31 Ekim 2006

Nedense!?

Link: Nedense!?

8 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

.:.: Resim :.:.

Mayıs 06 / Kâzım Mızrak

"Nedense, gözleri kapalı."

Neyi görmek istemiyoruz, ve nasıl bir huzur halidir bu?

Kapalı gözler ardında kalışın huzuru, kişiye özeldir diyebilir miyiz ki...

***

Görmek; hayatla yüzleşmek, acı duymak, kahrolmak, ağlamak, üzülmek, özlemek, suçlanmak, eleştirilmek görmek; cezalandırılmak, horlanmak, dışlanmak, terkedilmek görmek!

***

Bu resim, bir de ölümü hatırlatıyor bana; ve sanki bir tabutun içindeyim!

Ölünce de böyle ben bana kaldım dercesine tebessüm edebilecek miyim acaba, böylecene yüreğim sıcak bir dünya size kalsın ben gidiyorum sevinciyle dolup taşabilecek mi?..

Bir muammâ!


.:.: Notlar :.:.

Bu resmin, blogdaki ilk resim olmadığına dikkat ediniz.

Neden şimdi, diye sorulacak olursa:

Zamanlama kavramını şu şekilde açıklıyorum; herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde, herhangi bir şekilde...

2 Kasım 2006 06:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

banada benim ölümümü hatırlattı..bir muammada benim kafamda..

2 Kasım 2006 17:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sayın Anonim, öyle bir yazmışsınız ki, gülmemek elde değil.

Sanki siz daha önce ölmüşsünüz de, ve şimdi ölümünüzü hatırlıyorsunuz.

Siz de gülün efendim, ne alaka nerden esti, gülesim geldi işte; hayırdır inşâallah..

***

bana da
muammâ da

3 Kasım 2006 00:39  
Anonymous Adsız dedi ki...

gülsemmi?

gülecek bir şey görürsem gülerim.

3 Kasım 2006 07:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Tabi efendim irade sizin, görmeseniz niye güleceksiniz ki, ben gördüm ve tebessüm ettin.

Hatta yoktu da gülecek bişey, ben buldum!!!

***

Geçelim bu konuyu, şimdi ben de gülmüyorum zaten; anlık bir neşe belirtisiydi işte, o kadar...

Saygılarımla...

3 Kasım 2006 07:41  
Anonymous Adsız dedi ki...

aksilik işte şimdi de ben buldum ve gülüyorum:)

3 Kasım 2006 12:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...demek ki; bakmak ayrı, görmek ayrıdır

4 Kasım 2006 00:17  
Anonymous Adsız dedi ki...

kazım derdin ne içini yiyip bitiren ne sen kimsin? ne ler çok olduidare et

7 Aralık 2007 18:42  

Yorum Gönder