15 Kasım 2006

Allahsız'lık Üzerine

Muhterem bir kardeşimiz bloğunda Allah'sızlar şeklinde bir ifade kullanarak yakıştırmada bulunuyor. İslâmi anlayış böyle bir ifadeyi kullanmaktan Müslüman kimseyi men eder, diye inanıyorum.

Allah'sız ifadesi, Allah'ın - bir şekilde izafi de olsa- olmadığı düşüncesi imâsında bulunur..

Pek çok kimse zeka zengini olmadığı için, Allah'a inanmayan anlamında kullanılmak istenen bu ifadeyi yanlış bir şekilde anlar; ve ilerleyen yaşam sürecinde, şuuraltında şekil şemal değiştiren bu masum ifade ateizme davetiye çıkarır.

Hem hiç bir insan, bu şekilde itham edilmemelidir.

Bu itikatı gösteren bir hâl de değildir, imân insanın kalbindedir. Öyle ben iyiyim de sen kötüsün muhabbeti yaparak anlaşılmaz. Bu bakımdan ona buna çamur atarak sözde cihad yapmak, ancak bir hezeyandır.

Don Kişot'luk oynamıyoruz efendim, Şeytan'a taş çıkartıyoruz!

Öyle İslâmiyet şudur budur fetvaları da, bir âlim kimseye düşmez. İsmine söz birliği ile değer verilen İslâm âlimleri, doğrusunu Allah ve Rasûlü bilir derken, bize sen cennetliksin sen cehennemliksin demek yakışmaz.

Kalbinde bir katre ışık kalan dostlarımıza, ve bizi dostluk makamına lâyık görebilecek olan kardeşlerimize selâm olsun.

Kâzım Mızrak

19 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Posta içeriğinde bahsi
geçen muhterem kimsenin
blog adresi aşağıda.

Şahsına karşı cevap hakkı
doğmuş olabileceğine
kanaatim var.

Buyursun, kendisine temiz
bir sayfa açıyorum..


.:.: Bağlantı :.:.

[ http://pankaj-neocortex.blogspot.com ]

15 Kasım 2006 05:13  
Anonymous Adsız dedi ki...

Estağfurullah kardeşim.
Yorum için teşşekür eder saygılarımı belirtirim.
Allah'a emanet ol.

Belirttiğin yazı çıktı.İlgin için teşekkürler

15 Kasım 2006 05:18  
Anonymous Adsız dedi ki...

selam
kardeşim sen İslamı arkama aldığımı nereden çıkardın ?
sen de böyle konuşursan vay halimize bizim.bahseetiiğin "allahsız'lar"
yazısını sildim bu konu da haklısın.. ayrıca yazdığın yorumuda silmek zorun da kaldım ki gay'lara (ipne lere yani) ve yandaşlarına prim vermemek için ...
Selamlar saygılar

15 Kasım 2006 05:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Mr. Paradise

Kardeş, ziyaretine memnun oldum.

Nezaketine ve hüsnü zan ederek bıraktığımız yorumu okumuş olmanıza da sevindim bir bakıma.

Fakat sevincim biraz buruk oldu.

Çünkü ben o yorumu bırakırken bir taşlamada bulunmak istemiştim..

Bir anlaşılmamış olduğuma üzüldüm, iki bizi anlayamamış olmanıza üzüldüm.

Bloğunuzdaki yazı üslubu çok çirkin; hem de kullandığınız çirkin ifadeler ve küfürler, yer yer İslâmiyet sözcüğünü kullanarak masum görünme tehlikesi arzediyor.

Evet, kendinizi özgürce ifade edebilirsiniz; buna bizim ne sözümüz olur, ne de bir kınamamız.

Lâkin ortalık yerde yazarken; biraz daha edep, biraz daha haya demelliyiz ve birbirimize güzel örnek olabilmeliyiz.

Sizin için ben bugün varım, kapınızı çaldım; bir rüzgar ile size geldim.

Sözümüzü iyiden alırsanız, bize kâr; kötüden alırsanız bize zarar!

Diğer yönden, yukarıdaki yorumunuzu bırakırken; posta içeriğini okumuş olduğunuzu kabul ediyorum.

