13 Ekim 2009

Yenilgiyi kabul edebilecek kadar büyük bir yüreğe, sahip miyiz!.

K.M.

12 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

yürekli olan her yerde ve her an o yüreğe sahiptir desek:)

13 Ekim 2009 08:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Yenilgiyi kabul etmek ayrı, ağlanıp sızlanmak ayrı değil mi Adsız :)

Yenildim ben diyip ağlamamalı insan. Ne sinir bozucu bir şey yaa.

Örneğin..

A) Ne oldu evladım?
B) Yenildim de ağlıyorum.
A) İyi, elinin körü :)
B) Ne ?!.
A) Yok bişey yavrum. Sen ağlamaya devâm et, iyi böyle :) Afferin :P
B) Bizimkisi mızıkayı en derinden üflemeye devâm eder.

Yenilgiyi hazmetmeli, sindirmeli insan. Hatta tadına doyamamalı yenilginin, bir daha yenilmeli :) Aman da ben nasıl yenilmişim demeli :) Diyebilmeli..

Gıcık olmalı kazanan, iyi halt etmişim diye dövünmeli :)) İşte böyle yenilmeli insan :D

Bana bunları düşündürdüğünüz için de sizi tebrik ediyorum efendim.

Helâl olsun yâni :)

Böyle gülecek ne var dediğinizi duyar gibiyim :)

Hiç bir şey yok, aslında. Daha ne olsun ki :o)

K. Mızrak

! Hayat güzeldir. O'nu çirkinleştirense, bakışlardır. Güzel görmek isteyen, güzel bakar. Aksi hâlde, her şeyi çirkin görünür.

14 Ekim 2009 02:33  
Anonymous Adsız dedi ki...

şimdide seiz yenildiniz:) bu mekanınızı ilk keşfettiğimde. gülme ikonunu bırak, sırıtma ikonu bile yabancıydı bu mekana:)

hav ve recadan birisi korkuyordu burda olmaktan;)


oysa şimdi ne güzel "! Hayat güzeldir" diyebiliyor ve blağunuz da; gülme ikonlarıyla adeta bahar gelmiş gibi çiçek açmış..;)

hadi bakim, size hayat güzeldir detirten birileri var olmakta.. ben denizse hayatın güzeliğiyle avunurken çirkefliğini öğretip ebedi hayatın güzeliğini kavrama yeteneği sunuldu.. bakalım üstesinde gelip layık olup becerebilecekmiyiz. yoksa vay halimize burda hayatın çirkefliği öğretildi. orda çirkefin içinde olmakta var;) dua edin de ebedi hayatta çirkeften uzak gülme ikonlarıyla çiçek açmış baharlar yaşayalım...;) burda suretim "hayat güzeldir" desede ruhum değil.(gülme ikonları eksik yani)çirkefliğin farkında.bocalayıp kurtulmaya çabalıyor. :(

14 Ekim 2009 02:53  
Anonymous Adsız dedi ki...

nedense hep sevdiklerim ve söz dinlemede hayır diyemediklerim bana: hayatın kısalığını ve yaşamın bin an önce bitmesini arzulamayı öğrettiler.. biz de gülmeği unuttuk.:(

bizi şu piyango gibi kaybetme olasılığı çok olan dünyadan uzaklaştırıp, az da olsa öz olan ebedi hayattaki kazanç alemini arzulmayı öğrenmemde gösterdikleri çaba için,çok teşekkür ederiz sevdiklerimize.

14 Ekim 2009 03:09  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Kader 'e isyân etmeyin diyor büyüklerimiz, yoksa kader keder olurmuş :)

Biraz daha sabır !

K.M.

16 Ekim 2009 00:43  
Anonymous Adsız dedi ki...

dua edin..

16 Ekim 2009 01:42  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

İnşâ Allah.. .

17 Ekim 2009 06:45  
Blogger cenkunal dedi ki...

Yaratan kuluna öyle bir güç vermiş ki o kalplerde gizli.
Kalp yürektir.
Dağların ve göklerin kabulünden çekindiğini,insanoğlu kabullenmiş.
Halife-i ruy-i zemin olma kabiliyeti onda.
Bunun için "ene"den vazgeçmek lazım.O bir tarassud-u Rabbani.
Yenilgiyi kabul etmek,VAR'lığa erişmenin ilk adımı.
Selamlar...

21 Ekim 2009 00:18  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Cenk Ünal

Evet, yenilgiyi kabul etmek diye bir şey vardırmış.

Anladım sizi Cenk bey, anladım sizi. Demek ki, anlamanın da bir kıvâmı varmışdır.

Bu da, yenilgiyi kabûl etmekle başlıyor olsa gerek !

Yeniliyorsunuz, ve teslim oluyorsunuz hulâsa (:

Kavga yok, gürültü yok.

Anlayanların çok olması dileğindeyim; ama, doğru anlayanların tabiki de :)

Bugüne kadar başıma ne geldiyse, anladığını sananlar yüzünden geldi :(

Yanlış anlamak, anlamak değildirdi ki.

Yanlış bir anlayışla yargılamak, eşittir; iftira.

Bırrrrr ;)

Aleyna ve aleykum selâm efendim.

K.M.

Sevgiyle.

21 Ekim 2009 01:24  
Anonymous Adsız dedi ki...

Yenginin yolu yenilgiden geçer.

22 Ekim 2009 04:36  
Anonymous Esmalâle dedi ki...

SOUTH:

"Yenilgi, bir umutsuzluk kaynağı değil, taze bir başlangıç olmalıdır."


küçük; avuç kadar yürekler de büyük yenilgileri atlatamaz mı sanki..

büyük olan yürek mi olacak
yoksa yenilgiler mi..

24 Ekim 2009 02:05  
Blogger Pabuc dedi ki...

cenkunal öyle güzel açıklamış ki...

kaybetmeyi doğarken kabullendik ..kazancımız ise aczimizi kabulle başlar ve Ona varınca tamalanır fikrindeyim..biz kazançlar sağlamaya gelmedikki yenilgiye üzülelim..

27 Ekim 2009 12:29  

Yorum Gönder