8 Kasım 2008

ZM 'nin Cevâbı

"Sitenize insanların yönlendirilmesinden murâd.. sordukları suâller ile, sizin için hakîkate kapıların açılması olabilir Allahu a'lem.

Bizim için de; suâlleri bize yükleyenin, acziyetimizden, cevapları konuşturacak bir vesileye ulaştırmasıdır."


@ ZM

Cevabınıza mutmain, ve kanî oldum efendim. Akla, fikre, ilme, vicdâna hitâb eden böyle ulvî bir cevâb beklemiyordum doğrusu.

Bizim için cevâbınız.. meseleye binâen; hem bir ihtar ve ikâz, hem de bir teşvik mahiyeti nazarındadır inşâ Allah.

Vesselâm,


.: Kelime .:

Allahu a'lem: Allah daha iyi bilir, demektir.

Şurada: Mizrak.Web.TR

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

"Allahu a'lem: Allah daha iyi bilir, demektir."

tuttum bunu ;)

11 Kasım 2008 00:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Allahu a'lem: Allah daha iyi bilir, demektir."

@ EsmaLâLe

Böyle bir bakış, fikir, yorumlama, anlayış tarzının olduğunu biliyordum. Ancak nasıl ifâde edildiğini bilmiyordum doğrusu. ZM sayesinde biz de öğrenmiş olduk, sağolsun.

Ps.

Hoş geldiniz.

11 Kasım 2008 12:16  

Yorum Gönder