9 Kasım 2006

Tutsak Yüreğim - Yusuf Can

Etiketler:

14 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Mesaj: Sabırlı olasın dostum, unutma ki sabır bir peygamber mesleğidir.

(Teknik bir sorun ile karşılaşırsanız, beni buradan haberdar edin lütfen.)

9 Kasım 2006 17:03  
Blogger emircan dedi ki...

Kazım kardeş,
Teknik bir sorunla karşılaşmadım hamdolsun.Yalnız size teknik bir sorum olacak müsadenizle;Bloğuma "real player" eklemek istiyorum.Bunun için sanırım html'ler gerekli.Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Selametle...

9 Kasım 2006 18:37  
Blogger cenkunal dedi ki...

Teknik bir problem yok.
Müzik ve ses güzelmiş.

9 Kasım 2006 20:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Emir Can

Üstâdım, hay hay!

Nasıl bi iş yapmayı düşünüyordunuz, Real Player iyi bir tercih olmayabilir.

Windows Media Player'ın yapabileceği bir iş ise tercihimizi bu programdan yana kullanacağız!

Çünkü her bilgisayarda Real Player yüklü olmayabiliyor. Bu sebeple, kullanıcıları yormayalım, Windosw Media Player'ı seçelim.

Şuan ne yapmak istediğinizi tam olarak bilmemekle beraber, bir ön hazılık yazısı yazayım dedim.

Konuyu takip edelim, size yardımcı olabilirsem memnun olurum.

Hem diğer blog sakinleri için de faydalı olabilir bu konu...

9 Kasım 2006 23:52  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Cenk Ünal

Hoş geldiniz abi,
hörmetler ;)

Beğenmenize sevindim,
sizinle aynı şekilde
kanâatim...

9 Kasım 2006 23:55  
Blogger emircan dedi ki...

Estağfirullah Kazım kardeş,Bloğumda media player zaten yüklü.Ama bazı ses dosyaları sadece real playerle çalışıyor.Dolayısıyla real player de yüklemek istedim.

10 Kasım 2006 18:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- Real Player Browser Kodları -

(Browser: Fire Fox, IE ve sair..)

Real Player Code for Audio

Real Player Test for Audio

***

Real Player Code for Video

Real Player Test for Video

***

@ Emircan abi, tam olarak ne yapmak istediğinizi bilemediğim için, size fikir verebileceğini düşündüğüm bir çalışmada bulundum.

Fire Fox ile Video Test sonuç vermiyor. IE olumlu...

Spesifik diye tabir ettiğimiz, konuya özel bir soru sorarsanız, daha sağlıklı yardımcı olabilirim.

Saygı ve selamlarımla...

***
Otomatik başlama,
autostart = False veya True

Görünüm,
controls = ImageWindow veya ControlPanel veya All

Yineleme,
loop = False veya True

classid = Değiştirilmez, Windows Regedit komut satırıdır

***

Hatalarım olabilir ;-)

Kolay gelsin...

11 Kasım 2006 00:36  
Blogger emircan dedi ki...

Kazım kardeş,
Öncelikle vaktinizi aldığım için özür dilerim.Sanırım ben,meramımı tam anlatamadım.Real player proğram olarak bilgisayarımda zaten yüklü.Benim amacım;bazı ses dosyaları sadece real player proğramında çalıştığı için,bloğuma media player yerine real playerin html'lerini eklemek istedim.Bilmiyorum tam anlatabildim mi?
Ayrıca verdiğiniz bilgiler için,teşekkür ederim.

11 Kasım 2006 11:59  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- Son yorumdaki linklere dikkat kesil(di)niz, ve sorunu çöz(dü)nüz..

:o)

Saygılarımla,

12 Kasım 2006 02:51  
Blogger emircan dedi ki...

Evet,dikkat kesildim ve mesele halloldu.Allah razı olsun:)

12 Kasım 2006 20:28  
Blogger bushga dedi ki...

Hayırlı Günler bende medıa player ı sıteme koymak ıstıyorum banada bu konuda yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler...

14 Haziran 2007 12:12  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Morbutterfly

Şu site size yardımcı olabilir.. otomatik olarak istediğiniz özelliğe sahip kod dizinini hazırlıyor.

[ www.freevideocoding.com ]

Deneme yanılma ile size lazım olan kodu bulabilirtsiniz.

Kutucuklara tik atın, basamak basamak ilerleyin; sonra Make HTML tuşuna tıklayın; en altta bir kod belirecektir..

Support this free site with a link?: sorusuna (No) şeklinde işaretleyin..

(Yes) derseniz, media player penceresi ile birlikte sayfanızdan bu web sitesine bir link de tahsis etmiş olursunuz.. Kötü bişey değil bu durum, ama gereği de yok.

width="320" height="283" ölçütü: pencere boyutu için

showcontrols="1" ölçütü: menü 'nün görünümü için "0" yaparsanız menü görünmez

autostart="1" ölçütü: medyanın play tuşuna basmadan çalmaya başlaması için; parametreyi "0" yaparsanız, play tuşuna tıklamadan medya çalmaya başlamaz

src="http://" ölçütü: çalacağının dosyanın URL 'sini tanımlamanız için, tırnak işareti arasına dosyanın URL 'sini kopyala yapıştır yapın

Bir hata yaptığınızı düşünüyorsaız, ve başa dönüp yeniden kod hazırlamak istiyorsanız; klavyeden F5 tuşuna basın.. mevcut çalışma silinecektir, ve kod hazırlamaya yeniden başlayacaksınız..

* * *

Bir de Google 'da şu arama sonuçlarını inceleyin derim.

[ Şu arama sonuçları ]

Sonuçlardan, çok sayıda Media Player Embed koduna ulaşabilirsiniz.. özellik, nitelik yönüyle farkları olsa da hemen hemen hepsi aynı işe yarar..

Kodları düzenleyerek deneme yanılma ile web sayfanıza uyarlamaya çalışın..

İyi günler,


.:.: Dipnot :.:.

Bu bloğun teknik alanda destek hizmeti sağlamadığını dikkate alınız lütfen..

[ www.destek.blogspot.com ]

veya

[ www.groups.google.com.tr/
group/destekblogger
]

gibi site arşivlerini başka teknik yardım konuları ile ilgili olarak öncelikle incelemeniz tavsiye olunur..

14 Haziran 2007 13:08  
Anonymous Adsız dedi ki...

acep dinleti ekleme lüxümüz var mı ?

11 Ağustos 2008 20:46  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hilâl

- Elbette.. memnun olurum.

- Perşembe günü bitimine kadar, mezkur dosyayı tarafıma ulaştır.

- Önerini.. kalite anlayışıma yönelik olan bir kaç eleme sürecine tabî tuttuktan sonra, eğer münasip görürsem; yayınlarım.

- Sizin, bu konuda bir admin yetkiniz yok. En azından, şu raddede; bunu tesis edememekteyim.

- Kalite parametrelerimi de açıklayamam, buna zaman ayıramam çünkü :)

Artı Bir
Mızrak

11 Ağustos 2008 23:57  

Yorum Gönder