İçerik esasen sizi muhatap alıyordu, ümit ederim ki emeğimiz boşa gitmez.

Saygılarımla efendim, yol sizindir; bize, geldiğimiz gibi gitmek düşer..

Önünüzde duracak değiliz, buna mecalimiz yoktur çünkü; hem Allah hiç bir insanı sebebsiz gayesiz yaratmamıştır.

Belki doğru yol sizindir; Allah bilir, biz yaşarız!

Hakkınızda hayırlısı olsun, dilerim...

Elhamdülillah,

15 Kasım 2006 05:41  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Mr. Paradise

Yazdığımız ikinci yorum, sizin birinci yorumu muhatap alıyordu.

İkinci yorumunuz, ben cevap yazıyorken gelmiştir...

Lütfen bilginize!

15 Kasım 2006 05:47  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"kardeşim sen İslamı arkama aldığımı nereden çıkardın ?"

@ Mr. Paradise

Bu suale ilişkin cevabı, bir yukarıdaki yazıda vermişim efendim.

Şöyle diyor:

"Bloğunuzdaki yazı üslubu çok çirkin; hem de kullandığınız çirkin ifadeler ve küfürler, yer yer İslâmiyet sözcüğünü kullanarak masum görünme tehlikesi arzediyor."

Bunu şuna benzetebiliriz kardeş, teşbihde hata olmaz; namaz edâ edilirken, sakız çiğnenmez! Edeptendir...

Sizin iş buna benziyor; hem Hz. Mevlâna diyorsunuz, hem de küfrediyorsunuz.

(Lütfen, size sataşmıyorum; anlaşılmak için durumu izâh ediyorum; ve esas olarak nefsinizi - kalbinizi - muhatap alıyorum.)

***

"bahseetiiğin "allahsız'lar"
yazısını sildim bu konu da haklısın.."


Her şeyden önce bir insan olarak, teşekkür ediyorum efendim.

Gerçekten yakışmıyordu..

Sağolun..

Belki nasibi olan bir kimse gelir, bloğunuzdan iki kelam öğrenerek kendisine çeki düzen verir.

Aksi halde, Allah'a inanmayanlar bu bloğa girmesin meâlinde bir yazı gören kimse, gurur yapar ve okuyacağı varsa da okumaz.

Kaybeden hepimiz oluruz...

Bizi ciddiye almış olduğunuz için tekrar teşekkür ediyorum.

***

"ayrıca yazdığın yorumuda silmek zorun da kaldım"

Takdir sizin tabi; ama kendinizi öyle bir duruma düşürdünüz ki...

Sanki suçlu sizsiniz?!

Lütfen, bu sözü bilinçaltınızda tekrarlayın kardeşim.

Acaba, gerçekten de doğru olanı mı yapıyorsunuz?..

İçinizden gelen ses, yazdığım yorumu niçin sildirdi size?! İyice bir düşünün, niçin sildirdi...

***

Muhterem kardeşim,

Nihayi olarak; sizinle bir merhabamız oldu, ve artık konu benim için kapanmıştır.

Buradaki yorumlarınız, ve bu posta, ve "İslâmiyet, Böyle Yaşanır İşte!" konu başlıklı posta silinmeyecektir.

Her ne sebeple olursa olsun; sizi haksız yere suçlama, rencide etme davranışında bullunmayı düşünmeden yazdığım bu yazılar kalacaktır.

İlgili yazılar hakkında haberiniz olduğuna göre, arkanızdan da konuşmuyor olduğum mâlumunuz.

Eğer cevap yazmak istiyorsanız, buyrun; kendinizi ifade edin..

Çok şükür kötü söz söylemeden, ve kötü söz işitmeden yazımı noktalıyorum.

