18 Nisan 2012



By Bayezid

5 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Kalbi güzel insanlara.! Bir güzellik.. .

18 Nisan 2012 16:13  
Anonymous Adsız dedi ki...

"benim dir.! " diye koşmak isterdim ama; dizlerim kırık..eve gelen temizlikçinin suçu yok, kabahatli olan benim; o kadar çok sevgi yüklenmiş ki yüreye her geleni buyur ediyorum.. sonrasında yorgunluk, kaldıramama ve kırgınlık..:(

anlayacağınşu an;gülü kaçıranlardan olarak boynum bükük..
şu güzel saatte dua inşaAllah..

19 Nisan 2012 02:29  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Olur bazen, inancını yitirirsin. Durdurun dünyayı inecek var modu derler ya, işte öyle bir şey.! Olur bazen, böyle bir hava sarar yüreğini, bedenini, çıkamazsın işin içinden.

Ayakkabısının ucu yırtık bir çocuk gibi hissedersin kendini; bi arkadaşı görmesin diye, ayakkabısının yırtık tarafını saklamaya çalışır çocuk dediğin, yüzünde biraz mahcubiyet biraz korku üzüntü hissiyle.

Bazen, ümitlerimiz kırılır. Yeniliriz, kaybederiz. Herkes, ama herkes hayatının bir yerinde bir köşesinde kaybetmiştir. Kimimiz daha fazla, kimimiz belki biraz az kaybetmiştir. Ama, illâki, herkes bir tükeniş yaşar.

Önemli olan ne biliyormusun, elinin ucundan kayıp giden kristal vazonun ardı sıra bakıp, biraz ah vah edip, biraz tüh giddi canım vazo, ben onu ne emekler ile almıştım, ne kadar güzeldi, dünyada eşi benzeri yoktu derken; hayata yeni bir başlangıç yapabilmektir.

Düştüğüm çok zaman oldu, pes ettiğim, yeter dediğim çok ama çok zaman oldu. Kalktım, kalkacağız, başka çaremiz yok çünkü.

Bu film nerede biter biliyor musun.? Bittiği yerde, bittiği yerde(!)

Bi gün, o gün olacak işte. Öyleyse, aceleye gereke yok, acımız tükendiğinde, film de bitecek; o gün de öyle pek uzak değildir zannımca.

Hâlâ hayâl edebiliyor muyuz.? Buna bakmalı.! Bir gülün güzelliği bizi mutlu edebiliyor mu, güneşin doğuşu içimizi ısıtıyor mu..? İşte bunlardan vazgeçmemeli, bunlardan kopmamalı.

Hiç kimsenin, dar bir pencereden odamıza süzülen güneş ışığının yüreğimizdeki şarkısını susturmaya gücü yetmemeli.

Duâ, biraz da hayâl etmektir.

Elhamdülillah.

Allah'ım...

Bizi, güllerin güzelliğine şahit eyle.

Âmin.!

21 Nisan 2012 04:17  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Allah'ım...

Bizi, güllerin güzelliğine şahit eyle."

AMİN..

ne güzel bir dua oldu. ne güzel, ne güzel..!

o güller değil midir ki; hayalerimizin taze kalmasını sağlayan?

gül bahçesine dalarken ilk etapta zirvelerde açan güllere takılıyor gözümüz.. diğer aradaki gülleri göremiyoruz bile.

bir gün geliyor bir de bakıyoruz ki; o çok sevdiğimiz güller boynu bükülmüş, kurumaya yüz tutmuş..:( sonra aralardan 0 güzel endamıyla adeta "ben de vardım, buralardaydım" diye.. bir çıkıyor o gonca güller; solmuş o güzel güllerin acılarını dindiriyor...

ben de hep "yarabbi, bu alemde var olan güller ve gonca güller hatırına bizleri de bağışla" diyorum ..çünkü Onlar GÜl.. kurusa da, solsa da gül. nesli gül..

21 Nisan 2012 08:09  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Evet, sahiden de güzel bir duâ olmuş :) Hem de en güzelinden..! İnşâ Allah, biz de bağışlananlardan oluruz Adsız; inşâ Allah.

Not.

Allahu Teâla sevdiği kulunun mertebesini yükseltmek için onun imtihanını zorlaştırır.

Zor günler, büyük sabırlar bundandır.

Pes etme,

28 Nisan 2012 06:28  

Yorum Gönder