23 Mayıs 2006

Geleceğe Dair Umut Dolu Bakışlar...

@ Cenk Ünal

...abi, mevsimleri kaçırdığımızı farketmek çok acı oluyor, hem de çook ;-)

Ama nihayetinde tekamül denilen şeyin adı da bu değilmiydi zaten.

***

Biraz daha sabır edelim abi, dayanmalıyız; bizi bekleyen ne güzel günler var daha...

Siz de daha yolun yarısında sayılırsınız, aramızda 10 yaş var, ne ki :o)


-:- Dip Not -:-

Karanlık denizlerde dev fırtınalar ile boğuşurken, bize fener olup acizane ışık tutan insanlara sözüm; teşekkür ederim sizlere, sağolun!

Sizlere öfke duyuyorum, çünkü bi türlü sizin gibi olamıyorum ben; imreniyorum hayata karşı duruşunuza.

Sizleri içten içe kıskanıyorum da; işte öfkem de bundan kaynaklanır.

Hakkınızı helal ediniz...

İnşallah ben de bir gün sizler gibi hayat dolu olurum ve dalgalar arasında kaybolan gemilere güneş olup doğarım :o)

Belki Bir Gün,
Kâzım Mızrak

# Bu yazı, http://mizrak.web.tr/2006/05/g-sonu-gelmez-denilen-ka-bahar-mevsimi.html sayfasına bırakılan bir yorumdur.

0 Yorum:

Yorum Gönder