***

"Allah'ım sevgini, ve seni sevenin sevgisini, ve seni sevmeye beni yaklaştıranın sevgisini bana nasip et." Hadîs-i Şerif

(Amin)

15 Kasım 2006 06:23  
Anonymous Adsız dedi ki...

Güzel kardeşim
Öncelikle bu işin üzerinde bu kadar durduğun için sana gıpta ediyorum.
kafama takılan bir soru ise beynimi kurcalayıp duruyor bana iyi güzel bir şekilde akıl vermişsin eyvallah (Allah razı olsun )ama benim hedef aldığım seviyesiz kitle hakkın da tek bir laf etmemişsin.Senin yorumu sildim iyi düşünürsen bunu anlarsın; şayet o yorumu orada bıraksaydım o ipne sürüsü "gördün mü işte ben haklıyım" diyecekti ki buna eminim.Çünkü yorumun da öyle bir hava vardı.Senin ne yazdığını ve söylediğin güzel şeyleri ben anlarım onlar anlamaz.(senin bunu anlaman lazım )Anlasalar zaten içinde bulundukları sefil durumda olmazlardı. yazdığın yorumun yeri orası olmadığı için sildim.Orada gergin bir hava var, senin arzettiklerin başka bir tartışma konusu yoksa başımın üstünde yerin var. Benim amacım bana ve inancıma ters gelen şeyleri izah etmek ve haykırmak kim ne anlarsa anlasın umurum da değil.Millet benim inancıma saldırırken ve İslam la alay ederken ben nasıl yerimde duramıyorsam bende kimseyi rahat bırakmam.Ama bu eleştiriye açık olmadığım anlamına gelmez doğru bir şey söylenirse tereddüt etmeden uygularım ki buna şahid oldun zaten.
netice-i kelâm, birbirimizi anladığımızı zannediyorum ve sana hakkımı helal ediyorum.
Sen ve senin gibi güzel kardeşlerden bu tip rezilliklere karşı daha fazla tepki göstermenizi beklerim ve bekliyorum da....
Başını ağrıttım kusura bakma.
Allah cümlemizin yardımcısı olsun (amin)

15 Kasım 2006 09:23  
Anonymous Adsız dedi ki...

Güzel bir yazı olmuş,emeğine teşekkürler.
Nehyi anil münkerde -kötülüklerin yapılmaması konusunda uyarı- bulunmuşsun,güzel bir hakikati tekrar hatırlatmış olmuşsun.

15 Kasım 2006 18:30  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Cenk Ünal

Sayın Ünal katılımınız için,
ve yazımınız gayesine bizim de
tasvib ettiğimiz bir yön tayin
ettiğiniz için teşekkür ederim..

Sağolun,

16 Kasım 2006 00:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Mr. Paradise

Gay Kedi kardeşime (kardeşimiz demiyorum, zira sizi keyfi olarak rahatsız edebileceği endişesindeyim) 22 Ağustos 2006 tarihinde eşcinsellik konusunda bir yazı yazmışım.

http://ardiye.blogspot.com/2006/08/
akn-da-bir-edebi-varm.html


Gündeminde bu konu olmadığı için, Gay Kedi ile karşılıklı bir diyalog trafiğimiz olmamış, takip eden günlerde de onu kendi hâline bırakmışım.

***

Tatlı söz yılanı deliğinden çıkarır Batuhan kardeş; sen kış kışlıyorsun, bir gün çalılıkların arkasından gelip bizi sokar.

Gay Kedi gibi mülayim bir şahısa çok yüklenmissiniz, oysa dediğim gibi o mülayim ve kültürlü okumuş bir kimse.

Hem ben gay 'im siz de gay olun demiyor. Çok derin düşündüğünüzde, bu insanın doğru olanı aradığı ve hem de büyük bir çaba ile aradığı anlaşılır.

***

Kendisine daha da yardımcı olamadığım için içim buruktur, Ardiye.Blogspot'a bıraktığı son yoruma hâlâ bir cevap yazmamış ilgilenmemişim.

Keşke kafam yerinde olsaydı da, ona daha sağlıklı bir şekilde yardımcı olabilseydim.

Sen bu insanlar ile uğraşma kardeş, senin gibi korku bilmez kardeşlerimize başka başka yerlerde ihtiyacımız var.

Başörtüsü meselesine ne dersin?

Milli Eğitim Bakanlığı eteğini beline kadar çeken lise talebelerine sesine çıkarmazken, başını örten kızcağızları okula almamakla tehdit ediyor.

Elin garibi ile uğraşmayalım, öfkene mani olamadığını ifade ederek beyaz bayrak uzat o arkadaşa derim.

