4 Mart 2006

Herkes Aynaya Baksın ve Kendisini Görsün.

Elhamdülillah Kardeşim,

Nazik yaklaşımız için teşekkür ederim Özdemir Bey,
zaman içersinde inanç konusundaki eksikliklerime
anlayabileceğim ve de anlatabileceğim cevaplar
bulabilirim diye ümit ediyorum.

Bu süreç içersindeyken eksik bilgilerimle başka kimseleri
içinden çıkamayacakları düşün bunalımlarına sürüklemek
isitemiyorum.

Hem bu durumda ben de zor durumda kalıyorum,
düşüncelerimi tam anlamıyla dile getirip anlatamıyor
olmam sebebiyle.

Saygılarımla.


.:.: Dip Not :.:.

Bu yazı, Kerbela.Net sitesinin forum sayfasına bıraktığım bir yorumdu. Buraya taşımımın benim için olumlu olabileceğine inandım.

http://www.kerbela.net/forum/viewtopic.php?t=1705&start=30

Eğer link çalışmıyorsa, Kerbela.Net/Forum sitesinin forum sayfasından Ateizm başlığını bulunuz, buradan Kader konusunun 4. sayfasına geliniz. İşte yorumun bırakıldığı yeri bulmuş oldunuz.

1 Yorum:

Blogger ladybird dedi ki...

Biz SINIRLI canlilariz,, SINIRLILARIN SINIRSIZLIGI algilamasi imkansizdir..SINIRSIZ yaratici, SINIRSIZ guzelliklerini anlayabilmemiz icin, dunyaya serpistirdigi guzelliklerini sinirlamistir...merhameti anlayabilmemiz icin, bosluklarda merhameti sinirlandirmistir..bizi surekli besledigini fark edebilmemiz icin, aralara acliklar ve susuzluklar yerlestirmistir. bizi yasattigini, dostlarimizin olumleriyle ogretmektedir..bu durum gosteriyor ki, yaratilmamizin asil amaci, hayatimizi yaraticiyi tanima ve kesfetme cabasiyla gecirmemimizdir...

11 Mart 2006 04:31  

Yorum Gönder