26 Nisan 2008

Bir adım, daha ileri 'sini.. düşün.

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

"bir adım daha ilerisi"
ona nail olmak biz gibilerine nerde..!
hiç olmaktır her halde.
dimi.?


selametle.

abdullah

27 Nisan 2008 13:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Abdullah

Merhaba,

Sizi anlayabildigimi pek soyleyemeyecegim efendim :) ama olsun, dusuncenizi paylasmissiniz. Bu su demek oluyor, bir fikir tohumu serptiniz dusun tarla 'larima.. insaallah, bir gun filizlenir ;)

Vesselam.. .

27 Nisan 2008 13:27  
Anonymous Adsız dedi ki...

yazdıklarım beni anlayanaydı.
nasıl ki sizin eklentileriniz sizi anlayana yansıyabiliyorsa, benimde yorumlarım beni anlayana yansayabilir ancak.

afedersiniz."biz" kelimesi; bendeki bizler içindi.
bunun dışındakiler için düşünmemiştim.
abdullah

27 Nisan 2008 13:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Abdullah

Katkiniza memnun oldum Abdullah bey, bu bloga yakisan; tefekkure vesile, dusundurucu bir cevap yazmissiniz kanaatimce :o)

Sagolunuz,

27 Nisan 2008 13:57  

Yorum Gönder