5 Şubat 2012

İyimser Bir Gül


Uyandım, seni düşündüm
Birdenbire duvar
Birdenbire gece yarısı.

Sonra devriye parolası
Ve rüzgar
Ve birdenbire kalp ağrısı.

Uyandım, seni düşündüm
Ey yar
Ey göğsümün sol yarısı!

Su bulanınca
Meydanlarda sesin yırtılınca
Hiç dostun kalmayınca
Sarsılmış bir ömrün
Basamaklarından
Görüşüme gel ne olur
İyimser bir gül olsun
Dudaklarında.

Dert etme, iyiyim ben
Ara sıra mahşer
Ara sıra yaşama hırsı.

Sonra mazgal altı zulası
Ve mektuplar
Ve ara sıra hasret belası.

Dert etme, iyiyim ben
Ey yar
Ey hüznümün tütün sarısı.

Kan bulaşınca
Yangınlarda yüzün harlaşınca
Saçların tutuşunca
Zorlanmış bir hükmün
Tutanaklarından
Görüşüme gel ne olur
İyimser bir gül açsın
Yanaklarımda.

Yusuf Hayaloğlu

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu biraz gonca güle benziyor Adsız, seversin sen goncayı gülü.

6 Şubat 2012 00:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu sana ikinci teklifim, gidebilir miyim, bensiz yapabilir misin.? Bloğu silmeyeceğim, belki duramaz yine gelirim, ancak, senin beni beklememen lâzım, bu sana acı verir çünkü. Buradan ayrılırken, güle olnaya gitmediğimi de bilmelisin. Biliyor musun, iş ve uyku dışında yaptığım tek şey KPSS'ye çalışmak. Sosyal aktivitem, her şeyim bu benim. Eylül 2012'de olacak sınav, ve büyük umutlarım var. Ben bu işi yaparım Adsız, bu güne kadar yapamadığım, yapabilirim. Küçük umutlarım vardı, büyüdüler, büyüdüler. Şimdi dur durak bilmeyen bir azmim var. İstiyorum ki, interneti de aradan çıkartayım, bu işe odaklanayım. Bensiz yapabilmen gerekiyor, fakat bunu senden duymak istiyorum. Kaç yıl oldu.! Ben, senin gönül rızan olmadan çekip gitmek istemiyorum buradan. Beni anlıyorsun değil mi.? Buna inanıyorum, sen beni anlıyorsun, neden hâlâ burada olduğumu, sana ne kadar çok değer verdiğimi biliyorsun. Burada olmam, dikkatimi dağıtıyor desem sana, sen de beni anlamaz mısın.? Ne dersin, bensiz de yapabilir misin.? Eğer şimdi hazır hissetmiyorsan kendini, biraz daha beklerim, bekleriz, biraz daha.. .

6 Şubat 2012 00:12  
Anonymous Adsız dedi ki...

biliyorum büyük umutların ve sınavının ne denli önemli olduğunu ama.. hiç bir şey bilmiyorum.. tek bildiğim çok kalabalık bir aileye ve dostlara sahip olduğum.. ve hiç kimseye uyum saylayamadığımdan yanlız kaldığımdır.. hem aileme ve çevreme hem de dostlarıma uyum sağlamakta başarısızım.. siz gibi de değilim ki..! ben umutlara yabancı sınavlarda da başarısızım..:((( bu şekilde ne zaman hazır hissederim onu da bilmiyorum..ama biraz daha, biraz daha..!

6 Şubat 2012 02:10  

Yorum Gönder