19 Ocak 2011

Sabır



















By Madrup

12 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

içim her daraldığında, bu sayfaya koşuyorum: sabrı görmek için .. ne de olsa burda bir çok yerde varolmakta..
sabır diyorsun...! böylede olmaz ki ara ara yazsan diyorum..

19 Ocak 2011 16:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Ben de öyleyim Adsız, sabrı gördükçe teselli buluyorum. Bir nehir gibiyiz, hırçın mı hırçın. İnsanız ya, nefsimiz yok değil ki.! İşte bu nefis ırmağı çoşup çağlarken bir bende dayanıyor; duruluyor. Bir göl gibi yâni. Sakinleşiyoruz.!

22 Ocak 2011 04:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bazen nefesim daralır gibi oluyor, yaşamayı çok görüyorum kendime.

22 Ocak 2011 05:29  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Allah'ım diyorum, neden hala emanetini almıyorsun; Lütfen.!

22 Ocak 2011 05:32  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bir kanser hastası gibi, iniltiler halini alıyor duâlarım.

22 Ocak 2011 05:33  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Hayattan ümidi olmayan bir veremli gibi hissediyorum, öyle zamanlarda.

22 Ocak 2011 05:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Aklımdan çıkmacasına ölümü düşünüyorken, buna kastedmeyi isterken, beni bu yoldan alıkoyan tek şey sabır oluyor.

22 Ocak 2011 05:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

O'nun c.c. beni sevdiğine inanmakdan utanıyorum, hayır diyorum sevmiyor.

22 Ocak 2011 05:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Ben buna da sabrediyorum.!

22 Ocak 2011 05:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Ve ekliyorum, Allah'ım.. .

22 Ocak 2011 05:43  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Allah'ım diyorum, neden hala emanetini almıyorsun; Lütfen.!"

bunu çoğu kez ben de yapıyorum.
"ben buraya ait değilim hadi artık" diyorum...
Oraya da ait olmadığımı düşündüğümden de kabul görmeyişi diyede düşünüyorum..

ya çok seviyor, ya da hiç sevmiyor.. bunada emin değilim..

yine de ümidim o ki, Oraya cemalini görmeye layık eyleyene kadar bizi burada bekletecek ve sonra alacak..

dileyim de. daha fazla bekletmeden, beklediğimiz, ait olduğumuza layık olmadığımızı sandığımız o yere çabuk layık eyleye ki, hasret de bite inşâallah..

22 Ocak 2011 11:53  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Çok olgunca bir yaklaşımda bulunmuşsunuz, teşekkür ederim.

22 Ocak 2011 14:40  

Yorum Gönder