7 Kasım 2006

Bir vakit gelir ki, tüm düşler gerçeğe dönüşür.

Atıf: Kül Kedisi

8 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

İşte o vakit gelince, yanında olmadığıma şaşırma sakın...

K.Mızrak

7 Kasım 2006 00:19  
Anonymous Adsız dedi ki...

m.h.

kül kedisinin aklındaki sadece prens olsaydı iyilik perisi olmazdı yanında

o yüzden şaşırmaz.

7 Kasım 2006 02:22  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ m.h.

Çok şükür Anonim kardeş, kendine bir isim vermişsin, sevindim bu duruma, sağol...

***

m.h. kardeş,

Demek istediğinizi anlamam için, yazdığınızı bir kaç kez okumak zorunda kaldım.

Güzel bir yaklaşım, evet iyilik perisi yanında olmazdı o zaman.

İyilik perisi iyi olanın yanındadır...

***

Bir tuğla daha diyorum,

Peki, Kül Kedisi neyin peşindeydi dersiniz?

Prens onun için her şey değilse, her şey olan neydi?!

Açıklamanızı dinlemek isterim, bakalım savuncalarınız sağlam temellere mi dayalı...

Şaşırmaz demişsiniz ya, o bakımdan!?

7 Kasım 2006 02:45  
Anonymous Adsız dedi ki...

m.h

kül kedisinin istediği aslında yüreğindeki aydınlıklardı.

prensi tanımıyordu bile ve girişimde dahi sanırım bulunmadı

konumunu kabulenmiş
bizler gibi isyana ve nefsine yenilmeyip mevlam neylerse güzel eyler tabiriyle itikat etmiş

aşağlandıkça aşağılanmış ama aşağılayanın aslında kim olduğunun idrakındaymış

O nsuz hiç birşeğin hareket bile edemiyeceğini dünyanın sadece kötülerle dolu olmadığını

iyilerinde var olduğunu mevlasının kendisine göstereceğinin idrakında olduğu için

sabrın sonucunda mükafatını bir iyilik perisinin gelmesiyle sonuçlandırmış.

prensi ve istediği aydınlığı elde etmiş prens vesilesiğle arzu ettiği gerçek aydınlığa erişmiş

prens sadece aracı olmuş ve ilerleyen aydınlık ve muhteşem hayatta beraber yol almışlar.
(aydınlık bir yolun olduğunu biliyormuş tam emin değilmiş yanlız gitmesine mevlam razı olmamış)

mevlam kül kedisinin o sabrını iyilik dolu yüreğini bizlere de nasib ederi nşâAllah.. da bizlerde gittiği yola erebilelim.

Not: yazdığım yazıların hepsi bir hata sonucu silindi nedense bir daha yazma gereği duydum.

7 Kasım 2006 04:26  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ m.h.

İyi ki yazmışsın kardeş sağol, güzel bir yazıydı, ilgiyle okudum; bir daha, ve bir daha okurum sonra...

7 Kasım 2006 12:21  
Anonymous Adsız dedi ki...

"bir daha, ve bir daha okurum sonra..."

Yine mi, eksik ifadeler kulanıp, tam ifade edemedim demek isterdiklerimi...

Naparsın, cahiilik ve eğitimsizlik.. kötü bir şey.

İşte, burda kül kedisi gibi, düşünmem lazım.
"mevlam neylerse güzel eyler"
Hakınızı helal edin kardeşim..

7 Kasım 2006 18:15  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Esin

Helâl olsun efendim, ortada bilinçli olarak yapılan bir yanlış görmüyorum ben.

Kendinizi üzmeyin, gelip geçici fâni bir dünyada yaşıyoruz, birbirimize karşı hoşgörülü olabilmeliyiz.

Yapabildiğiniz kadar, imkanınızın elverdiği ölçüde bir katılımda bulunun, sizi anlayışla karşılamak düşer bize.

Saygı ve sevgilerimle kardeşim, huzurlu olun lütfen, yanlış anlaşılmaları konuşarak çözebiliriz.

Ama kalp kırılınca, tedavisi zor oluyor, de mi ama ;-)

7 Kasım 2006 19:26  
Anonymous Adsız dedi ki...

aslın da ne demek istediğinizi anlamıştım! yinede emin olmak güzel bir şeydir daima...

7 Kasım 2006 19:44  

Yorum Gönder