11 Temmuz 2007

De

Anlaşılmaz mı oluyorum kimi zaman, de mümkündür.. .

8 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

#

Buradan münasebetle.. "anlama(n) gerekmiyor zâten" muamelesine karşı, bir "anlama(m) gerekmiyor 'muş zâten" savuncası geliştirme edim 'ine ulaşabiliriz.

11 Temmuz 2007 03:53  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bişey anlamadım desem yalan olmaz

17 Temmuz 2007 15:32  
Anonymous Adsız dedi ki...

Geceniz mübarek olsun.

19 Temmuz 2007 23:52  
Anonymous Adsız dedi ki...

gittinmi yoksa? vedasız.
en azından bir kandil kutlar, bir kaç satır yazarinsan..

20 Temmuz 2007 14:58  
Anonymous Adsız dedi ki...

Boşver.

21 Ağustos 2007 01:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Mehmet abi..

Bakınız, Debra anlamış meseleyi.

Diyor ki; seni kaale almayanı, sen de kaale alma. Bunda, anlaşılmayacak ne vardı ki.. .

@ Takıntılıbücür,

O günler değildim kendimde, işim başımdan aşkında. Tebriğinizi kabul ediyorum, acizane.. . sağolun efendim, sağolunuz.

@ İsimsiz,

Gitmek mi, ben zaten burada değilimdir :( günü birlik yaşıyorum.

Siz de sağolun.. . hem sizleri çok seviyormuşum ben, buralarda olmasam da.

@ Debra

Aksi, mümkün gürünmüyor.

21 Ağustos 2007 02:19  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bazen de insanın anlaşılmamaya ihtiyacı vardır da, onu anlamayız, anlatamayız.

Dediğinin aks-i, mümkün görünmüyor.

21 Ağustos 2007 02:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Bazen de insanın anlaşılmamaya ihtiyacı vardır da, onu anlamayız, anlatamayız."

@ Debra

İkisi de fevkalâde diretiyorsa, çatışma çıkar bu işten. Deniz Baykal, boşa konuşmuyormuş baksana..

Mâdem..

illâ, ve illâ anlaşılmak istenmiyor, o hâlde; anlaşılma hakkı tehir edilinmiş mi olunuyor ki.

Ya bu hak, bir başka kimsenin hizmetine tahsis olunmuş ise.. .

Eyvah! bunu da mı anlamak istemeyelim:

Yerine göre, anlaşılmak istenilmeyişlere söylenecek bir tek sözümüz olacak elbette.

"Mümkündür", gibi.

Yoksa..

iletişimsizlikten kaynaklı, dönüşü olmayan bir hüküm giyilebilir; adı da.. "nerede kalmıştık" olmaz.

..diye düşünmekteyim, acizâne.

* * *

Ama, işte.. şair, söylemiş:

"Tanrı değilim ben, her sözüm bir yanlış (yalan değil) olabilir."

* * *

Nihâyet,

sükûnet gibisi var mıdır, be Debra; aranan!

"De" mi, yâni.. "mümkündür".

21 Ağustos 2007 03:37  

Yorum Gönder