21 Nisan 2007

Serseriler 'e Tarih Yazdırılıyor ( Malatya Vak'ası )

@

Öncelikle Özkan bey'e değerli olduğuna kanaat getirdiğim düşüncelerini paylaştığu için teşekkür ederim.. ve olayı geniş açılı bir göz ile irdeleyen kardeşlerime.

At gözlüğünü kendisine yakıştıranlara da.. koskosa bir afferin !!!

Bir arkadaş.. lafı yapıştırmış, neymiş efendim.. müslümanlardan nefret ediyormuş :)) çok güldüm ya hu.. . sen müslüman görmemişsin hanım kardeşim.

Hiç, bir müslüman nefret edilesi olur mu yaa.. alnından öpersin o insanın.. . öyle bir sevgi, ve şefkat yumağıdır o kimse.. .

Sen değil tabi.. medya utansın.. yıllar yılı müslümanlığı Terörist bir eylem gibi lanse ede durdu.

Kızmak bir yana.. üzüldüm sözünüze :(( gülmemi boşver.. acınacak halimize gülüyorum.. salak salak... .

İslamiyeti, ve milliyetçiliği.. bu tür ucuz oyunlara alet edenlere de bravo !!! bakıyorum da işler tıkırında !!!!

Şimdi.. İstanbul 'daki.. sözde Cumhuriyet Mitingi olan.. Demokrasi haktanımazlığı gösterisine de üç beş adam gönderirsiniz siz...

Çalkala yavrum çalkala.. bu anadolu milletinden iyi ayran oluyor değil mi ?!

Kerkük yetmedi.. şimdi de Din savaşları !!!!

Provakasyonun gözünü sevem ben..

Gaykedi.. kardeşimm... yorumları okuduğum kadarıyla, bu kadar söz ile aya çıkılır.

Sen yolun neresindesin ;)

Görüşmek üzere, saygılarımla.. .

Kâzım Mızrak

* * *

Malatya

Olaya..Hristiyanların kendi içindeki bir hesaplaşması diyorum.

19, 20 yaşlarındaki üç beş serseri ile müslümanlık savunulmaz. Aklınızı başınıza alın.

Bu tarz oyunlara gelip.. milyonlarca, insanın hakkını hukukunu çiğniyorsunuz.

* * *

Şimdi de Reklamlar :P

http://sonpeygamber.info/

Selâm ve duâ ile,

[ Şuraya bi(r) bakın 'ız ]

6 Yorum:

Blogger gaykedi dedi ki...

Kazım Bey birkaç defa aklıma düştünüz, ama site adresinizi unutmuşum, benim girdiğim sitelerde de hiç gözüme çarpmadı açıkçası, umarım iyisinizdir, sizin gibi müslümanlara ihtiyacımız var, din cahillere bırakılamayacak kadar önemli bir konu bence, herneyse efendim, görüsmek üzere sağlıcakla kalın, ha birde "şuraya" bir bakın tepeniz atmadan okuyabilirseniz :)



Trabzon rumuzlu birisinden işte bir yorum;

COK GUZEL YAPMIŞLAR GEBERTMİŞLER COK IYI OLMUŞ ARTIK BUGUN ÖLE Bİ DURUMA GIRDIKKI KAFASI BAĞLI OLAN ANNELERIMIZ ABLALARIMIZ NE OKULA GIDEBILIYORLAR NEDE COCUKLARININ MEZUNİYET TÖRENİNE ALINIYORLAR AMA GÖTÜ ACIK BELİ AÇIK BOYNUNA HAÇ TAKAN INSANLAR GIDEBILIYOR ONLAR İRTİCA OLMUYORSA TÜRBANDA İRTİCA OLMAZ AMA TÜRBAN İRTİCA OLUYORSA İŞTE BÖYLE OLUR BİZİM DİNİMİZİ Bİ ŞEKİLDE KISITLARLARSA BİZDE YAŞAMLARINI KISITLARIZ KENDI ÜLKEMİZDE YABANCI YAŞIYORUZ. ONLARSA ŞEYLERİNİN KEYİFLERİNE İŞ YAPIYORLAR BENCE COOOKKK İYİ OLMUŞ ZATEN ÖRF ADET DİN GİBİ TEMEL KAVRAMLARI KAYBEDIYORUZ BAZI ŞEYLERIN ÖNUNE GEÇMEK LAZIM Bİ ŞEKİLDE İYİCE BATICI OLDUK

21 Nisan 2007 01:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Hoşgeldin Gaykedi,

Site içeriğinde teknik düzenleme yapıyordum ben de..

* * *

Mevzu ile alakalı yorumunu aldığıma sevindim.. ilgili sayfada konu uzun uzadıya işlenmiş.. .

Irtica ismindeki arkadaş da meseleyi özetlemiş kanımca..

Şöyle:

"Şunu da belirtmeliyim ki bu olay bir cinayetin de ötesinde provakatif bir eylemdir. Sağduyu sahiplerinin onaylaması imkansızdır. Özellikle dindar insanlar aleyhinde propaganda yapılmasına malzeme olabilir."

