8 Ağustos 2009

Rüyâ
























By Özlem

Geçicek hepsi de, bitecek; biliyorum.. .

10 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

inşaâllah..

8 Ağustos 2009 00:57  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sen öyle dersen, çabuk biter Adsız; göz açıp kapayıncaya kadar hem de.

Sana nasıl teşekkür edeyim bu güzel yorum için?

Sanki, hiç bir şey; şu küçük yorum parçası için duyduğum şükrânın karşılığı olamaz gibi geliyor bana.

Çünkü, öyle yoğun bir duyguki bu; aransın, ama bulunamasın istiyorum.

O hâlde, bulunamadığı için de değerli olacaktır.

Öyle bir teşekkür işte bu.

Ayaklarının altına, güneşi sermişim gibi düşün bir!

Anlarsın beni.

Senin derdin ne peki, bu hayatta sen neyi dert edindin?

Esti işte, soruyorum.

Nedir yâni?

Gecenin bir vakti, millet uykuyu kandırırken, seni uykundan alıkoyan şey nedir merak ediyorum.

Beni mi soruyorsun?

Yaşadığım dünya dar geliyor bana Adsız, sabır taşlarıyla oyuncak kuleler yapıyorum kendime.

Sonra yıkılıyorlar.

Ben hiç küsmüyorum, yine ve yeniden başlıyorum.

Hepsi bir rüyâ tabii, biliyorum.

Uyanmayı bekliyoum.

K.M.

8 Ağustos 2009 01:37  
Anonymous Adsız dedi ki...

ne teşekkürü kazım bey teşekkür gerekiyorsa kendi kendime etmem lazım..:)
"nedendir" dersen şundandır derim:çevremdeki varlıkların dertleri beni bulunmakta olduğu derten bin katı daha çok yaralıyor..
kendi derdine amenna diyebilmek elinde ama, sevdiklerin derdine amanna diyebilmek elinde olamıyor.
o yüzdendir inşallah deyişim..:)
sorunuzaysa cevabım cevabının aynısı desem.. inanırmısınız..:(

uyuyamayışım.. belki de arayışımdandır..Ararım : hep en güzelini.. bilirim ki buldukça daha da güzeline yaklaşacağımı.. ama şunu da bilirim ki, en güzelini bulmanın da; bu hayatı sonunda bulunabilineceğini.bende uykusuzluk bitmez.. hep var olacaktır inş..hayatım son bulana kadar..

bir de merak ederim kazim bey bilginiz vardır belki ;) fahri alem güzelinden sonra en güzelin cemalini gören olmuş mudur acep ?

en güzele varmam, güzellerle bu ömrü tüketmem için ve her an O nlarla olabilmem için siz de dua edermisiniz kazim bey ?

siz sabır taşlarıyla kuleler yapabiliyorsunuz.. bense maske takmaktan yoruldum..yaptığınız kulelere bende sığına bilir miyim acep?:(

8 Ağustos 2009 08:11  
Blogger Asya dedi ki...

1. Ey nefsim!
Yetmiş üç sene, yüzde doksan adamdan ziyade zevklerden hisseni almışsın. Daha hakkın kalmadı.
2. Sen, ani ve fani zevklerin bekasını arıyorsun. Onun için, onun zevaliyle ağlamaya başlıyorsun. Kör hissiyatınla bu yanlışının tam tokadını yersin. Bir dakika gülmeye bedel on saat ağlıyorsun.
3. Senin başına gelen zulümler ve musibetlerin altında kaderin adaleti var. İnsanlar, senin yapmadığın bir işle sana zulmediyorlar. Fakat kader, senin gizli hatalarına binaen,o musibet eliyle seni hem terbiye, hem hatana kefaret ediyor.
4. Hem yüzer tecrübenle, ey sabırsız nefsim, kat i kanaatin gelmiş ki, zahiri musibetler altında ve neticesinde inayet-i İlahiyenin çok tatlı neticeleri var. “Belki sevmediğiniz şey hakkınızda hayırlıdır.” Bakara Suresi, 2:216″ çok kat i bir hakikatı ders veriyor.O dersi daima hatıra getir.Hem, feleğin çarkını çeviren kanun-u İlahi, senin hatırın için o pek geniş kanun-u kaderi değiştirilmez.
5. Kadere iman eden, kederden emin olur. kudsi düsturunu kendine rehber et.Hevesli akılsız çocuklar gibi, muvakkat, ehemmiyetsiz lezzetlerin peşinde koşma. Düşün ki, fani zevkler, sana manevi elemler, teessüfler bırakıyor. Sıkıntılar, elemler ise, bilakis, manevi lezzetler ve uhrevi sevaplar veriyor. Sen divane olmazsan, muvakkat lezzeti yalnız şükür için arayabilirsin. Zaten lezzetler şükür için verilmiş.

