2 Şubat 2006

Mizrak.Web.Tr, Yeni Evimize Taşındık.

***.Blogspot.Com URL'si ile 2005 mayıs ayından bu yana beraberdim, artık o defteri kapattık. Yine de büyük konuşmak istemiyorum, eğer burada düzeni tutturamazsak ayrılmak durumunda kalabilirim.

Bu siteyi ziyaret eden misafirlere önemle hatırlatmak isterim.

Blogspot.Com değil ama Blogger.Com halen bu sitenin yapılanmasında kullanılmaktadır. Web sitesinin iskeleti Blogger.Com yönetici panelinden kontrol edilmekte. Diğer yönden yorum sayfaları da yine Blogger.Com uzantılı linkler ile çalışmakta.

Düzen aynı düzen, lakin postaların başlık kısaımlarının URL'leri eski sitenin uzantısı ile tanımlandığı için, tıklandığında ***.Blogsppot.Com sitesi karşınıza çıkıyor. Tabi, site kullanılmadığı için de Blogger'ın hata sayfası karşınızda beliriyor.

Burada böylesi hatalar yaşanabilir; bir müddet devam edelim deneyelim, baktık olmuyo o vakit yeni bir çözüm yolu düşünürüz biz de...

2 Yorum:

Blogger un4tunately dedi ki...

geç oldu ama kusura bakmayın.. yeni adresiniz hayırlı olsun..:)

6 Şubat 2006 01:05  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Leyla Hanım :)

Büyük kabahat işlemişsiniz, nasıl kusura bakılmasın; ben de yolunuzu gözler olmuştum, insan bir hayırlı olsun demez mi efendim...

Akıl Oyunları,
Kâzım Mızrak

6 Şubat 2006 01:14  

Yorum Gönder