7 Şubat 2012

Bana esmeyi anlat.!?

Anlat ki cozulsun dilim,
Ben ruzgarim demeliyim.
Ruzgarligi anlat bana,
Senin gibi esmeliyim.!

***

Bu sozler bir sarkiya ait, hani Leman Sam soyluyordu ya; iste o.

Yillar yili hep dilimdedir sozler.

***

Bu sabah erken kalktigim icin olacak; oyle yorgunum ki. Gozlerimde hafif yanma var. Basim agriyor. Bunlar uyku alametleri :) tabi, uyuyabilsem bi.!

Hih, gozlerim kapaniyor galiba.

Guzel bir gundu, calismalarim olanca hiziyla suruyor. Tarihten sonra, cografyaya baladim. Bu ay da cografya agirlikli calisma programi hazirladim kendime.

Her sey cok guzel, ben bu azim bu kararlilikla kesin Turkiye birincisi olurum artik :)

Rabbim hayr eyleye.!

Elhamdulillah.

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

keşfedip de, çok beyendiğin yerleri öğrenmek isterdik. bilgilendirilnmek güzedir:)

7 Şubat 2012 12:49  
Anonymous Adsız dedi ki...

umarım dünya coğrafyası değildir;)dünya coğrafyasını bir tarafa bırak: o özel kalsın. sen ülke coğrafyasına geç istersen.:)

7 Şubat 2012 14:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"keşfedip de, çok beyendiğin yerleri öğrenmek isterdik. bilgilendirilnmek güzedir:)"

@ Adsız

Zaman içinde, neden olmasın ;)

9 Şubat 2012 00:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"umarım dünya coğrafyası değildir;)dünya coğrafyasını bir tarafa bırak: o özel kalsın. sen ülke coğrafyasına geç istersen.:)"

@ Adsız

Dünya dediğimi zaten global bir köy değil midir Adsız :)

Uzak ya da yakınlık, bizim baktığımız yere yüklediğimiz mana ile alakalı bir kavram olsa gerek.

Söz gelimi, sevdiğimiz bir insan, ne denli uzakta ise de, yakınımızda, kalbimizdedir o elhamdülilah.

Peki, ya sevmiyorsak, unutmuşsak o kimseyi, burnumuzun ucunda bile olsa, aman aman, görmeyiz, varlığını hissetmeyiz bile.

Kalplerde hayat bulabilmek ümidiyle efendim.!

İnşâ Allah.

9 Şubat 2012 00:17  

Yorum Gönder