19 Mayıs 2006

Evrenin Neresindeyiz?

Link: Evrenin Neresindeyiz?Aşağıdaki linke sol tıklayın, yeni bir sayfa açılacaktır. Bilgisayarınızda Java yüklü durumdaysa animasyon oynamaya başlar. Icrease veya Decrease diyerek de filmi kendiniz yönetebilirsiniz. 10. milyon ışık yılı uzaklıktan, Dünya gezegenine doğru bir seyahat yapacaksınız. Kimileriniz ne ile karşı karşıya olduklarını idrak edemeyecekler ilk başta :)

.:.: Link :.:.

http://micro.magnet.fsu.edu/primer/java/
scienceopticsu/powersof10/index.html

7 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bilgisayarınızda JAVA yüklü değilse:

http://java.com/en/


Sayfanın sol üst köşesinde,

Download FREE Java Software for your desktop computer now!

...falan filan yazıyor, oradan download edebilrsiniz; ama büyük ihtimale bu dosyayı indirip Install etmenize gerek kalmaz. Windows XP içeriğindeki Internet Explorer animasyonu destekler diye düşünüyorum.

Ben her ihtimale karşı malumat vereyim istedim. Teknik sorunlar ile karşılaşırsanız, buraya yazın lütfen.

Sorularınıza cevap verebilecek birileri çıkar inşallah; olmadı Erol'a (Şimşek) sorarız biz de ;-)

19 Mayıs 2006 02:18  
Blogger Hayâl dedi ki...

Tefekkür= Kâzım Mızrak... Tefekküre sevkettiğiniz için teşekkür..

19 Mayıs 2006 10:48  
Blogger eMRe dedi ki...

feed adresini düzelttim yeni adres degiştirdiğinde öyle kalmış.

19 Mayıs 2006 14:24  
Blogger tahin dedi ki...

Ben de bunu bloga tasimak istiyordum, kismet olmamisti. Cok iyi yapmissin Kazim Mizrak, ellerine saglik.

19 Mayıs 2006 17:11  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hayal

- sizi anlıyorum, sahip olmadığım sıfatları yakıştırarak beni yaşamaya azmettiriyorsunuz..

- kaçmaz bizden :)


.:.: Dip Not :.:.

Aklıma Debra geldi,
kulakları çınlasın.

20 Mayıs 2006 03:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ EmreX

Muhterem dostum, hoşgeldin. bugün MSN de seni ihmal etmek durumunda kaldım, hakkını helal edesin :)

Demek istediğini anladım, eyvallah...

20 Mayıs 2006 03:41  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Tahin

Sana yorum yazmıyorum Tahin,
sona kalmışsın...


- Gıcıklık Olsun -

:o)

Selamlar efendim.

20 Mayıs 2006 03:45  

Yorum Gönder