1 Kasım 2011

Biri mutlu, diğeri mutsuz iki insanın birbirini anlaması çok ama çok zordu.

5 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

sonunda anlaştılar mı? mutluluk mu kazandı mutsuzluk mu? genelde güçlü olan mutsuzluk oluyor da .. mutsuzu mutlu etmek zor, mutluyu mutsuz etmek kolay oluyor..bence onlar bir birlerini anlamak için mutsuz olmuşlardır:)
sence?

1 Kasım 2011 10:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"bence onlar bir birlerini anlamak için mutsuz olmuşlardır:)"

@

Çay ve şeker gibi oldular.

İkisi de kendilerinden bir şey kaybetmediler. Çay, çaydı.! Şeker de şeker. Kendileri oldular.

Ama ortaya çok güzel bir lezzet çıktı :)

Mutluluğun tarifini sorarlarsa, bu aklıma geldi bak :)

Hatta şöyle de bir ifade aklıma geliyor, çayımın şekeri olurmusun.? Karşı tarafta bir algılama zorluğu önce, hö.!? :)

Ben çay, sen şeker. Kendin ol yeter, seni değiştirmek istemiyorum..! Sen böyle daha güzelsin, daha özelsin.

:)

Sevgili Adsız.

1 Kasım 2011 10:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Seni hiç bir zaman değiştirmek istemediğim için mutluyum şimdi, sen ne dersin, öyle oldu değil mi.. ?

:)

Şekerin çayın içinde erimesi gibi yavaş yavaş eridin, şimdi kendini biliyorsun, kendini tanıyorsun, güçlü cümlelerin var, eskisi gibi red edilmekten korkmuyorsun, çünkü sahip olduğun değerlerin ve gücün farkındasın.

Kim olduğunu biliyorsun, sen bir şekersin.! Sana tuz diyenlere gülüp geçebiliyorsun, hatta onlarla alay bile edebilirsin bence.

Öyle ki, onları duymazdan gelebilecek kadar güçlüsün de diyebilirim.

Senin şeker olduğunu biliyordum, nehirlerin çağlayan gibi okyanuslara karışmak üzereyken çektikleri sancıyı çektin.

Sonunda, bir bardak çaya, mutluluk oldun.

;)

Bugün hava ne kadar güzel değil mi, orayı bilmiyorum ama burada yine güneş açtı. Bu soğukta, güneşin karşısına geçip ısınmak harika oluyor.

İnsan iliğine kadar ısınıyor, elhamdülillah.! Şükürler olsun.

1 Kasım 2011 10:56  
Anonymous Adsız dedi ki...

tüh: yine ruhumun özeliğini yansıtmada başarısız oldum..:( şeker diye tatlandırıyorlar.ALLAH (CC) razı ola

ne olurdu yani beni de çaya layık eyleseydiniz
:)

1 Kasım 2011 11:12  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Çay şekersiz acı olur Adsız, o yüzden şeker dedim, sen hep şeker olarak kal, kalabil, çaylar sensiz içilmesin.

1 Kasım 2011 11:40  

Yorum Gönder