16 Mayıs 2006

Kimsenin Sesi Çıkmayacak...

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...bu videoyu buraya koyuyorken, duygu sömürüsü yapmakla suçluyordum kendimi.

Acaba diyordum savaşan taraf mı haklıydı, yoksa canlarını savunan insanlar mı haklıydı :-/

Öldürmek için taraflardan birisinin haklı olması mı gerekiyor illa, birileri haksız ise ölmeleri mi gerekiyor...

16 Mayıs 2006 12:27  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Yarın da kalkar eğlenceli bir video koyarım bloğa, bu noktada da bir tezatta kalma durumu var benim açımdan:

- Kalırsam kalırım, iyi de benim kötü de benim; şimdi bunun derdine düşecek değilim. İyi olmam sebebiyle veya kötü olmam sebebiyle hiç kimseden bir madalya beklemiyorum!

Herkes hesabını kendisi yapsın, sonra ben sizi şöyle tanımıştım da böyle çıktınız demesin!

16 Mayıs 2006 12:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Çocukların bu klibi izlemelerini sakıncalı buluyorum, çünkü dünyanın bu şekilde hep zulümden ibaret olduğunu düşünebilirler.

Oysa dünyanın hiç mi güzel yanı yoktur?!

Evet, vardır!

16 Mayıs 2006 17:13  

Yorum Gönder