11 Ağustos 2009

O'nun adı, Bengisu.



















Dün akşam, yolumuz amcamın kızına düştü.

Bu yavrucak da onun oluyor, daha dört günlük. Şu günlerde pek de blog ile ilgilen(e)miyor olmama karşın, bu güzelliğin burada illâ yer alması gerektiğine inandım.

En güzel bir çiçek o çünkü, Hz. İnsan o. Bir gülün, lâlenin, karanfilin esâmesi bile okunmaz onun yanında.

Nasıl da gülümsüyor uyurken.. .

Niye gülüyor acaba! Bu dünyanın nesi seni mutlu ediyor söyler misin Bengisu? Konuşabilseydin de, gördüklerini bize anlatsaydın keşke.

Allahu âlem.

9 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Tabii ki; bebeği kucağıma almadım, yanaklarını öpmedim de, tutmadım ellerini hiç.

Olur ya, benim gibi mikrop bir dayısından hastalık kapmasın dedim :)

Onu gördüğümde ilk işim ellerimi semâya kaldırmak oldu, başladım okumaya; aklıma hangi sûre geliyorsa.

Rabbim dedim, kem gözlerimden sakındır bu güzelliği; nazar değmesin.

Merhamet eyle.

Sana emânettir.

Subhanallah.

11 Ağustos 2009 23:38  
Anonymous ilknur dedi ki...

Masallah.. Berakallah.. Subhanallah.. ALLAH'im nazarlardan muhafaza eylesin insallah.. annesine babasina ailesine bagislasin.. hayirli ve güzel bir ömrü olsun.. kendisine, ailesine, cevresine milletine hayirli bir evlad hayirli bir insan olsun insallah..

Her bebek yeni bi baslangicitir.. tertemiz bir sayfadir.. umuttur.. sevgidir.. emanettir ALLAH'u TEALA'dan..

saglikla, neseyle mutlulukla huzurla büyümesi dilegi ve duasi ile..

Rahman ve Rahim olan ALLAH'a (c.c.) emanetsiniz..

12 Ağustos 2009 01:50  
Blogger suka dedi ki...

Maşallah, nazar değmesin...

Kırkı çıkmadan bebeği dışarı çıkarmazlarmış, fotoğrafını koyarak bu durumu değiştirdiğinizi düşünüyorum.

12 Ağustos 2009 23:07  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok şeker bir bebek: bengisu melek. rabbim nazarlardan koruyup alim, allah dostu, salih bir evlat eylesin inş.. dayısına ve ailesine bağışlasın.

alıp ellerine dokunup, diğer elini semaya kaldırıp, öyle dua etseydiniz ya.. bebekler dokunulunca hisseder ve huzur bulurlar..


hem bilirmisin bebekler çok yakınlarından ve aile fertlerinden çok fazla etkilenmezler. yabancılara nazaran
ailede mevcut olan hastalığa karşı dirençlilerdir daima...

dokunsaydınız ya; bulaşsaydı keşke..! olurya ilerde o tür bir mikroba yakalanır böylelikle tanımış olurdu ve geç kalmazdı. dirençli olur, zarar görmez, dost olurdu o hastalıkla.. kimbilir...?
semih

3 Ekim 2009 11:41  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ İlknur

Güzel duâlarınız için teşekkür ederiz efendim, Allah râzı olsun.

Yorumunuz tebesümle okumuştuk.

Rahman ve Rahim olan Allah'a c.c. emânetsiniz İlknur hanım.

Allahu âlem.

3 Ekim 2009 23:43  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Suka

Ziyaretinzi için teşekkür ederiz, Allah râzı olsun.

Kırk konusunda sizinle aynı şeyleri düşünmüyoruz. Sağlık, hijyen meâlinde kabul edilebilir bir görüş.

Ancak bu bir hurafedir diye bakıyorum meseleye.

Ayrıca; fikrinizi paylaşmanız, bizim için bir kazanımdır diye de eklemek isterim.

Sağolun.

3 Ekim 2009 23:46  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Semih

Hoşgeldiniz Semih bey :)

Araya zaman girse de bizi unutmadığınız için teşekür ederim. Ara ara isminizi görüyoruz buralarda, Allah c.c. râzı olsun.

Bengisu bebeği o günden sonra göremedim, kendisini en kısa zamanda tekrar ziyaret etmek niyetindeyim :)

Dayısını ve ailesini bağışlasın demişsiniz, ne güzel demişsiniz.

Âmin, ecmâin..

Ellerine dokumayı istedim, istemez olurmuyum.. yanaklarını öpmek istedim, koklamak istedim.

Fakat kıyamadım..

İçimden söylendim bir yandan, bir gün bana da nasip eyle Rabbim diye; o gün gelirse bebeğin elinden tutar öyle duâ ederim inşâ Allah.

Sevgiyle.

4 Ekim 2009 00:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

hoşbulduk..
bir an ziyaret fikri beynimizde yer aldı ve geldik:)
Allah(cc)sizdende razı olsun inş..

İNŞ.. en yakın zamanda görün ve ellerinden tutup dua eyleğin. bu arada bizleride unutmayın..

unutmayın; bebekler melektir. melekle ve siz, bir arada edilen dualar.. duaların içerisinde bulunmak..! büyük bir ayrıcalık olmalı..

4 Ekim 2009 01:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Unutmayız inşâ Allah Semih bey, Rabbim unutturmasın.

Ecmâin.. .

5 Ekim 2009 04:14  

Yorum Gönder