28 Nisan 2008

Barış Manço - Gamzede 'yim

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Kubat da yorumlamış bu şarkıyı.güzel olmuş.tavsiye ederim
" elem beni terketmiyor,hiç de fasıla vermiyor..."
hayal111

29 Nisan 2008 12:52  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayal111

Kubat dediniz de, onun söyleyişini hatırlar gibi oldum birden; ve, onun söyleyiş tarzını hiç beğenmemiş olduğumu da :)

Katılımınız için teşekkür 'lerimi arz ederim. Nicedir yoktunuz.. nerelerde kaldı bu Taşikardik Hayâl diyip duruyordum ben de ;)

Selamlarımla,

29 Nisan 2008 19:29  
Anonymous Adsız dedi ki...

taşikardik hayal111 çok yoğundu :)
istanbul'a taşınıp, işe başlayıp evlenmekle meşguldü :)
unutmuştum nicedir blogu ziyaret etmeyi.

gıcık hayal111 :)

30 Nisan 2008 12:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayal111

Tebrik ederiz efendim ;) Allah (c.c.) bugun gibi, yarininizi da mutlu eylesin..

Unutmustum diyorsunuz ya, demek ki unutulabiliyormusuz bakiniz ki :) ama, nihayetinde hatirlanmak da guzel diyorum ;)

Ben de nicedir blog ile eskisi gibi ilgilenemiyorum.. dogrusu; agir aksak yazabiliyorum.

* * *

Bir vesile sizden haber aldigima sevindim.. ve Irak dan kurtuldugunuza tabii; koskoca Istanbul duruyorken, Irak da niresi :)

* * *

PS

Hayal.. olmus, gercek.

Insa Allah !

30 Nisan 2008 19:48  

Yorum Gönder