3 Kasım 2009

İmtihan



















By Madrup

10 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

~ O, hanginizin daha güzel amel işleyeceğinizi imtihan etmek için ölümü ve hayatı yaratandır.

Mülk Sûresi
2.'inci Âyet

3 Kasım 2009 20:55  
Blogger vuslat...:) dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

15 Kasım 2009 21:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Vuslat

Yorumu silmenizi anlayamamakla beraber, neden silindiği ile inanın hiç ilgilenmiyorum.

Elbette bir açıklaması olmalı, ama benim için sebepler önemli değil. Silinmiş olması da bir o kadar öyle, kızmadım söylenmedim size.

Ziyaretinize çok teşekkür ederim, biz elhamdülillah iyiyiz. Siz de iyi olunuz inşâ Allah.

Rabbim sevdiği ve sevdirdiği kullarından eylesin sizi.

Allah'a emânet olunuz.

15 Kasım 2009 22:32  
Blogger Vuslat...:) dedi ki...

slm alykm ufak bir degişiklik yaptım abicim silmemin sizinle hiçbir ilgisiyok şimdi tekrar yazıcaktım yorumu şimdiki kullandıgım adresle bir sorun vardı ama şimdi halloldu.dua ile a.e.olun.

15 Kasım 2009 23:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"slm alykm ufak bir degişiklik yaptım abicim silmemin sizinle hiçbir ilgisiyok"

@ Vuslat

Hiç sû-i zanda bulunmadım zaten Vuslat kardeşim.

Gönlüm o kadar genişledi ki silinen yorumu görünce, öyle huzûr duydum ki bu sükûnetten.

Hani diyor ya büyüklerimiz, hüsn-i zan ile bakınız her meseleye; sebepler perdesini kaldırınız, esası aslı görünüz.

Ve sizin de kimi demlerimizde hatırlattığınız gibi; güzel bakan güzel görür, güzel gören hayatından lezzet alır :)

Ziyaretinize tekrar teşekkür ediyorum.

Aleyna ve aleykum selâm.

K.M.

Not. Kâzım abi deyişinizi çok sevdik, "abicim" olmak güzelmiş elhamdülillah.

15 Kasım 2009 23:13  
Blogger Vuslat...:) dedi ki...

Evet dogru demiş büyüklerimiz rabbim içimi biliyorya veren odur zaten size karşı abilik hissimi sizde o geniş gönlünüzle kabul ettiyseniz kardeşinizi bende diye bilirrim alhamdülillah. :)

15 Kasım 2009 23:48  
Blogger Vuslat...:) dedi ki...

Buarada beni hatırlamanıza sevindim abicim unutulmamak güzel birşeymiş.rabbim unutulanlardan eylemesin.

16 Kasım 2009 00:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Vuslat

Unutmamıştık.

Zaman zaman sayfanızı ziyaret ettiğim oldu. Yoktunuz. Yokluğunuzda, varlığınızı yâdedip tebessüm ettik. Nazik, kibar hitaplarınızı düşünüp sevindik. Hâlâ incelik var hitabınızda sözünüzde.

Allah râzı olsun.

Az önce yine baktık sayfanıza, bıraktığımız yorum ve o gök yüzüne el açmış ağaç duruyor yerinde.

Elhamdülillah.

Duâlarınıza âmin diyerek mukabelede bulunuyorum.

İnşâ Allah iyisinizdir.

Dünyadaki zenginliğe fakirliğe aldanıp, ne zenginliğin ne de fakirliğin bâkî kalacağını sanmayalım hiç bir zaman.

Hepsi geçici; sağlık gibi geçici, hastalık gibi geçici.

Özlenesi, ve unutulmayası kalplerin sahipleri olabilmek umuduyla efendim.

Allah'a emânet olunuz.

16 Kasım 2009 10:14  
Blogger Vuslat...:) dedi ki...

Duanıza amin diyerek rabbimin o güzel iceliklerinin ve nakışlarının sizde yansıması görüyorum ve ümitle devamını diliyorum sizin için duada bulunuyorum abicim Rabbime şükür iyiyiz inşaallah fırsat buldukça acizane yorumlarımı sizlerle paylaşmaya çalışırım inşaallah iyiki varsınız benim alemimde farlı farklı pencereler açıyorsunuz o uzun zamandaki yoklugumuzda Rabbim bize ikinci bir emanet yolladı çok şükür elhamdülillah onların çobanlıgını yapıyoruz rabbim bizlere hayırlı bir ömür ve istikamet nasip etsin o iki emanetin hatrına bizleri afbuyursun. a.e.olun:)

18 Kasım 2009 10:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Elhamdülillah, sevindik Vuslat kardeşim. Rabbim sofranıza gani gani bereket ihsan eylesin. Ele güne muhtaç aç açık bırakmasın sizi. Kapısından ayırmasın Mevlâm. Biz de duâlara muhtacız illâ, Allah râzı olsun.

"Duanıza amin diyerek rabbimin o güzel iceliklerinin ve nakışlarının sizde yansıması görüyorum ve ümitle devamını diliyorum sizin için duada bulunuyorum abicim"

O güzel inceliklerinin ve nakışlarının yansıması..!

Hû mevlâm, hû..?!

Ecmâin.

18 Kasım 2009 12:03  

Yorum Gönder