4 Ekim 2005

Bir Ramazan Ayı daha kapımızı çaldı.

Hayır, çok şey yazmak istiyorum. İstiyorum yazmayı, seviyorum sizi. Sizin beni sevdiğiniz kadar. Ama bu biraz karşılık beklemek olmadı mı. Önce siz sevin beni, ben sizi öyle seveyim demek pek etik ile uyuşmasa gerek.

Burada ki ayrıntı: Ben sizin beni sevmenizi beklersem, size hayatıma yön verebilecek güçlere sahip bir varlık kazandırmış olurum. İşte bu yanlış efennim. Niye mi! Ben, kendimin eşşiz ve benzirsiz sahibiyim. Başkasına da ne oluyormuş ki?!

Hal böyle olunca, ben sizi seveyim de siz beni ister sevin ister sevmeyin :)

Dediğim Dedik,
Kazım Mızrak

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

HAYIRLI RAMAZANLAR OGLUM BENCE SEVGI KARSILIKLI OLURSA DAHA ÇOK DEGER KAZANIYOR DIYORUM.YASAMIN BOYUNCA SEVGILERIN HEP KARSILIK BULSUN.ALLAH A EMANET OL...
TASRALI ANNE

15 Ekim 2005 15:22  

Yorum Gönder