6 Şubat 2012

Allah bize yeter.

Sozlerin Kuran'dan bir ayet gibi isledi yuregime, oyle ki, merhamet dilenen sendin belki ama, oyle guzel konusuyordun ki, merhameti ben buluyordum, merhamet icin geldigin kapiya, merhamet oluyordun.

Peki, korkma, biraz daha.!

Sen gonul rizanla gidebilirsin, hayallerine kavusabilirsin demedikce, diyemedikce; seni birakip gitmem.

Sen de, guclu olmasini ogreneceksin.! Beraber gulecegiz, Allah'a kul olmanin mutlulugunu beraber kesfedecegiz.

Hasbunallah, Allah bize yeter demek ne demektir anlayacagiz.

Oldu mu?

Biliyorum, buyuyecek fidanlar var :) Korkma..!

Allah kulunu oyle cok severmis ki, her istegini yerine getirirmis. Cennetini isteyene cennetin, cehennemini isteyene de cehennemin kapilarini acarmis :)

Goruyorsun ya, her sey kulun aklinda kalbinde baslayip bitiyor aslinda. Tabii istemek de yetmiyor ama. Istemek iman demektir, tatbikat ve eylem ise ibadet.

Kiminin ibadeti icki kumar zina iken, kiminin ibadeti de namaz niyaz Kuran'dir.

Goruyorsun ya, gunahlar bile bir ibadettir :)

Rabbim bize onun rizasi istikametinde yasamayi nasip eylesin insa Allah.

Gitmiyorum Adsiz, gidemiyorum, cunku mahserde yakama yapisip bana niye O'nu anlatmadin demenden korkuyorum diyemem ama, utaniyorum.

Hakikat karsisinda kainatin bile bir toz zerresi kadar degeri hukmu yoktur. Nerdeee kaldi KPSS :)

Korkma, korkma.!

Tamam mi..?

Ama, biraz daha tabii :)

Kendi ayaklarin uzerinde durmaya cesaret edene kadar; yalniz basina kaldiginda, kalbinle konusmasini ogrenene kadar; marifetin baskasinda degil, sende oldugunu bilene kadar; muhabbetin seninle baslayip seninle bittigini gorene kadar.

Kun fe yekun, denildiginde! Kalbin atmaya baslamisti, iste bu sesi her nefesinde duyana kadar.

Korkma.!

0 Yorum:

Yorum Gönder