23 Mart 2006

Aşk Ne Ola Diye Sual Edildi. Dedim, O Varken Sen Yoksundur....

6 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Öyle bir sevgi olsun ki, elde edilemesin ve adına da aşk denilsin?!

23 Mart 2006 02:30  
Anonymous Adsız dedi ki...

Aşk çok farklı bişi hani derler ya tarif edilmez die..

23 Mart 2006 10:35  
Blogger cenkunal dedi ki...

Marifetullah ve muhabbetullah ile aşk arasında ne fark vardır ?

23 Mart 2006 21:25  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Pink Moon

....bazen yaşamak istiyorum aşkı, bazen de yanına bile yaklaşmamayı.

bana göre değil biliyorum, benim daha önemli işlerim var; dünyayı kurtarmak gibi mesela :)

***

tarif edilmezliğine ben de katılıyorum, her aşk farklı farklı tarif edilebilir:

kimi aşk bal gibi tatlıdır mumla aranır, kimi aşk biber gibi acıdır görünce kaçılır, kimi aşk da nar gibi ekşidir yanına varılınca suratlar asılır...

Toprak Beden,
Kâzım Mızrak

24 Mart 2006 16:39  
Blogger ladybird dedi ki...

kimi askda su gibidir degil mi ? ;P

24 Mart 2006 17:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....su gibi duru olunabilmesinden bahsediyor olmalısınız.

aşkda menfaat ilkesi bu şekildeki sevgilerin yaşanmasına mani oluyor ne yazık ki...

***

Aşkda Menfaat:

Böyle bir kişilik anlayışına sahip bir kimse hep dediği olsun ister, hep onun olsun ister, hep almak ister.

İsteklerine ulaşmak için de kılıktan kılığa girer, o kimsenin bu hali su gibi duru bir aşkı yaşamasına da mani olur...

24 Mart 2006 17:58  

Yorum Gönder