25 Ekim 2009

Karargâh

Kâzım Mızrak

















By Madrup

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

"Karargâh"
yanlız değilsiniz.birlik ve kumandanlarla berabersiniz ne mutlu.
siz yanlızları düşünün:(

25 Ekim 2009 03:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Yalnızlık.

Emîn olduğum, ve inandığım bu duruma düşmeyi hiç bir insanın istemiyor olmasıdır Adsız.

Yâni demem o ki, eğer sana sorulsaydı, yalnızlığı tercih etmezdin.

Seni anlayan birilerini yanında olması yüzünü güldürürdü değil mi. İnsan yemeği bile yalnız yiyemiyor :)

Öyle programlanmıştır çünkü..

Yalnız olmayanlar da aslında çok kabiliyetli ve akıllı oldukları için sahip değillerdir bugün maddi manevi imkanlarına.

Onlara ihsan edilmiştir !

Çok akıllı, ve iyi yürekli bazı kimselerin dahi hiç bir halt sahibi olamadığı bir dünyada yaşıyoruz.

Hatta bilhassa o kimseler hiç bi halt sahibi değillerdir. Dikkat çekici, düşündürücü bir durum değil mi ?

Vatandaş işinin ehli değildir; ama iş güç, makam mevkii sahibidir.

Talih yüzüne gülmüştür.

Şimdi bu adam çıkıp, ben senden daha akıllıyım zekiyim o yüzden şuna buna sahip oldum diyebilir mi!

Diyemez, dememeli.

Burada imtihan sırrı mevcûd.

Birinden alıp, birisine veriyor Mevlâ.

Bir dönem sen de bir takım imkanlara sahiptin belki, ya da yarın bir gün sana da sıra gelecek.

Ya da bu dünya da, hiç bir varlık verilmeyecek sana :)

Bilemeyiz Adsız :))

Büyük bir imtahanın içindeyiz.

Bende böyle düşünüp tefekkür ediyorum.

Bir de yalnız olduğumuzu düşünmemiz de, aslına bakarsan şeytanın bir vesvesesi.

Yalnız değiliz gibime geliyor Adsız :)

Biraz daha imân, bizi bu yalnızlık hissinden kurtarabilir.

Sabah kahvaltısındaki yalnızlığımızı paylaşan, ve soframızın etrafına doluşan meleklere ne dersin ? Hatta, birbiriyle kavga ediyorlarmış, adsızla ben kahvaltı edeceğim diye :)

Sen de, herkese yetecek kadar peynirimiz var diyormuşsun ;)

Demek birlik ve kumandanlar ile beraberim öyle mi :)

Rabbim seni de yalnız bırakmasın inşâ Allah Adsız.

Tüm kalbimle, âmin.. .

25 Ekim 2009 19:27  
Blogger mecruh dedi ki...

"Şimdi bu adam çıkıp, ben senden daha akıllıyım zekiyim o yüzden şuna buna sahip oldum diyebilir mi!"

ah... ah...i diyebildiği ve haklı olduğu içindir ya yanlızlığım..

"Yalnız değiliz gibime geliyor Adsız :)

Biraz daha imân, bizi bu yalnızlık hissinden kurtarabilir."

ve akıllı olmayışımdandır iman eksikliğim..şükür ki irademin varlığındandır "biraz daha iman" dileyişim.;)

"Demek birlik ve kumandanlar ile beraberim öyle mi :)"

"Karargâh"

demişsiniz bulunduğunuz ortama.. ömrü yanlız geçiren birinin alabildiği bilgi kadar bilgi kültürümle "birlik ve kumandanlar ile berabersiniz" demiştim. yanılıyorsam affola..bilgisizliğime verin.ben "Karargâh"ı bölük birlik ve kumandanlardan oluşan şubenin uzun süre konaklandığı yer olarak bilirdim.

bir gün "Karargâh" ta biterse görev şu mecruh'u da unutmayınız inşaÂllah.

duanıza amin diyorum..

selametle..

25 Ekim 2009 20:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Mecruh

Karargâh benim şu günlerde kullandığım odam Mecruh :)

Benim odam öyledir ki, bir âfet kriz yönetim merkezini anımsatır :)

Üniversite yıllarımda kullanıdığım odamı çok mu çok özlesem de, şükür bugünlere diyorum.

Karargâh dedim o yüzden dolayı, zorlu kararların alındığı birim merkezi :)

Hayatta en çok neye yanıyorum biliyor musun, bir icadın buluşun altına imza atamadım ya işte ona :)

Benim ne büyük hayâllerim vardı..

İsminizi beğendik, biz de kendimizi yıllar yılı madrup olarak bildik :)

Rabbim sonumuzu hayr eylesin diyelim.

Eğer şu karargâhta biterse sizden önce hayat, siz de bizi unutmayın. Hakkınızı ödeyemem, helâl ediniz inşâ Allah.

Cenab-ı Allah, Cennet'i ayaklarınızın altına sersin :)

Bizi de hatırlayın, bi ümit Cehennem kapısından döneriz belki.

Sevgiyle.

25 Ekim 2009 21:31  

Yorum Gönder