Çok duâ alırsın, en önemlisi nefsine karşı zorlu bir mücadeleyi kazanmış olursun.

Rahatlarsın; dünya derdinden kurtulup, yükünü bir kenara atmış olursun..

Hem belki bu tavrımızla, o arkadaşı inad yapmaktan da alı koyabiliriz; incinen gururunu tamir ederek. Bugün değilse de, bir gün hatasını itiraf edip kabullenecek bir seviyeye ulaşır inşâallah.

(Biz doğru olan adımı atalım da, o ne yaparsa yapsın; onun işi Allah ile kendi arasında, biz ancak onu ibret almakla mükellefiz kardeş.)

Yoksa şimdi sırf senin inadına hem kendisine yazık edecek, hem de çevresindekilere bu yolu azmettirici söylevlerde bulunmayı sürdürecek.

Yine kaybeden biz olacağız!? Zaten şuan, onu toplum dışına itmekle kaybediyoruz..

Mevlâna'nın şu sözü çevresinde konuşuyoruz değil mi: "Gel Ne olursan ol gel! Bu dergah umutsuzluk kapısı değildir."

O arkadaş bir umudun peşinde, büyüklerimizin açtığı kapıyı biz kapatmayalım.

Hele kapıdan içeriye girsin bir ;-)

***

Vaktiyle Gay Kedi'ye verdiğimiz cevap:

22 Ağustos, 2006 15:49
http://ardiye.blogspot.com/2006/08/
akn-da-bir-edebi-varm.html
#c115625098576012265


O cevaptan üç parça alıntı:

"Eşcinselliği normal bir yaratılış olarak görmüyorum; bu durum insanların bir türlü görmek istemedikleri biyolojik bir hastalık halidir."

"Nezle, grip, tifo, diyabet, kanser, aids, veba, hemoroid, migren ve sair hastalıklar gibi homoseksüel eğilim gösteren kimseler de bir nevi hastadırlar."

"Ve onlara sevgi ile, şefkat ile yardımcı olarak; toplumdan soyutlanmalarına sebep olmak yerine, onlara sahip çıkıp en azından gerçekleri kabullenebilen bri kısmını yeniden topluma kazandırabiliriz."


Ne demek istediğimizin sağlıklı bir şekilde anlaşılması için, yazının tamamının okunmasında fayda var.

***

Ve Gay Kedi'ye verilen bir başka cevabımız, iki parça alıntı:

17 Ağustos, 2006 10:45
http://ardiye.blogspot.com/2006/07/
zalim-olanlar-iin-yaasn-m-cehennem.html
#c115580070379907256


"Toplum bu kitleyi sahiplenmiyor, ben de öyle; ama sizin yerinizde bizler de olabilirdik diye düşünüyorum, insanları sabırlı ve anlayışlı olmaya davet ediyorum."

"Yanlış bir hâl üzere yaşıyor olduğunuzu ruhunuza bedeninize anlatabilmeniz duâsındayım.."


***

Buraya kadar, varsa ben de size hakkımı helal ediyorum kardeş. Uzun bir yazı oldu, okuma ihtiyacı veya talebi duyarsanız diye düşünerek sizi cevapsız bırakmak istemedim.

Birlikte yaşamı özümseyebilme adına önemli çıkarımlarda bulunduğuma inanıyorum.

Vaktim müsasit olduğu sebebiyle yazdım, ve şimdi söylenecek söz de kalmadı.

Siz ve ben elbette özgür insanlarız; sadece ve sadece düşünce paylaşımında bulunduk!

Bundan böyle herkes kendi akıl ve iradesiyle yolunu çizsin efendim..

Birbirimize hayatın yaşanabilir yanlarını da anlatalım; mutlu olmak dururken, mutsuzluk peşinde koşmayalım..

İslâmiyet'i bizlere miras bırakan Hz. Peygamber "Kolaylıştırınız zorlaştırmayınız, sevdiriniz nefret ettirmeyiniz" buyurur.

Rabbim hakkımızda hayırlısını tayin edecektir, inşâallah..