Emirdağ Lahikası – 173
Bediüzzaman Said Nursi

Ne kadar da güzel bir resim yukardaki satırları yeniden okuttu bana bu resim,ve yeniden hayr var herşeyde dedirtti ama inşallah en güzel rüyanız hayırlı olur ve inşallah hiç uyanmazsınız bu güzel rüyadan..

8 Ağustos 2009 20:33  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Kâzım Ben Emran bir islam alimi hatta bunun âlemin içinde pek bir ilerlemiş âlimin web sitesini gezmeni öneririm kendisi öldürüldü http://www.turandursun.com/

9 Ağustos 2009 13:48  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Can adsız

Tüm yüreğimle inanıyorum ki, senden bir problem yok; sana bakanlarda problem var.

Lütfen, sakın pes etme.

Sabırlı ol.

Ben, gördüm ve bildim ki: Sokaklar, kendisini insan sanan hayvanlar ile dolu.

Bunu; hiç kimseyi, ya da birilerini kınamak aşağılamak için söylemiyorum.

Keşke öyle olsaydı!

Pırlanta gibi bir kalbin olduğuna inanıyorum, bununla beraber; benim senin hakkındaki düşüncelerimin bir önemi olmamalı.

Esas, O'nun c.c. ne düşündüğü önemli değil mi :)

Âlem sana düşman olsun, O c.c. dost olduktan sonra ;)

Ne güzel olur değil mi :)

Senin için çokça duâ ediyorum, artık daha çok edeceğim :)

Yâ Rabbi, Adsızların adsızına en güzel çiçeklerden bir çiçek ver diyeceğim :))

Biliyorum, o geri çevirmez duâları.

Şimdi sana düşen, şükrân Lillah demek ve sabırla beklemek ;)

Lütfen, ve lütfen; basit insanların seni üzmesine izin verme !!

Hem o kimseler; bizi kırmak incitmek için değil, bizi mükemmel kılmak için yaratılmışlardır :)

Sevgiyle kalasın.. .

Dipnot.

Biz de, sizin duânıza talibiz :)

Mümkünse üç vakte kadar; bir kat, bir yat, bir de son model bir Audi A6 istiyorum Adsız :P

11 Ağustos 2009 21:42  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Evelin

Sizi özledik efendim :)

Hatırlanmak ne tatlıymış ;) yanında bir de soğuk mu soğuk Uludağ gasoz alabilir miyim :)

Tez zamanda görüşebilmek dileğindeyim Emran, bir gün; yine seninle o huzûr duyduğum sessizliği paylaşmak istiyorum.

Sevgiyle.. .

Dipnot .:

Ah şarlak ahh :))

Gözümde tütüyor bazen !!

Yaşamın kıyısında;

özgürlüğe açılan tek penceremizdi, şarlak.

11 Ağustos 2009 22:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Ne kadar da güzel bir resim yukardaki satırları yeniden okuttu bana bu resim, ve yeniden hayr var her şeyde dedirtti ama inşallah en güzel rüyanız hayırlı olur ve inşallah hiç uyanmazsınız bu güzel rüyadan.."

@

Dilim tutuluyor Asya, söyleyemiyorum sana.

11 Ağustos 2009 22:21  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Senin için çokça duâ ediyorum, artık daha çok edeceğim :)"

buna çok sevindim. bunca yıl yazılan en güzel cümlelerdi bunlar.. ve şu an o kadar çok ihtiyacım var ki...

"son model bir Audi A6"se gelince rabim daha iyilerini nasib edecektir inş..
ha bir de ben isteğim.. nefsim kabarmasın "bak ben istemiyorum" diyerek.. olur mu? :)

2 Eylül 2009 10:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"bunca yıl yazılan en güzel cümlelerdi bunlar.."

@ Adsız

Sevincinize vesile olabildikse ne mutlu bize, ve lâkin; sevinciniz, bizimle kaim kalmasın inşâ Allah.

Sevgiyle.. .

2 Eylül 2009 22:44  

Yorum Gönder