25 Temmuz 2007

Sıla-i Rahîm

On beş temmuz'da başlayıp, onaltı temmuz pazartesi günü istanbul'da noktalanan yolcuğumun ardından.. yaklaşık olarak on gün geçmiş.

Bu süre içinde.. bir kaç kez internete erişebilme fırsatı bulabildim, bloglar âleminde neler olup bittiğini takip edebilmek adına.

Bloğumuzdaki en son fetret devri "Mahur Beste'm" konu başlığına sahip bir yazı sonrasında olmuştu, bu duraklama devri de yirmi iki gün kadar sürmüş.

Anlaşılan o ki, dün 'e göre erkencenek bir merhaba diyorum size.. bu merhabanın devâmı şu şartlarda gelmeyebilir.

Üniversiteden öğrenci sıfatımla ayrılmış olmam; KPSS 5. yerleştirmede hizmetli, hasta bakıcı gibi rağbet görmeyen tercihlerde bulunmama rağmen 87 puan ile açıkta kalmam; ve Kasım '07 günlerinde askere gidip lise mezunu olarak onbeş ay gibi uzun bir süre beşeri hayattan şeklen uzak düşeceğim sebepleri dolayısıyla.. blog, ve internet ile ilgilenemez bir hale geldim.

Neticede, merhabamızın hemen ardında kendi adıma ne çare ki yine bir suskunluk dönemi bizi bekliyor gibi görünüyor.

Askerlik dönüşü ile sosyal yaşama intikal ettiğimde.. fikir ve düşüncelerimi paylaşmak, farklı görüşleri dinlemek, ve kendimde gördüğüm noksanlıkları acizane tahlil edebilmek adına bu blogdan istifade etmek dileğindeyim.

Bu süreç oldukça uzun.. hemen hemen iki sene sonrası hakkında konuşuyor olduğum dikkatinizi çekiyordur.

Belki o günlerde blogger nanesi de olmaz.. başka bir ağlama duvarı inşa edilirse, hep birlikte oraya gideriz; kalan sağlar bizimdir, diyerek.

İstanbul 'da ne mi yaptığım konusuna gelince.. zat-ı muhterem annemiz organik anlamda hasta olmuş.. . Karabük vilayetinde tedavi imkanlarını yetersiz bulunca, soluğu burada almak durumunda kaldık.

Bu konu hakkında teferruatta bulunmayayım.. ancak, şifâ niyetine; gelişmeler sürüyor diyebilirim.

Şuân, zamanım yetersiz olduğu nedeniyle.. tek tek, bırakılan yorulara cevap yazamayacağım gibi.. sonrası için de, yazıp yazmama hakkımı saklı tutuyorum.

Madden, ve manen yorgunum.. özellikle de manen diyebilirim.

Yokluğumda bloğa bırakılan yorumlar için teşekkür ediyorum.. tebessümle okudum. Tebrik, övgü, iltifat buyurduğunuz hasebiyle sevinç duymuşumdur.. biliniz.

Bu sevincimi.. layık olmasam da hak ediyorumdur artık, zerzenişiyle duyumsadım; çok görülmesin.

Cevap yazamıyorsam, affediniz.. iyi dilekleriniz konusunda, tekrar tekrar düşüneceğim. İmkanım ölçüsünde burayı ayakta tutmak isterim. Ama nolur, bu ifadeyi verilmiş bir söz olarak değerlendirmeyin.

Her tıkladığınızda sayfayı güncellememiş bir halde görmeniz, içimi burkuyor. Bu vaziyetten de haberdar olunuz. Ben.. bohçamı alıp çıkmışım yola.. duâ gerek, sizden bunu taleb ediyorum.

Sayfaların üst tarafında Rastgele diye yazan bir buton var, oraya tıklayın. Burada olmasam da.. günün yazısını, bu butona tıklayıp siz belirleyin; iki yıllık emeğimiz boşa gitmiş olmasın.. .

Bloğun internette yayında kalması için, teknik destek ile ilgili yatırımları tesis etmeyi planlıyorum. Böylelikle.. yazamıyor olsam da, hali hazırdaki birikim sayesinde; düşünen ve düşündüren zihinlere, akıl sahiplerine seslenmeyi bir ihtimal sürdürebileceğiz 'dir.

