10 Kasım 2006

Saatlerimizi Radyo Ribat'a Ayarlıyoruz

Kâinatın diline yaklaşmak istiyorsanız bir mektubunuz var:

Kâinata Mektup

Her Cuma 21:00- 23:00 arası Ribat Fm'de

Oku kelimesiyle değişen hayat ve silinen 23 yıl.

Her şey ikrâ ile başladı, şimdi 10 yaşında.
Elinde sadece 28 kelime ve 2835 sayfalık
10 günceden oluşan bir miras var.
Link: RibatFM.Com.TR





Neden Radyo Programı?

En güzel öğretici yaşanmış hayatlardır. Bu programda güzel yaşamlardan örnekler sunacağız. Mektup sıcaklığında ayakları yere sağlam basan, adımları ile iz bırakmış bizden birileri ile tanışacağız.

Makaleler, öyküler, şiirler, gezi yazıları, yaşanmış ve yaşanmaya devam eden hayatlar, güzel kitaplar ve kâinata bırakılmış mektuplar.

Hayatımıza düşen son kelime "Vuslat" . Vuslata ermenin yollarını ararken, geriye dönüşlerle diğer kelimeleri tekrar tekrar okuyorum. Biliyorum ki, hiçbir kelime hayatıma tesadüf eseri yazılmadı.

Kâinatı tekrar tekrar okuyorum içimden.

Size ulaşan sesin en önemli özelliği, içeriden geliyor olması.


# Bu yazı, http://kainatamektup.blogspot.com/ sayfasından alıntıdır.

2 Yorum:

Blogger Kainat dedi ki...

Değer verdiğiniz için için teşekkürler. Ayrıca Logo güzel olmuş.
Programa yazı bekliyorum.

10 Kasım 2006 11:41  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Kâinata Mektup

Logoyu istifadenize sunuyorum abi, eğer üzerinde ekleme ve düzenleme yapmak isterseniz PDF formatını da gönderebilir.

Ben de çok beğendim, çalışmamı bitirince mutlu oldum sevindim.

Emeğime değdi doğrusu, daha iyisini sizlerden bekliyoruz artık..

***

Program için yazı hazırlamayı ben de istiyorum abi.

Ümit ederim ki diğer blog dostlarımız da konu ile ilgilenirler.

Takdir sizindir..

***

Ne şekilde bir yazı istediğinizi programı izlemiş olmakla beraber anlamış oldum sayenizde.

Bu meâlde, önümüzdeki günlerde bir yazı hazırlayabilirim diye düşünüyorum inanıyorum...

Saygılarımla,

11 Kasım 2006 03:02  

Yorum Gönder