13 Mayıs 2007

Haberiniz olsun !

Laiklik konusunda şu videonun izlenmesinde fayda var.
[ http://www.youtube.com/watch?v=eg3hkWCnA8c ]

Video hakkındaki yorumu.. tamamen, izleyenlerin vicdanlarına bırakıyorum. Adamı ABD ajanı yapanından tutun da, Kürtler ile çalıştığını söyleyenine kadar atıp tutuyorlar. Kıbrıslı Rumlar ile işbirliği yaptığını düşünenlerin de olduğunu unutmadan söyleyeyim.

Ben ise.. bu adam, Türkiye'yi Mustafa Kemal'in hedef gösterdiği medeniyet çizgisine taşır diyorum.

* * *

"Ananı da al git" konusuna da değiniyim. Video şu adreste:
[ http://www.youtube.com/watch?v=q8TiQMQAi8k ]

Videoyu izleyen medyamızın güzide mensuplarına, bir vatandaş olarak hesap soruyorum. Siz.. böyle kendisini bilmez terbiyesiz bir adamın, benim başbakanıma lakayıt el kol hareketi yapmasına nasıl göz yumarsınız ! söz sahibinin de bir edebî adabı olmalıdır, askerlik arkadaşıyla mı konuşuyor orada?

Ama öyle olmuyor.. başbakanlığın mevkisini korumak lüzumunu hissetmek lütfundan yoksun medyamız, reytinge dayalı bir haber yapma politikasını izlemekte cehaleten ısrar ediyor.

* * *

sayın Tayyip Erdoğan.. kendisini çifti olarak tanıtan adama karşı şu sözü kullanıyor, "sanatçısın". Kimlerin sanatını icraa ettiğini anlayabilmeyi.. âlemlerin rabbi Allah (cc) 'ın güzel kullarına havale ediyorum. Diğerleri ile muhatap olup vakit kaybetmek istemiyorum.

Anamızı da aldık geldik diyen, pankartlar açan miletimin güzel insanlarına da teessüf ederim.. Başbakan böyle seviyesiz bir insanın karşısında mevkisinin değerini ve otoritesini korumuş, kendisini savunmuş nefsi mudafada bulunmuştur. Helâl olsun demek yerine, o dengesiz meçhul çifçiyi savunma gafletine düşüyorsunuz.

Sizler.. bir hükümet büyüğünün yanına vardığınızda böyle terbiyeden yoksun bir hâlde mi konuşuyorsunuz? Yoksa size de böyle davranılmasına râzı mısınız.. öyleyseniz zaten rezilsiniz.. değilseniz, fesatsınız. Allah (cc) lâyık olduğunuz gibi etsin sizleri, böyle duâ ederim ben..

* **

Hayır duasında bulunamıyorum ey milletim, cumhuriyet yerinde duruyorken.. cumhuriyet tehlikede nağraları atıyorsunuz. Laikliği aba altından değnek göstermekte kullanıyorsunuz. Ordu'yu siyaseti karıştırsın diye kışkırtıyor, devletin mahkemelerinde ne anlama dahi geldiğini bilmeyip ikide bir tanımladığınız irtica hakkında masalları yazıyorsunuz.

Ben bir vatandaş olarak, bu topraklarda canımı malımı ırzımı korumak ve korunmasının temin edilmesini istiyorken bekliyorken.. sizler benim haklarımı ihlal ediyorsunuz. Zekanızın eksikliğini kabul etmek bir yana, hâlâ zeytin yağ gibi suyun üzerine çıkma hokkabaz 'lığındasınız.

* * *

Bugün muhalefet.. laiklik üzerine oynayarak oy toplamaya çalışıyor, cumhuriyetcilik bir siyasi partisinin arka bahçesi haline geliyor.. haydi bakalım başlatın şu 28 şubat sürecini de kapansın CHP, bir görelim.

Dini inançlarını savunan bir siyasi iradeyi meclise taşıyan bu halkın iradesini gazetelerinizle, profesörlerinizle, aydınlarınızla al aşağı ettiniz. Adına demokrasi diyorsunuz, rejimi korumak diyorsunuz. Hani anayasanın seçme, ve seçilebilme hakkı! Hani hukuk devletiniz?..

* * *

Şeçilebilme hakkını kullanan bayan bir vekile, başörtüsü ile meclise girdi diye çocuklar gibi el çırparak dışarı diye bağırarak protesto ettiniz. Sizin anayasaya olan inancınız bu kadar mı ayaklar altında.. sizin insanlık haklarına, ve kadın haklarına karşı duyduğunuz saygınız bu kadar mı alçakca?

Utanmazlarsınız..

Çıkıp halkın karşısına, cumhuriyeti kurtarıyoruz diyeceksiniz. Ben, bu vatanı dedelerinden emânet almış bir Türk genciyim.. benim geçmişimle, ve geleceğimle böyle seviyesizce dengesizce oynama hakkını sizlere tanımıyorum !

Anayasaya ben imza atmadım, atmadımsa da vekil gönderdim.. ama onları da kabul etmeyerek benim irademe saygısızlıkta bulundunuz ! parti kapattınız, şimdi yine aynı senaryoyu oynuyorsunuz..

Laiklik masalı ile kitleleri uyutup, memleketi hak tanımaz emellerinizin insafına bırakacağımı sanmakla yanılmayınız.

22 Temmuz günü sandıktan çıkan iradeye saygı göstermez de, askeri işe kışkırtmaya yeltenirseniz.. üniversite rektörlerinizin çenesine sahip çıkmazsanız.. artık sizi saygıyla alkışlamak zorunda kalacağım.

Bardağı taşırmakta, sabrımı zorlamaktasınız.. naçizane
bilginize arz ederim, haberiniz olsun !

Kâzım Mızrak

1 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

#

Şu saat itibariyle, yazı içeriğinde düzenleme yapılmıştır.

13 Mayıs 2007 17:02  

Yorum Gönder