21 Mayıs 2006

Kültablasındaki Sigaranın Zifti.

Dünden kalan paketimdeki son sigarayı da yakmış bulunuyorum, uykum yok, ama yatmalıyım. Sigaranın kültablasına bıraktığı zifti gördükçe midem kalkıyor, ama bırakamadım bir türlü, dört yıldır içiyorum. Zaman zaman azalttığım, bırakdığım dönemler oldu, fakat yine başladım.

İşin tadını kaçırdığım zamanlar nefes alırken göğsüm daralıyor, bi yumruk hissediyorum ciğerlerimde :o(

Bir gün bu illetten de kurtulurum ya hayırlısıyla...

***

Umut demiştim ya, benim hayattan umudum yoktur, hem zaten yazılarımdan da anlaşılıyordur bu, bir ümit Allah diyorum, O'na da pek inanmıyorum ya, belki diyorum vardır, varmış gibi yapıyorum, O'nu düşünüyorum :(

Günlerim zaman geçsin de sabah akşama varsın diye akıp gidiyor, şunun şurasında 58-27=31 sene kalmış nasıl olsa :o)

Neden mi 58, orası da benim özelim, ısrar edip üstüme gelmeyin sonra küserim bakın :)

Düşü(nü)yorum,
Kâzım Mızrak

> Say ki, kanser olmuşsun
ve 31 sene ömrün kalmış.
Yalnızca kendini mutlu
etmek için yaşa, ölünceye
kadar. Seni yanlışta olmakla
suçlayanlara gülümse, öleceğini
bilmiyorlar ki onlar ;o)

2 Yorum:

Blogger deepness dedi ki...

Derin bir mevzu, söylenecek birşey yok...

21 Mayıs 2006 02:11  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Deepness

...öyle diyelim Deepness, ama ben bu halimle de mutluyum, sen bunun farkına varmışsındır, düştüğüm durumla dalga geçiyorum resmen, ironik biraz yani :)

***

ne güzel bişey, insanın tükenmişliğine gülebilmesi, belki zaman zaman çaresiz olduğumu söylüyorum, ama değilmişim işte.

***

buna "dış görü" diye bir isim takalım Deepness, birey kendisine dışardan bakıyor, ve ne denli çaresiz olduğunu görüyor, öyle içi sızlıyor ki, şefkatle gülümsüyor aynada gördüğü yüze.

***

Dış Görü, ve İç Görü kavramları yeni aklıma geldi, bu kavramlar üzerinde biraz durayım ben...

Ctrl+Şefkat
Kâzım Mızrak

21 Mayıs 2006 02:38  

Yorum Gönder