(Âmin)

16 Kasım 2006 00:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

ALINTI

[Bağlantı]

###################################

@ Gay Kedi

Bloğumun şu sayfasında ismin geçiyor, seni bu sebeple haberdar etmem gerektiğine inandım.

Eğer cevap hakkın olduğunu düşünüyor ve kullanmak istiyorsan buyur.

Saygılarımla,

***

Durumunuzu tasvip etmediğimi daha önce izah etmiştim. Böyle de olsa önce insanlık dediğimi hatırlıyorum.

Bediüzzaman meâlen şöyle konuşur: İyi bir makina nasıl bozulursa, eski halinden kat ve kat kötü olur; insan da bozulursa, hayvandan daha ziyade aşağılaşır..

Şu anonim kardeş, edepten hayadan uzak davranışlar sergiliyor gördüğüm kadarıyla. Siz onun imtahanısınız inşâallah.

Belki pişman olup, size iyi davranmak suretiyle kuyruğunu sıkıştığı kapıdan kurtarır.

Ya da belki de; kul hakkını çiğniyor olması sebebiyle, zulmeden olarak hayata gözlerini yumar.

Sabırlı olun kardeşim, sabırlı olun. Siz kötü söz söyleyen olmayınız. Bu bir tekamül sürecidir çünkü, sahne boş!

Sizin için duâ ediyorum; inşâallah nefsinizin sizi kışkırtmasına kulak asmaz ve ahiretiniz için hayırlı olanı yaşarsınız.

Sana İblis'in ne kılıkla geldiğini görüyor musun? O'nun ağzı hayr konuşmaya mühürlenmiştir. O'nda güzel sözler bulamazsın, o iyilik de bilmez..

Sana İblis'in nasıl geldiğinin farkında mısın? O yanlışında ısrarla inad etmen için sana karşı tüm hilelerini kullanır, ve seni sürekli suçlar.

Sana İblis'in nasıl geldiğini anladın mı? Güya doğru olan yolu tavsiye ediyordur, ama aslında çirkin olana tâbi kalacağını tezgahlamıştır.

O, sen güya doğruyu bulduğunda sana dost görünmeyi de ihmal etmeyecektir.

Sen bu sırada, dostuğuna kötü konuşarak yüz çevirirsin de yine hatâ yapmış olursun.

İyi söz ile amel edelim, kötülük düşünmeyelim hasıl-ı kelam!

Rabbim kalbine huzur versin kardeşim, sağlıcakla kalasın..

Kâzım Mızrak

####################################

[Bağlantı]

ALINTI

16 Kasım 2006 05:58  
Anonymous Adsız dedi ki...

Lan göt! sen komutanmısın da böyle yarak yarak havalarda konuşup
millete abicilik oynuyosun ,sikerim senin tahtanı adam ol ! göt lalesi pezevenk ! sıradan bir insan gibi olarakmış ! zaten sıradansın laN amcık yoksa farklımısın ? yoksa mehdilik mi ilan edeceksin internetten ? Millete abicilik oynama burada seni uzun zamandır izliyorum binerim tepene !!!

16 Kasım 2006 08:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

ALINTI

[Bağlantı]

###################################

@ Gay Kedi

Efendim, benim bloğa da okkalı bir küfür döşemiş arkadaş, "Allah'sızlık Üzerine" konu başlığına ait yazının altındaki yorum sayfasına.

:)

İyisinizdir inşâallah, ben de teselli arıyorum şuan, öfke bir yana böyle bir muhabbete şahid olduğum için çok üzülüyorum.

***

Bizden yana bir şikayetiniz var mı efendim, telafi etme gayretinde olayım.

Bir kusurumuz varsa, bilmemezliğimize sayın; öğrenelim..

***

Yazmaya küsmeyiniz, bu tür hadiseler bir tufan gibidir, zelzele gibidir; gelir geçer, bakî değildir..

Daha sonra gür bir şekilde tabiat yeniden yeşerir, güç bulur kendisinde.

Her dönem İslâm'ı yanlış anlayan ve kendi menfaatlerinde yorumlayan akıl sahipleri çıkmıştır!

Bugün böylesi hadiselerin olagelmesine şaşırmayalım, dirayetimizi kaybetmeyelim inşâallah..