Sözü, şuân için bağlıyorum..

Bir kaç dakika sonra, son günlerde bloğa bırakılan yorumların hepsini de onaylayacağım. Eğer sizin yazınız yok ise, muhtemelen teknik hatadan kaynaklı bir sebeple tarafımıza ulaşmamış olabilir.

Tekrar deneyiniz lütfen..

Dileğim.. burada devâm etmektir 'se de; gidip dönememek, gelip görememek var.. . hakkınızı helâl ediniz. Bize karşı su-i zanna düşmeyiniz inşâ Allah.. hiç kimseye husumetim olamaz; "faniyim, fani olanı istemem." düstûru ile,

Unutmuyoruz, umutsuyoruz.. .

17 Yorum:

Blogger Ali Kahya dedi ki...

validenize geçmiş olsun diyorum.

yazmaya devam edersiniz siz. öyle sanıyorum.

26 Temmuz 2007 16:50  
Anonymous Adsız dedi ki...

geçmiş olsun efendim
Acil şifalar dileriz
hayal111

26 Temmuz 2007 18:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ merhaba Ali bey, ve Hayal111.. hoşgeldiniz, sizleri gördüğüme sevindim.

Katkınız, desteğiniz için memnuniyet duydum. Sağolun.. inşâ Allah,

Selâm, ve duâ ile..

.:.: Dip Not :.:.

"yazmaya devam edersiniz siz."

Şartlara göre, diyelim..

Malumunuz; evvelce yazmayı bıraktığım zamanlar oldu, sonra yine başladık, sanki hiç bırakmamış gibi.

Bu durum, dürüstlüğümüze toz kondurabilir endişesindeyim..

Hoş görü adabına riayetle.. tavrınızı;

hüsn-ü niyet çerçevesinde, geniş zamanlı tesellidar bir davette bulunulması şeklinde kabul ediyorum.

Saygılarımla,

28 Temmuz 2007 21:15  
Blogger Smart Learning Hub dedi ki...

Allah yar ve yardimciniz olsun, dualarimiz sizinle

29 Temmuz 2007 08:48  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Allah yar ve yardimciniz olsun, dualarimiz sizinle"

@ Compir

Allah (c.c.) râzı olsun efendim, kabulümüzdür.

Ecmâin,

29 Temmuz 2007 10:03  
Blogger DARMADAGIN dedi ki...

hersey gönlünüzce olsun...

yorum konusunda en iyilerden biriydiniz...

31 Temmuz 2007 00:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Darmadağın

Efet öyleydim, dermişim :-)

* * *

Rabbil Âlemin 'e hakkınızda hayr duâlarında bulunuyorum efendim.. güzellikler ile müşerref olunuz, hep gülünüz, ve mutlu olunuz.. . öyle ki.. çevrenizdeki bahtı bî çareler size baktıkça, Allah 'ın bir lütfu keremini görsünler.

Âmin,

31 Temmuz 2007 00:37  
Blogger Sunusy dedi ki...

Rabbimden hayırlı şifalar niyaz ediyorum Şafii isminin verdiği cesaret ve umutla..

Askerlik konusunda endişeye kapılmayın, acemilikten sonra bol bol nete girecek zamanınız olacaktır, bizleri de vücud bulacak vesileler neticesinde yalnız bırakmayacağınızı düşünüyorum.

Allah kolaylıklar versin, görüşmek üzere

31 Temmuz 2007 15:42  
Anonymous Adsız dedi ki...

Muhterem Kazım Bey kardeşim
Başta hastanıza acil şifalar dilerim kefaret olur inşallah
Malumunuz hayat iniş ve çıkışla dolu bir imtihan meydanı
İnsan da bir yolcu olup bu yolda gitmeye mahkum...
Herşey kader ile takdir edildiğinden; rahat etmek için kısmete razı olmak lazım...
Umarım her türlü zorluk ve sıkıntının altından rahatlıkla kalkarsın...
Madem Allah var herşey var...
Çünkü herşeyin dizigini O' nun elinde; herşeyin anahtarı O' nun yanındadır...
Allahı tanıyan ve bilen zindanda da olsa bahtiyardır; O'nu bilmeyen sarayda da olsa bedbahttır
Ne mutlu Allah'ı hakkıyla bilenlere
Muhabbet dolu kalbi selamlar
Allah yar ve yardımcın olsun

