum aslen makedonyaliyim burda bulgaristanda akrabalarimda kaliyorum 2AY kadar oldu , senli bir yuzum var , hayata umutla bakiyorum , hayatimi kurmak isterim amacim cidi bir iliski eger sizde tanismayi uygun gorurseydiniz bana mesac olarak
00359894863323 ve ya cep telefonumdan beni arayin ,telefon numaram bana bu numaradan ulasabilirsiniz ,arkadas canlisiyim , guzel sempatik sevecen bakimli bir bayanim saygilarimi sunuyorum beni cevapsiz birakmayin rica ederim ve kendinizden bahsederseniz memnun olurum gorusmek dileyiyle

-:-

Bulgaristan'dan hayranlarım olduğunu bilmiyordum :)

E-maili alınca ağzım bir karış açık kaldı, vay vay vay.! Evlilik mektupları alıyordum gizli hayranlarımdan. Öyle ortaya pat diye çıkıveriyorlar işte :)

Senaryo çok cici yazılmış değil mi.!?

Oysa bu satırlar, mazlum saf insanların iyi niyetlerini ile oynayıp, maddi rant elde etmek isteyen bir takım kimselere ait. Ortada hiç de öyle göründüğü gibi masumane niyetler yok aslında.!

Bunu nette yaptığım kapsamlı araştırmalardan sonra söylüyorum.

İlgili e-mail formatı taslak olarak değişebilir, ancak yapı itibariyle aynen kalıp gönderici e-mail adresi değiştirilerek başkalarına da gönderilebililir diye düşünerek paylaşmak istedim.

Kamu yararına, ilân olunur.

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

aynı mesajı ben de aldım. işin içinde bir çapanoğlu olduğu belli zaten. yine de çok dikkatli olmak gerekiyor. teşekkürler

5 Kasım 2011 22:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Katkınız için ben teşekkür ederim efendim.

16 Kasım 2011 18:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

sanal gerçekler :D

melek..

18 Kasım 2011 01:23  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Çok tehlikeli hareketler bunlar :) aman dikkat ;)

18 Kasım 2011 04:10  

Yorum Gönder