16 Kasım 2006

Dünya

Link: Dünya

9 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

-:- Duâ - Duâ - Duâ -:-

Dünya dediğin yer fânidir, her türlü zevk ve sefâ bir gün biter.

Bu süreç içersinde hayrın ve şerrin Allah'dan geldiğine inan.

Hiç bir kötülük, Rabbimiz müsâade etmedikçe bize yanamaşamaz.

O âlemlerin Rabbi bir Allah'tır; O'na güven, O'ndan yardım iste..

(Âmin)

***

Yüreğinde sevgi ve adalet kalmış dostlarıma selâm olsun.

Sabredin, Allah sabredenler ile beraberdir.

Bir Hz. Muhammed hatırına sabret, ve kötü konuşan olma.

Kötü sözün ehli, bir gün yorulacaktır inşâallah, ve zararına pişman olacaktır..

Adaletli ol, asla haksızın zulmedenin yanında olma; uyarıcı sözlerinle bâtıla doğru olan yolu anlatmaya çalış, olmadı gücün yetmedi sus!

(Âmin)

***

Rabbim, bilmeyerek işlediğim günahları bağışla, ve bana doğru olanı öğret.

Beni affet, hakkımda kötülük düşünneleri de affet; bilselerdi yapmazlardı, senin her şeye gücün yeter Allah'ım..

Rabbim, aman dilememize rağmen bize yardım elini uzatmayanları da affet; ve kalbimde onlara karşı husumet barındırma.

(Âmin)

16 Kasım 2006 11:39  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Rabbim, aman dilememize rağmen bize yardım elini uzatmayanları da affet; ve kalbimde onlara karşı husumet barındırma."

(ÂMİN)

çok güzel ve içten yapılan bir dua olmuş.inşallah sadece kılavyeyle yazılan değilde yüreğimizle de yapabildiğimiz bir dua olur. Ozaman yararlı ve gerçek dua olur. hepimiz için.
Yaratanın hatırına yaratılanı sevebiliyorsak, daima yürekten dilediğimiz dualarımız olur, bu gibi dualar.
Önce yaratılanları yürekten sevebilmeli .

Dünya, ezelden söz vermişliğimiz olan bir kafes.Bizler de o kafesin içerisinde olan ve korunan varlıklarız.Ne zaman ki izinsiz ve zamansiz bunun dışına çıkarsak hüsrana uğrayabiliriz .Sonsuzluğa ve sonsuz hürriyetimize ulaşmamız için sabretmemiz lazım.

Allah(cc) bizi duaları makbul,makbul dualarda unutulmayanlardan eylesin...

16 Kasım 2006 18:57  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Esin

Samimi bir duâydı efendim, çok derinlerden gelmişti sözler..

Alel acele yazmıştım; hem zaten öyle olmuyor mu, bir çırpıda dile gelmiyor mu elîm ayrılık haberi..

***

Bu bloğa emeğiniz katkınız çok büyüktür, sizi sevgiyle hatırlayacağım inşâallah.

Şükürler olsun ki birbirimize hiç kötü söz söylemedik :)

Allah râzı olsun,

17 Kasım 2006 06:07  
Anonymous Adsız dedi ki...

Kazım Mızrak Bey kardeşim
Hayırlı Günler ve Cumalar Efendim
Temennilerinize gönülden katılıyor ve Dualarınıza kalbten amin diyorum
Allah yar ve yardımcın olsun

17 Kasım 2006 10:23  
Anonymous Adsız dedi ki...

gözlerinde umut var o kızın...

17 Kasım 2006 13:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Mehmet Abi

Allah râzı olsun efendim, cümlemizden inşâallah..

Bir âmin delisi olmak var ya abi, var ya ben napıyorum diyerek kahrolmak..

Çok çok duâda bulunan olalım, ağlayalım; her türlü zevke elveda diyeceğimiz ölüm vakti pek yakındır.

***

@ Debra

Denizden geçtim, derede boğuldum diye bir söylev vardır Debra..

Konumuzla alakası yok, seni görünce aklıma geldi, yazmak istedim.

Evet umut var, hem de korkuyor ama! Bunu da gördün mü peki?..

18 Kasım 2006 06:32  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben sadece umudu görürüm. korkuyu hep gösterirler...

20 Kasım 2006 19:08  
Anonymous Adsız dedi ki...

amin :)
negüzel bir Dua.. Rabbim razi olsun..

Dua`larimiz bizleri Rabbimize samimi olarak yakinlastiran en önemli ibadetlerden birtanesidir.

ve eller candan ve gönülden acildigi müddetce, Dua kuvvettir, güctür..

ALLAH hayirli olan dualarimizi kabul etsin insAllah..

Dua ile :)

26 Ağustos 2008 23:27  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ İlknur

Bu duâyı hatırlatmanız isabet oldu derim, yeniden okumaya ihtiyacım vardı çünkü; teselli buldum.

Allah (c.c.) râzı olsun.. . Ecmâin,

27 Ağustos 2008 18:30  

Yorum Gönder