23 Mayıs 2006

Yaşamak, Güneş'in Doğuşuna Aşık Olmaktır...

Şimdi doğru yatağa gitmeli ve sabah serinliğinde doğacak Güneş'in güzelliğini seyretmek için erkenden kalkmalı :o)

İşte bu, hayatta olmazsa olmazlarından olsun!

O güzellik, seni yaşama bağlayacaktır; hani diyordun ya, ölmek istiyorum diye. Sebepsiz kalırsan, tabi böyle isyan edersin; bir sebep bul kendine yaşamak adına.

Bir ayin gibi her sabah o anı bekle; Güneş'in doğuşuna adeta aşık ol, bir Mecnun olup benliğini Güneş'te bul.

Şafakla beraber Güneş gibi yeryüzüne doğ, hayat ver dağlara taşlara, karanlıkları aydınlat; öyle ki sen olmasan bütün âlem karanlıklara boğulacak sanki...

-:- Yap Bunu -:-

> Sevgi, buna derler yavrum...

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- öbür sabah kalkabilir miyim, saat geç olmuş da; hani uyanamam diye söylüyorum :)

> olmaz, sen hemen saatini kur bi göreyim; kal ka cak sın, o kadar!

Ctrl+Yaşamak

23 Mayıs 2006 01:15  
Blogger deepness dedi ki...

Bu sahte gerçekliğe bir o kadar da bağlıyız , işte senin örneğin..:) Herşeye rağmen yaşıyoruz, bazen azıcık da olsa yüzeysel davranmakta fayda var gibi. İrdeledikçe, bu dünyadan uzaklaşma tehlikesi belirebilir. Kimbilir belki de amacın budur.

23 Mayıs 2006 09:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Kimbilir belki de amacın budur."

@ Deepness

...bu uğurda sevdiklerimi de üzüyorum Deepness :(

Kahroluyorum, ama herşeye rağmen diyorum yine de; ayakta kalmalıyım, ayakta kalmalıyız!

***

Beni Allah'a yaklaştıran çaresizlğimdir ve O'ndan medet umuyorum, başka da çalacak kapım yok zaten.

Tuttuğum dalı kurutuyor, herşeyi mahvediyorum :o)

Belki Bir Gün,
Kâzım Mızrak



-:- Aczimi Kabul Ettim -:-

Allah'ım, bana ve sevdiklerime seni anlayıp idrak edebilecek bir şuûr ver ki, yokluğa üzülüp sana isyan etmeyelim.

Senin her takdirinde bir hîkmet vardır, sana olan sevgimizi eksiltme, yolumuzu şaşırtma; bizi kullarının nankör gördüğü kimselerden eyleme.

Rabbim, üzerimize indirdiğin nimetler ile yetinmemiz için kalbimizi kanaatkâr kıl, ve hakkımız olmayan harama bakmamıza mani dur.

Şerli sözlerimizi bağışla; bizi sen bağışla ki, kulların da yanlışlarımızı affetsinler. Onları huzur ve selametle hidayete eriştir

Amin!

23 Mayıs 2006 18:24  

Yorum Gönder