21 Mayıs 2009

Ben, Leylâ.

8 Yorum:

Anonymous Esmalâle dedi ki...

"Ve, biliyorum ki;
onu Leylâ yapan bendim.."
...

Hani Leyla'ya demişti biri "Sen diğer güzellerden üstün değilsin!"

O'da el cevâp demişti:" Sus! Zira sen Mecnun değilsin."

Leylâyı Leylâ yapan Mecnun olmasa..
Mecnun hiç Mecnun olabilir miydi..

22 Mayıs 2009 01:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Ben, ve Leylâ." varmış önce.
Sonra "ve" aradan çekilmiş.
"Ben, Leylâ." kalmış geriye.

22 Mayıs 2009 21:46  
Anonymous abdullah dedi ki...

ve böylelikle "mecnun" leyla'da kaybolmuş mu? :)

22 Mayıs 2009 22:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Abdullah bey.

Hoş geldiniz.

Ülker çikolatalı kofretlerimiz noldu :)

Yarın sabah yine alalım mı :) ama bu sefer biz yiyelim. Çocuklara dağıtmayalım.

Bir gün de kötü insan olalım ;)


Not .1

Yanılmıyorum ya ? Bu blogda Abdullah isminde bir misafirim vardı.

Çikolatalı gofret konusu orada işlenmişti.

O kişi iseniz, o günler geldi aklıma, daha dün gibi, daha demincek gibi..


Not .2

Leylâ ?

Ger, ben ben isem; nesin sen ey yar.
Ver, sen sen isen; neyim ben-i zar?

Tabiatta her şey aslına rücu eder.

Aşk bile :)

Bu konu ile ilgili bir yazı hazırlayacağım. Şimdi değil ama, bir kaç gün içinde.

Belki yarın, belki yarından da yakın.

Kopya çekicem :)

Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk 'dan.

Orada, bu konu ile ilgili bir bölüm var.

Çok beğendim okurken, Fuzûlî'nin bu iki satırlık beyiti de mevzû bahis.

Ben ben isem, sen kimsin;
sen sen isen, ben kimim :)

..diyor Fuzûlî.

Bir Leylâ vardır,
Leylâ'dan gayrı.

..der gibi bir şey sanki !

Not .3

Sözünü ettiğim yazıyı tembellik edip hazırlamazsam kızmayın ama :)

Kitabı alıp okursunuz siz de, di mi ;)

Okumadıysanız, mutlaka okuyun derim.

İşte, orada.

Not 3 için not :))

Bu kitabı herkes okuyamaz ama ;) çok ağır bir kitap, herkesin nefesi yetmez.

Yâni şunu demek istiyorum, okurken sindire sindire gidin. Bölüm bölüm ilerleyin her gün.

Günde bir kaç bölüm.

Sonra..

Kendinizle gurur duyun, böyle bir eser okuyor olduğunuz için.

Kitabın sonunda ne oluyor biliyor musunuz..

Şaka şaka :)

Söylemeyeceğim ;)

...

24 Mayıs 2009 02:25  
Anonymous abdullah dedi ki...

aaa ..:(
bende o kitabı okuyabileceğim bir link zannetim di..:( şimdi birde o kitaba paracıklarımı mı sayacağım:)

gelin siz kitabın başını ve sonunu söyleğin gitmesin benim paracıklarım derim

24 Mayıs 2009 02:43  
Anonymous abdullah dedi ki...

gofretler alındı, yendi ve dağıtıldı..

dağıtılmayan gofretin lezetimi olur asıl lezzet dağıtılınca alınır..:)

24 Mayıs 2009 02:47  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Abdullah bey.

Tamam, paranız cebinizde kalsın :)

Ben, üç vakte kadar mezkur bölümü alıntı yaparım buraya.

Bir kitaba vereceğiniz para ile, iki gofret daha alın bari de, sevinsin memleketin çocukları.

Bu gidişle Cennetin yolunu kaybetik, hâlimiz çocukların duâsına kaldı :))

Onları da çikolata ile kandırıyoruz :)

Allah c.c. kanar mı Abdullah bey :)

Hâlimiz perişan, yıktık yıkıldık, eyledik gönlü viran.

Not .1

Siz şimdi, kitaba harcamadığınız para ile çikolata alıp yiyecek misiniz :)

Nasıl boğazınızdan geçecek o gofretler aklım almıyor Abdullah bey :)

Su da alın yanında, Bakkal amca bir de su ricâ ediyorum diyin.

Mazallah boğazınıza dizilmesin cânım gofretler.

Size de yazık olur, gofretlere de :)

Not .2

Yazıcak bir şey bulamadım :)

Not 2 sükûnet demiş ;)

Git yat uyu demiş.. bir de şu dinlediğin parçayı yaz bloğa demiş ;)

Başka ne demiş, ne demiş :)

Şşşş demiş :)

Uykum geldi demiş.

Sonra mı ?

Susmuş.

...

24 Mayıs 2009 03:05  
Anonymous Adsız dedi ki...

uykum yok demiş :) müzik dinlemiyordum demiş
kafa dinliyordum demiş ve dedikten sonra dinlemeye başlamış. "onlar yanlış biliyor"

24 Mayıs 2009 03:23  

Yorum Gönder