***

Anonim kimsenin zihniyetini, değil Kur'an-ı Kerim hiç bir kitap savunmaz.

Hoş görü, anlayış tavsiye eder her kitap ehli. Fakat tahrip edilen ilahi kitaplar, ne yazık ki insanların kafalarını bulandırmakta..

İnşâallah, onlar da hakikatin "Yaratılanı Severiz, Yaratandan Ötürü." düsturunu anlayabilirler, ve de her bir yaratılmışın abesi iştigal olmadığını.

Biz de böyle düşünelim, ve böyle olaylar ile karşı karşıya kalmamızın sebeb-i hikmetini araştıralım.

***

Allah şu kâinatı mükemmel bir düzen ile yaratmışken, arada çıkan böylesi günah düşkünlerini de kusurlu yaratmış olamaz.

Elbette bir bildiği vardır...

Sabırla anlamaya çalışalım, tefekkürde bulunalım efendim.

Rabbim, böylelerini imân sahibi sevdiği kullarına tebelleş edermiş; nasiplerini alsınlar diye ;)

Bize düşen de, şuûrlu bir müslüman gibi "Görelim Mevlâ Neyler, Neylerse Güzel Eyler." diyebilmektir, diye düşünüyorum.

Selâm ve duâ ile,

Kâzım Mızrak

####################################

[Bağlantı]

ALINTI

16 Kasım 2006 14:27  
Blogger gaykedi dedi ki...

Kazım Bey'le daha öncede bir muhabbetimiz tartışmamız olmuştu, ne o beni incitti kırdı ne ben ona kırıcı birşey söyledim, işte bu kaba insanlara anlatamadığım, Yunus ve Mevlana anlayışı islamın aydınlık yüzü bu, diğerleri beni islamdan kaçırtırken Mızrak bey adeta davet ediyor çağırırıyor beni islama çekiyor...Onlara göre iflah olmaz bir günahkarda olsam Allah bile benim rızkımı veriyor, beni yaşatıyor, ailemi koruyor, bu insanlara ne oluyor anlamıyorum.

Birkere benim kul olarak haklarım yok mu, hani insan hakları evrensel beyannemesinin ilk örneği veda hutbesiydi, insanlar din, dil, ırk, cins (kadın-erkek-eşcinsel) bakımından kul hakkı olarak eşitti, hakaret küfür kalp kırma gönül incitme kul hakkına girmiyor mu?....Bu tip insanlara ne yazık ki her dinde rastlanıyor, dindarların bir aydınlık yüzlü olanları var, birde karanlık yüzlüleri..güneşe doğru bakanların güneşten yansıyan nuru gözümü her zaman kamaştırmıştır...güneşe bakanların yüzü ne kadar aydınlık ve temizse ondan bana yansıyan nurda o kadar fazla oluyor...Allah onlardan razı olsun...

16 Kasım 2006 14:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gay Kedi

Ben de çıkmak üzereydim efendim, sizden haber aldığıma sevindim huzûr duydum.

Şükürler olsun..

16 Kasım 2006 14:42  
Blogger gaykedi dedi ki...

bizi bir parça daha iyi anlayabilmeniz için dünkü hürriyetten gözlerim dolarak okuduğum bir yazıya link veriyorum..tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın..

http://kelebek.hurriyet.com.tr/magazin/5438623.asp?m=1&gid=112&srid=3431&oid=2

16 Kasım 2006 16:37  
Blogger fendalinka dedi ki...

"Milli Eğitim Bakanlığı eteğini beline kadar çeken lise talebelerine sesine çıkarmazken, başını örten kızcağızları okula almamakla tehdit ediyor."

eteğini beline kadar çeken kızlar bu eylemi siyasi bi görüşü ortaya çıkarmak bölücülük için meydana getirmiyor.. ama bilirsiniz ki bazı sınıflar sayesinde baş örtüsü, türban bi sembol olarak kullanılır oldu.. bu nedenledir ki bende şapka veya kasket bile takarak anfiye giremiyorum.. başı örtülü okula alınmadıkları için kampüsü ayağa kaldıran güvenlikleri zaptedip, başı açıkları okula sokmayan bi milletiz.. keşke baş örtüsünün dini yanı ön planda olsaydı da herkes istediğini yapabilseydi.. bunu bu hala getirenler utansın bence..

