2 Mart 2006

Sobelendik :-/

Dertsiz başımıza dert aldık, aşağıdaki soru ve cevaplar Muhterem bir Kardeşimin kişilik haklarımı ihlilali ile zorla cevaplamam için tarafıma sorulmuş olan sorulardır; yani bu soruları da size sorabilir miyim diye önceden sual edilmemiştir.

Kendisini iyi tanırım, zaten benim bloğa bıraktığı ilk yorumda da ardı sıra gelen sorular vardı. İnsan tanıştığı kişiye ben de şuyum, şurdan geldim diye söylemez mi, söyler elbette!?

Ladybird
söylemiyor işte efendim...

# Yaptığım 4 İş,
1) Konya'da Bir Matbaanın Pazarlama işini yaptım, kapı kapı gezip kartvizit satıyordum.
2) Bizim büfede tezgahtarlık yaptım, ama bu işi bir meşguliyet olarak görüyorum.
3) Başka bir iş yapmamışsım :-/
4) Bir ara garsonluk yapmak istemiştim ama işe alınmadım.

# Defalarca İzleyebilecegim 4 Film veya Dizi,
1) Fight Club (Dövüş Kulübü, Filmin Felsefesi Hayatımın İdeolüdür)
2) Amelie (Hem Çok Gülmüş, Hem de Çok Duygulanmıştım)
3) Esaretin Bedeli (Bir Öğretmen'in Tavsiyesiyle İzlemiştim)
4) Shrek - Bölüm 1 (Güzellik Anlayışı Görecelidir)

# Yaşadığım 4 Yer,
1) İskenderum (Çocukluğum Bu Şehirdeki Bir Köyde Geçti)
2) Karabük (Memkleketim)
3) Gaziantep (Öğrencilik Hayatımın Bir Ara Durağı)
4) Konya (Kardeşimin Öğrenim Gördüğü Şehir)

# İzledigim 4 Televizyon Programı,
1) Spor (Yani Futbol, Fanatik Değilimdir))
2) Haber Programları (Denk Geldiği Sürece)
3) Belgeseller (Hayvanlı Olanlar Özellikle)
4) Avrupa Yakası (Beni Güldüren Dizi)

# Tatil İçin Gittigim 4 Yer,
1) Tatil İçin Hiç Bir Yere Gitmem Ben
2) ama bir kaç yer sıralayalım Eflani (Köyümüz),
3) İstanbul (Akraba Ziyareti)
4) Konya (Mevlana Türbesine Para Alıyorlar diye Girmemiştim)

# En Sevdigim 4 Yiyecek,
1) Yaz mevsiminde karpuz, peynir ve biraz da muhabbet
2) Pilav üzerine kuru fasülye veya nohut (Kırmızı pul biber şart)
3) Soğuk servislerden illa nanesi bol cacık (Koyu kıvamda)
4) Tatlılardan şerbeti az ve gevrek olan baklava

# Hemen Şimdi Olmak İstedigim 4 Yer,
1) Odam (Zaten hep burada olduğum için mutluyum)
2) Beni illa bir yerlere götürmek istiyorsanz Everest Zirvesi
3) Mariana Çukuru (Derin Denizlerdeki Yaşam Hep İlgimi Çekmiştir)
4) Amazon Ormanları tercihlerim arasında :)

# Sobelediğim 4 Blogcu,
1) Yüreğinde Sızı, Gözünde Yaş Olan Kimse (Şehnaz)
2) Neyin Zaten Olduğunu Düşündüren Düşünür (Erol Şimşek)
3) Sevmediğim ve Gıcık Olduğum Öğretmen (Mustafa)
4) Artık Nerede Yazdığı Belli Olmayan Muhterem İnsan (Ryu Kun)

5 Yorum:

Blogger life dedi ki...

:)En kısa zamanda cevaplayacağım...

2 Mart 2006 13:05  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

elhamdülillah kardeşim,

ilk defa Ladybird tarafından sobelendim, ümit ederim ki başka bir kimse tarafından tekrarı olmaz.

bloglarda kültür haline gelen bu tür oyunları sevmiyorum çünkü :-/

soruları cevaplandırma niyetinde değildim, lakin sıradışılık yapmayayım diye düşünerek acizane yazdım bişeyler.

sevgiyle...

2 Mart 2006 13:25  
Blogger ladybird dedi ki...

Cevaplar icin tesekkurler, Zahmet oldu efendim..

Bu oyun sayilmaz aslinda, daha cok blogcularin birbirlerini tanimalari acisindan yurutulen bir metod..

Kendimi tanitmadan soru sormami elestirirken zat-i aliniz tarafindan acilmis blog da cok ozel olmayan bir kac soruya cevap vererek kendinizi tanitmanizda hic bir sakinca olmamali, oyle degil mi?

2 Mart 2006 15:38  
Blogger Av. Ertuğrul Harman dedi ki...

muhterem kazim bey,

oncelikle ingilizce klavye kullanmam sebebiyle a harfine sapka takamadigimi belirtir mazur gormenizi dilerim. biliyorum ki sekle ve herseyin yerli yerinde olmasina onem veren birisiniz.

ben de herseyin yerli yerinde olmasini sevmisimdir. boyle de bir sarki vardi ama simdi konuyu dagitmayayim.

beni sobelediginizi gordum. bu yastan sonra sobelenmek dogrusu pek de aliskin olmadigim bir vaziyet. tesekkur ederim. suallerinizi cevaplayacagim efendim.

hurmetlerimle.

3 Mart 2006 04:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Ryu

....yenilmiş olabilirsin, ama asla kazanmaya dair olan inancını kaybetme!

sevgiyle.

4 Mart 2006 17:50  

Yorum Gönder