3 Ağustos 2007 08:40  
Blogger suveyda dedi ki...

annenize çok geçmişler olsun öncelikle kazım bey.
olumlu gelişmeler olması çok sevindirici.
acı da sevinçte kardeştir derler ya hani, burda yazarken insanın sanki hiç derdi yokmuş gibi görünüyor.
bazan böyle durumlar ortaya çıkabiliyor, inş hayırlısıyla tez zamanda sağlığına kavuşur.
askerlil mi var kapıda şimdi?
inş hayırlısıyla yapar dönersiniz.biz olursakta , olmasak ta, şunu bilin ki, vazgeçemediklerimizden birisiniz.azmı tıkladık sizi:)
hı bu arada kardeşimde sizi takip edip okuyanlardan.ondan beklemediğim bişey ama helal olsun diyorum:)
bu gökkubbede hoş bir sada bıraktığını unutmayınız.
umutla kalınız.
şimdilik:)
tekrar görüşmek dileğiyle inş...

4 Ağustos 2007 13:01  
Anonymous Adsız dedi ki...

ALLAH acil şifalar versin.

6 Ağustos 2007 18:42  
Blogger emircan dedi ki...

Gecikmelide olsa valide hanıma rabbimden şifalar dilerim.Derdi ve dermanı veren ancak o'dur.En kalbi selam ve dularımla...

8 Ağustos 2007 22:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sunusy bey,
Mehmet abi,
Süveydâ hanım,
sayın İsimsiz,
Emircan bey,

@

Ne desem, laf-ı güzaf olur.. madem selâm gelmiş; biz de, bir vesile fırsat ilen.. mukabele edelim dedik )

Aleyna, ve aleykum selâm inşâ Allah..

* * *

# Lösemilik

Annem 'e kan kanseri teşhisi konulmuştu Karabük'te.. İstanbul Vakıf Gureba da aynı teşhiste bulundu.. sonra, hemotoloji servisine gönderildik.

Doktor, korkulacak bir ciddiyette olmadığından bahsetmiş hastalığa dair.

Neşe, moral, sağlıklı beslenme, istirahatın iyi gelebileceğini söylemiş.

Tabi.. tahlil sonuçlarının netlik kazanmasının yanı sıra, ilaç tedavisi de lazım gelebilir.

Gelişmeler sürüyor.. belki de kanser değildir, her anemi (kansızlık) kanser olacaktır diye bir kaide var değil.

Üstelik..

trafik kazası ile kanseri bir kefede gören ben için, ölüm kaçınılmaz bir sonuç iken; hem korkulacak, hem de üzülecek bir problem yoktur ortada diye düşünmekteyim.

Öyle olsa da, iyi dilekler ne güzel olmuştur burada..

inanır ve kabul ederim ki, hepinizin de maddî veya manevî bir derdi vardır.

Rabbim sizleri de korusun, esirgesin.. .

Âmin,

11 Ağustos 2007 23:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

geçmiş olsun.
Allah(cc) yadımcısı olsun.
hakkında hayırlısını nasib etsin inş..

13 Ağustos 2007 00:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ İsimsiz

Âmin, eyvallah.. .

(Bkz.)

13 Ağustos 2007 01:02  
Anonymous Adsız dedi ki...

rabbim şafi ismiyle acil şifalar versin..günahlarına keffaret lsun inşaallah..selam ve dua ile..

14 Ağustos 2007 23:17  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"rabbim şafi ismiyle acil şifalar versin..günahlarına keffaret lsun inşaallah..selam ve dua ile.."

@ İsimsiz

Allah râzı olsun efendim..

Şâfi derken ne düşündüğünüzü, ve kelimeyi ne meâlde kullandığınızı anlıyorum.. .

Duâ ile mukabele buyurmuş olmanız (da) bizi memnun etmiş, sevindirmiştir. Acizâne kabul ediyorum.. .

Allah (c.c) bizleri, meseleye ibret nazarı ile bakabilenlerden eylesin inşâ Allah..

âmin,

18 Ağustos 2007 01:33  

Yorum Gönder