16 Kasım 2006 22:46  
Anonymous Adsız dedi ki...

Selam Kâzım kardeşim
Sorduğun soruyla alâkalı olarak mail attım sana.

Çalışmalara tüm hızıyla devam
Allah yar ve yardımcımız olsun
(amin)

17 Kasım 2006 00:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gay Kedi

Muhterem kardeşim,

İlgili yazıyı arşive aldım, okuyacağım; Rabbim hakkınızda hayırlı olanı tayin eder inşâallah; sizin yerinizde bir başkası olsaydı yine susmaz savunurdum; bizim sevgimiz haksızlığa uğrayanın, üzülenen, çare ve teselli arayanın yanında olacaktır..

Yoksa yaşamanın ne anlamı var ki, birileri için nefes almadığımız sürece. Şu ölümlü dünyada adaletin yanında mücadele edemiyorsak yazık bize..

Kalbinize âlâ huzûr, aklınıza âlâ tefekkür diliyorum efendim..

***

@ Fendalinka

Ne güzel yazmışsınız, sızımıza merhem oldu sözleriniz; keşke hiç kimse dert sıkıntı çekmese, birbirize düşmanlık nefret duygularıyla bakmasak; konuşsak, ve konuşsak hatâlarımızı; bildiklerimizi anlatsak; öğrensek, gözlerimizin göremediği ve akıllarımızın eremediği hayatın gizli kalmış sırlarını..

Sevgi ve duâ ile,

***

@ Mr. Paradise

Bay Batuhan,

Merhaba, hoş geldiniz yeniden. Sizinle yöntemlerimiz farklı anladığım kadarıyla hocam; siz yine bildiğiniz yolda yürüyün, bırakın ben de inandığım doğruları yaşayayım aklım erdiğince de ifâde edeyim.

Yukarıda konuştuk, ettik.. Benim söyleyecek sözüm kalmadı, aklıma takılan bir soru işareti de yok sayenizde..

Sabah, yukardaki anonim yorumu kimin bırakmış olabileceğini sormuştum size. Amacım, zan altında kalmamanız için bir çaba harcamaktı.

O yorum inanın beni öfkelendirmedi; üzüldüm, kahroldum. Keşke böylesi kendisini dışlanmış hisseden insanlara yardımcı olabilsek, bir toplum olarak parçalanıyoruz, üzülmeyelim mi biraz..

Hem öfke neye çare olmuş ki, hükümranlığımız nereye kadar dostum; ölüm her an kapımızda..

Şükürler olsun ki, size yazdığımız yazı elinize geçti; ve şükürler olsun ki biz de sizin gönderdiğiniz e-postaya ulaştık, okuduk.

Bu münasebetle,

Yukarıdaki anononim yorumun size ait olmadığını kabul ediyor; fırsattan istifade yazan bir anonim'in tatsız şakası olarak görüyor, ve ilân ediyoruz.

İlginize teşekkür ediyorum efendim, baştan beri süre gelen mücadelemizi anlayışla karşılıyor olduğunuza inanıyor olmakla beraber yazımı noktalıyorum.

Rabbim, birbirimize karşı olan haksızlıkları anlatabilme ve anlayabilme irfânı nasip etsin hepimize de..

(Âmin)

Buraya, göndermiş olduğunuz e-posta içeriğini şahsınız adına onur duyarak ve bizden sonrakilere bir örnek teşkil etmesi adına alıntılıyor; yardımınız için tekrar teşekkür ediyorum.

.
.
.

"Selam Kâzım kardeşim
Yukarıda ki yazına kısa ve öz olarak derim ki :
Bu serefsizliği Allah'a havale ederek çalışmalarına aynen devâm et. Sen bizlere lâzımsın.
Gururun incinmesin ve kırılmasın bu yol zorluk yoludur. Belâ ve müsibetleri, Allah bütün müslümanlardan uzak tutsun (âmin)
Kal sağlıcakla."

17 Kasım 2006 05:44  

Yorum Gönder