24 Nisan 2008

Bharati - Bole Chudiyan

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

bu klip neden konmuş buraya?hayır arkadaşlar yeni meşhur oldu da ben mi tanımıyorum kendilerini?
klip de mi orijinal bişey vardı yoksa?kaçırdım mı?hepsini izlemedim de :)
yoksa bahar havasına kapılıp renkli bi klip koyalım mı dediniz?

gıcık hayal111

29 Nisan 2008 13:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"bu klip neden konmuş buraya?"

@ Hayal111

Aslında bir referandum yapacaktık da, vakit bulamadık efendim. Bu klip mi olsun, yoksa şu klip mi olsun diye :o)

Kendileri eski bir klibin yeni versiyonu olup, vakti zamanında pek beğenimi kazanmışlardı.

Bu münasebetle, mâziyi yâd etmek istedik.. yoksa, artık; bir kıymeti harbiyesi bulumuyor.

Lâkin, ben hâlâ beğenerek dinliyorum.. sizleri bilemem, ama.

Turn, the Page.
Kâzım Mızrak

29 Nisan 2008 19:21  
Blogger haydi dedi ki...

cok guzel bir şarkı klibini görmek iyi oldu. yalnız bunun eski versiyonu nu da siteye eklemeniz mümkün mü?

22 Eylül 2008 22:46  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Haydi

İlginize teşekkür ederim. Ben de bu parçayı çok severim :o) Hint müziğini, ve danslarını sevmemek beğenmemk mümkün müdür zaten :)

Şarkının başka bir versiyonu 'nu bulursam, zaman içerisinde siteye ekleyebirilim. Fakat şü günlerde böyle bir çalışma içerisinde bulunmayacağım efendim.

Saygılarımla,

24 Eylül 2008 19:31  

Yorum Gönder