10 Ocak 2009

Sen varsın.

Papatya

4 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

~ El Furkân !

10 Ocak 2009 13:36  
Anonymous Adsız dedi ki...

bir' de mi ?
bin' de mi ?
anlatıyor !!!
Nar'su...

13 Ocak 2009 15:55  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Nar'su

Hoş geldin Nar'su. Uzun bir zaman sonra hoş geldin. Her şeyde anlatıyor aslında, biz göremiyoruz sadece.

Kimilermiz görmek istemiyor, kimilerimiz de görmeye nefes yetiremiyor.

Karma karışık bir dünya. Bir âciz papatya, bana Rabbimi anlatıyor. Başka bir şey yok. Hepsi bu işte.

Peki, ya insanlar ! İnsan olduğumdan utanıyorum çoğu zaman.

Sevgiyle kalasın.

Dipnot.

İsminin hikmetini hâlâ merak ediyorum. Sormuş muydum daha önce, sen söylemiş miydin ? İnan hatırlamıyorum :)

Kafam öyle dolu ki.

14 Ocak 2009 19:12  
Anonymous Adsız dedi ki...

nar gibi tane tane sabırla sevmek su gibi aziz olup şükre derdinde hal'i figan nazlı nazlı yaşayan bir kul'um... sormuştunuz belki de ben de acıklamısımdır acıkcası kafam cok dolu...

:) dualarla ,
hayırlı vakitler.
narsu

20 Ocak 2009 16:37  

Yorum Gönder