7 Eylül 2009

Sabır.

13 Yorum:

Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

Bedende baş ne ise, imanda da sabır aynıdır. Başsız beden olmayacağı gibi, sabırsız da iman olamaz. Hz. Ali r.a.

-Sabır, imanın yarısıdır. Hadis-i Şerif

9 Eylül 2009 23:16  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

%100 Sabır, %100 Cennet :)

9 Eylül 2009 23:46  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

% 100 inşâllah :)(:

10 Eylül 2009 00:15  
Anonymous mehmetabi dedi ki...

Üzülme Sakın

Kuyulardamı kaldın?
Yusuf bulur üzülme...

Ateşlere mi daldın?
İbrahim gelir üzülme ...

Dalgalar mı boğuyor?
Yunus yetişir üzülme...

Güneş yakmaya mı başladı?
Ömer bakar üzülme...

Yaraların mı çoğaldı?
Eyyüp sarar üzülme...

Bütün kapılar mı kapandı?
Bir kapıyı kapatan Rabbim;
Bin tane açar sakın ÜZÜLME...
................................
Durmak yok...
Sabra devam...
Fiemanillah...

19 Eylül 2009 03:13  
Anonymous Adsız dedi ki...

Allah (cc) razı olsun mehmetabi..

gelirler dimi?

eğer biz onlarlaşırsak gelirler bilirim.

hadi bizde onlarlaşalim ağbi.

şu bayram arafesi; içimdeki sabrı filizlendirdin.. rabbim senide mahrün etmesin inş..

20 Eylül 2009 00:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sabır kapısındayız.

20 Eylül 2009 23:42  
Anonymous Esmalâle dedi ki...

@ mehmetabi

bu şiir o kadar güzel geldi ki şimdi.. çok sevdim...

"Gevşemeyin, üzülmeyin, eğer hakikaten inanıyorsanız, muhakkak üstün olan sizsinizdir."
{Al-i İmran/ 139}

Allah razı olsun, bu ayet-i kerimeyi hatırlattığı için..

~

(u)mutlu bayramlar dilerim..

20 Eylül 2009 23:57  
Anonymous mehmetabi dedi ki...

ADSIZ ve ESMALALE kardeşlerim
İyi dilek ve dualarınıza teşekkür ediyor ve ecmain diyorum...
Rabbim siz den de daim razı olsun...
Evet yeter ki biz samimi bir İhlasla isteyelim...
Rabbim isterse neler olmaz ki???
.................................
Allah'ı hakiki veçhesiyle bilen ve bulan her şeyi bulur; hadsiz minnet ve korkulardan kurtulur...
Ayrıca kul sıkışmayınca Hızır yetişmezmiş...
...............................
Abdulhakim Arvasi rahimehullah'a sormuşlar:
Nerede Allah'ın vaad ettiği yardım Muhammed (SAV) ümmetine?
Buyurmuş ki:
Siz bana Muhammed (SAV) ümmetini gösterin, ben size vaadi göstereyim!
Rabbim bizleri layık etsin...
................................
Allah’ım…
Hz. Eyyüb’ün ün sabrını, Hz. İbrahim’in tevekkülünü, Hz. Süleyman’ın ilmini, Hz. İsa’nın aşkını, Hz. Meryem’in iffetini, Hz. Hatice’nin edebini, Hz. Peygamberimizin ahlakını ihsan et bizlere. Sana layık, Seni çok seven kullardan, kâmil iman sahibi müminlerden olmayı nasip et ey yüce ALLAH'ım... Amin…
................................
Kazım Mızrak Bey kardeşim Blogunu müsadesiz kullanımımda ki hoşgöründen dolayı teşekkürler... Ayrıca durmak yok; Sabra devam:-)
.................................
Saadet-i Dareyn temennisiyle;
Herkese (u)mutlu ve hayırlı bayramlar efendim....

21 Eylül 2009 22:46  
Anonymous Adsız dedi ki...

Teşekküler mehmetabi... şiir ve devamı çok güzeldi

21 Eylül 2009 23:23  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Mehmet bey, ben gideyim isterseniz; misafirlerimizin bizi andığı yok baksanıza :))

Teşekkürler size.. .

Sevgiyle.

Birnot .:

Her iki yorumunuza da önemle dikkat çekiyorum, malayani konuşup konuşturup arada kaynatılsınlar istemem.


Duâlara, âcizane âmin diyoruz inşâ Allah.

Ecmâin.. .

Allahu âlem.

22 Eylül 2009 02:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"@ Mehmet bey, ben gideyim isterseniz; misafirlerimizin bizi andığı yok baksanıza :))" demiştik.

# Derkenar

Sayfaya katkı sunan herkese cânu gönülle teşekkür ederim.

İnsan sevdiğine, ya da sevildiğini düşündüğü kimseye nâz yaparmış; bizimkisi de o hesap.

Meselemiz.. lâfta anılmayı gözetmek değil, kalplerde kıymet görmeyi aramak olsa gerek.

Ve.. ben inanıyorum, buradaki herkes beni çok seviyor :)

K.M.

Rabbim, bizi nankör kullarından eyleme.

Âmin.. .

25 Eylül 2009 15:21  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

amîn.

25 Eylül 2009 20:06  
Anonymous mehmetabi dedi ki...

Evet Kazım Bey Kardeşim
Latif latifeli nazına ve sitemine sadece tebessüm etmiştim:)
Doğru insan sevdiğine naz yapar:)
Sevilmezsen ya da sevmesek buralarda ne işimiz olabilir ki...
Allah için sevmek, Allah için sevilmek sevgilerin en güzeli...
Allah razı olsun sizlerden...
................................
ALLAH'ım !
Benliğimin yaktığı ateşte yakma beni!
Beni nefsime kul etme, kul et nefsimi Sana !
Bir lahza dahi bana bırakma beni!
Sen bana yetersin, yetmem ben bana.
Bilmediğimi bildir, görmediğimi göster!
Sen bildirmezsen bilemem, göremem göstermezsen
Gönlüme huzur, gözlerime nur, dizime derman ver!
Sen OL deyince olur, olmaz OL demezsen.
Canana can, cana canan , kalbe ferman ver!
Al işte ellerim, uzattım sana!
Ne olur, ne olur bırakma beni bana !
Sen bana yetersin, yetmem ben bana !
Şu dünyada nicelerinin gözleri yaşlı, gönülleri kırık,
Niceleri kaldı biçare, yardımım dokunamıyor onlar neçare!
Elimi uzatacak dermanım da yoktur onlara,
Senden diliyoruz, Senden istiyoruz, herşeyi SENDE biliyoruz.
İzzet ver müminlere, şeref ver hepimize,
Eğdirme boynumuzu küffar karşısında,
Senden başkasına muhtaç kılma bizleri.
ALLAHım, ellerimizi bırakma!
Yöneldik Sana emrinle, boş çevirme,
Huzuruna gelen bu acizlerin yürekleri Sen geniş eyle.
Mahzun kılma boynumuzu, kaplerimizde hüzünleri Sen dağıt,
Sevindir garipleri, mazlumları, öksüzleri, yetimleri, dulları
Sana yönlendir hakkıyla, bütün kulları
Ümidimiz değildir dünya, ebedi saadet yurdudur
İsteğimiz en büyük mükâfat Cemal-i Nûr’undur.
ALLAH'ım !
Bırakma bizi….
Sev bizi,
Sevdir bizi….
Sevindir bizi...
ALLAH'ım !

25 Eylül 2009 21:11  

Yorum Gönder