* * *

Orada değerli gördüğüm kardeşlerim yazıyor abi.. küfür ile değil, düşünce ile mücadelelerini sürdürüyorlar.

Kendisini Trablon'lu diye tanıtan misafirin kim olduğunu bilmemekle beraber.. . üslubunu da beğenmediğimi ifade edeyim.

Bu arkadaş.. öfkesini dile getirmiş, hem de hoş olmayan bir dil ile.

Ve orada.. bir kardeşimiz de kınamada bulunmuş.. diğerleri de ciddiye almamışlar göründüğü kadarıyla !!!

* * *

Diğer yönden dikkat ederseniz.. her ne hikmetse Trabzon'lu demiş kendisine..

Bakınız üstad..

Üç denize açılan bu topraklar üzerinde hep perde arkası çıkar hesapları yapıla gelmiştir.

Diyarbakır ile ilgili olduğu kadar.. İstanbul, Malatya, ve Trabzon üzerinde de oyunlar oynanıyor... hesaplar yapılıyor.. . bunu da görelim, ve kabul edelim artık.

Bu arkadaşın.. memleketini seven Trabzon'lu bir miliyetçi olduğunu sanmıyorum.. inanmıyorum !!!

Milliyetçiliğin böyle vurdu kırdı olun, can yakın, insanlara hakaret edin gibi bir tanımı yoktur.. özde !

* * *

Sayın Gaykedi,

Sizin hangi milletten olduğunuz ile ilgilenmiyorum.. bu memleketin havasından suyundan nasibimizi alıyorsak. Bu ülkenin menfaatlerini korumakla yükümlüyüz 'dür..

Eğer gemi batarsa... hepimiz batarız.

Oradaki yazar arkadaşlar.. işte bu dava peşindeler 'dir. Karınca kararınca bizler de bu meseleye katkıda bulunabiliyorsak.. ne mutlu,

Hayat şartları hepimizi zorluyor, yaşamak konusunda.. inşâ Allah, hakkınızda hakkımızda hayırlısı olur efendim.. .

Bu günler de geçer,

* * *

Güzel günlerde.. neşe, ve muhabbetle beraber olabilmek temennisiyle.. .

Kâzım Mızrak

21 Nisan 2007 02:41  
Blogger gaykedi dedi ki...

Mızrak Bey, parti işlerine girmesi ve tam bir karadeniz sinirine sahip olması dışında Yaşar Nuri Hoca hakkında ki görüşlerinizi merak ediyorum?

21 Nisan 2007 11:43  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gaykedi

Hoşgeldiniz efendim..

Konu hakkındaki düşüncelerimi.. tartışmaların süregeldiği sayfada, paylaştım.

Saygı, ve selâmlarımla..

[ bağlantı adresi ]

21 Nisan 2007 18:35  
Anonymous Adsız dedi ki...

BUNLARI SIZE,SENDELEYIP DÜSMEYESINIZ DIYE SÖYLEDIM.SIZI HAVRA DISI EDECEKLER.EVET,ÖYLE BIR SAAT GELIYOR KI,SIZI ÖLDÜREN HERKES TANRI'YA HIZMET ETTIGINI SANACAK.BUNLARI,BABA'YI VE BENI TANIMADIKLARI ICIN YAPACAKLAR.
ISA MESIH. INCIL,YUHANNA 16:1-3

TANRI SEVGIDIR

BUNU YAPANLARA VE BU DÜSÜNCELERE SAHIP OLANLARI TANRIMIZ AF ETSIN VE TANRI'NIN KIM OLDUGUNU ANLASINLAR DIYE DUA EDIYORUZ

1 Mayıs 2007 22:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Anonim

Hoşgeldiniz.. düşüncenize, inancınıza saygı duyuyorum.

İfade ettiğiniz iyi dileğe katılmakla beraber, duâ 'nıza âmin diyorum. Gözümde, inanıyor olan bir insan benim için ateist bir kimseden daha kıymetlidir, güvenilirdir..

Kur'an-ı Kerim ile İncil arasında bir mukayese 'ye girmeyeceğim.. Malatya hadisesi, benim de üzüntüsünü duyduğum rahatsız olduğum bir olaydı.

Dinlerin, veya toplumların bu şekilde birbirlerine düşmanca duygular ile bakmasından ziyade muhabbeti temin edebilecek çabalar içerisinde olması daha akıllıcadır diye inanıyorum.

Aksi halde tarafların selâmeti, yaşama kalitesi tehdit altına girer. Ki, böyle bir gelişmeyi huzuru arayan kimseler olarak istemeyiz.

Bu sayfaya.. böyle bir değerlendirme yazarak memnuniyetimi ifade etmek istedim. Elbette, konuşacak çok konu vardır.. . Şimdi müsâadenizle,

Katılım sağladığınız için teşekkür ederim.

İyi akşamlar,

2 Mayıs 2007 21:20  

Yorum Gönder