24 Nisan 2007

Heb Bana Deyu Deyu Ağlamayın

"sen sag gorusu, milliyetciligi ve dindarlari (ya da dini) kabul etsen bile onlar seni ve haklarini ne yazikk ki kabul etmiyorlar ki !"

@

Ben kabul etmiyorum meselâ ) yapılan doğru bir iş olsa, amenna.

Saygı duymaya.. ve anlamaya çalışıyorum sizin zevat 'ı. Ne de olsa.. inanç hürriyeti var, inanmak serbest :) diğer mesele de özel dairede cereyan ediyor.. bizi ilgilendirmez !

Yanlış olan şu:

Hem şuyum, hem de buyum diye arz-ı endam etmektir.

Hem üşüyorum diyeceksin.. hem de zemheri ayı çıplak gezeceksin.. işte buna şaşarım.

İnsanlar günahını özelinde yaşasınlar.. Taksim meydanında değil !

Diyorum,

* * *

Mustafa bey.. sizin taraftayım ;) aman haa, yıkılmayın.. . boş konuşmuyoruz.. bizim de bir bildiğimiz var hani :P

Sizi yanlış anlamış olabilme ihtimalim de var ama :)

* * *

Şimdi de reklamlar :D

Gerçekler ZAMAN 'la anlaşılır.

İyi seyirler herkese :)

* * *

Psikolojik rahatsızlık meselesi 'ne gelince. Hasta isen.. elbette başın ağrıyacaktır.

Aksi halde.. anlayamazsın yanlış yolda yürüdüğünü :) bu bir ikâz olsa gerek, dişin ağrıyorsa çürük demektir. Buradaki enfeksiyon, ileride bir kalp krizine zemin hazırlar.

Tatlı sahanındaki baklava da güzeldir.. yemesi keyif verir.. . ama haddini hududunu bilemezsen, aşırıya kaçarsan soluğu hastanede alırsın.

* * *

Bir de şu var:

Eller aya çıkıyor, biz hala aynı tas aynı hamam.. . canı sıkılan, kim vurduya gidiyor :))

Türk milleti zekidir, çalışkandır.. söylevini hatırlayalım. Aşalım bu kısır döngüleri.

Birileri başörtüsünü gündem haline getirdiği sürece.. sizin hak arama peşinde koşmanız biraz saçmalık olmuyormu ?

Madem ki adalet peşindesiniz.. karşınızda 'kilerin hakkına hukukuna da saygı duyun.

Siz can 'sınız da.. onlar patlıcan mı !!!

Aydın geçinen 'ler.. gelin pastayı ortadan bölelim. Heb bana deyu deyu ağlamayın... .. .

[ Şuraya yazmış 'ım: www.gaykedi.blogspot.com ]

0 Yorum:

Yorum Gönder