9 Eylül 2013

Hayır kalbim, yorulmadın.. hayır hayır. Yıkıl daha..!

Cahit Zarifoğlu

14 Yorum:

Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba
bi' mısra insanı ne kadar
susturabilir ki..
ne kadar derinlere baktırabilir!?

14 Eylül 2013 10:35  
Anonymous Adsız dedi ki...

neler oluyor? :((

19 Ekim 2013 22:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Can Adsız

Ben iyiyim :) Üzülmeyin, siz nasılsınız..?

Yâni aslında neler olduğunu ben de bilmiyorum, ama anladığım kadarıyla nasıl söylesem, birisiyle tanıştım; o birisi de benimle tanıştı tabi :)

Sonra biz ikimiz için güzel şeyler olabileceğine inandık bu arada; yarın bu güzel şeylerin başlangısının 1'inci ayı oluyormuş :)

O böyle diyo :)

21 Eylül 2013 tarihi itibariyle herşey yolunda şükürler olsun, ondan öncesi ise..!?

Allahu âlem...

4 Ocak tarihinde Lise düzeyindeki KPSS sonucuna göre Türkiye 64'üncüsü olarak atandığım kurumda çalışmaya devâm ediyorum :)

Fizik Müh. terk, Makine Tasarımı terk derken, İkinci öğretim ön lisans Muhasebe okumaya başladım :)

Dersler iyi gidiyor hamdolsun :)

80 doğumlu, bir balık burcu olarak; yaş otuzbeş edere çok az kalmışken.. Allah nasip ederse artık evlenip çoluk çocuk sahibi olayım diyorum Adsız..?!

Buraya en son 9 Eylül'de yazmışım; 21 Eylül itibariyle de bahsettiğim arkadaşla tanışmışım...

Bloğa yazmamın, yazmaya devâm etmemin o insanın duygu derinliğinin kabul edip etmeyeceği bir muamma..!

Bunu zaman göstericek...

Bir gerçek de varki, benim için yazmak ve varolmak aynı şeyler; kimi insanlar yazmak için doğarlar..!

Yaşarlar ve yazarlar; kimi insanlar da okumak için doğarlar... okurken kayboldukları dünyada bir parça bulurlar kendilerine...!

Bir kapı...?!

Yazdık okuduk, okuduk yazdık, aradık durduk :) Bulduk mu, bulamadık mı..?! :)

Allahu âlem...

Herkes kendi heybesine bakmalı derin :) Elbette; bakan göz güzel olunca, geriye dönüp bakıldığında daha anlamlı görünür yaşananlar...

Bundan böyle ise.. benim gerçekliğimin, değişim zamanı gelmiş olabilir Adsız..?

Ben, o eski ben olmayabilirim..!

İnsan sadece kendi isminden sorumlu iken kendisi olabiliyorken, başka bir insanın sevgi ve muhabetine muhatap iken; düşünce davranış ve kanaatlerinde artık hem kendisi, hem de muhatap olduğu insanın değer yargılarını duygu dünyasını da dikkate alması gerekir diye düşünüyorum...

Bu anlamda, blog yazmayı sürdürebilecek miyim acaba..!? Eğer tek başıma devâm etmeyeceksem, bu kararı da tek başıma alma(ma)lıyım...

Bunu anlamam için de onu anlamam, onun beni anlaması için de benim kendimi ona anlatmam gerekiyor...

Bu da, yeniden yine her dâim küsmemeye; savaşmaya bakıyor(du)...

Cahit Zarifoğlu çok güzel söylemiş: "Hayır kalbim, yorulmadın.. hayır hayır. Yıkıl daha..!" Ben bir kez daha yıkılmaya hazırım, fakat diliyorum ki bu son olsun...

Toplumsal ödevlerimiz var, ailevi görev ve sorumluluklarımız var; bunu kendi adıma söylüyorum...

Bir şeyler yapmalıyım; sorumluluk almalıyım, sevmeliyim, sevilmeye deyip deymediğimi görmeliyim, denemeliyim, denemeliyim, denemeliyim Adsız...

Can Adsız..!

Bunca zaman, hep giderken, biraz biraz gittim ya; şimdi yine gidiyorum biraz biraz, biraz, biraz, az, az.

Beni anlamak zorundasın ('ız).

Peki ben ya da siz bunu anlayabilecek miyiz...!?

Allahu âlem.

Üzülme, üzülmeyin; belki bir gün yine başlarım yazmaya, sonra bir başka gün yeniden vedâ ederim.

Tâ ki.. bir gün, gözlerimi açarım sonsuza.

Can Adsız..!

Duâ duâ,
inşâ Allah.

20 Ekim 2013 21:24  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Bunca zaman sessiz kaldıysam affedin, bildik ki sessizlik sükût demekti.! Sükût bırakmıştık size, dolu dolu huzûr sevgi saygı ve duâ.

Güzel insan.!

20 Ekim 2013 21:27  
Anonymous Adsız dedi ki...

yazacak o kadar çok şey var ki! yeterli olamam diye korkuyorum! :((susmalıyım.. sadece sustum! :((

22 Ekim 2013 20:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

ÜZÜLME! üzgünken de mutluyum! :)

22 Ekim 2013 20:01  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

sizin adınıza çok sevindim, ne güzel bi haber bu :)
demek ki her şeyin bir zamanı varmış ve bazen beklemek ve sabır umuda kapı olabiliyormuş demek ki..

rabbim tamamına erdirsin, mutluluğunuz daim olsun inşaallah efenim,ne diyelim:)

dua ile..

bu arada yazmayı da ihmal etmeyin lütfen,arada da olsa uğrayın buralara :)

23 Ekim 2013 11:58  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Bence susmamalısın, içini dökmelisin; kim ne derse desin, sen sen olmalısın. Sonra belki hayat sever seni, belki de sevmez; bu hayatın sorunu olmalı senin değil.

24 Ekim 2013 09:17  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Demek ki güzel insan olmak için insanın çok acı çekmesi gerekiyor(muş),

ben sizin gibisi çok az güzel insan tanıdım; diyor yazar :) Adsız üzerine alınmasın, onun acıları belki ikimizi de gömer toprağa.

Ne güzel, hepimiz acı yüklü bulutlarız; her an ağlamaya hazırız.

Allah'ım, sen bilirsin.!

24 Ekim 2013 09:21  
Anonymous Helik dedi ki...

Dökülüyor hüzün yaprakları
Ayrılık kadar üzgün ayrılık kadar çaresiz
Hüzün yaprakları dökülmüş dört bir yana
Her biri bir tarafa veda ederken bizlere
Meçhulü bekliyorlar umutsuz bir kederle
Umudun tükenmesin sakın hüzün yaprağı

Yâ Fettâh

29 Ekim 2013 23:22  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Helik

Hüzün yaprakları dökülürse de, geldiği yer de bellidir, gittiği yer de.!

Ahh hüzün yaprakları siz ne güzelsinizdi, varlığınızla şenlendirdiniz gönlümüzü;

şimdi gidiyorsunuz ya, ahh bizi de götürün ne olur.

Gittiğiniz yerde sevgiliye, en sevgiliye selâm edin ne olur...

Mahsun kaldık burada, özledik; çok özledik.


Yâ Fettâh

29 Ekim 2013 23:33  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ne güzel bir haber bu... hayIırlısıyla tamamına erer inşallah. ..
Hayal111

23 Aralık 2013 18:51  
Anonymous Adsız dedi ki...

hani baska biri olarak yazacaktin ?
nerdesin ? bitmek uzeregiz! gel ve yAZ ARTIK!

3 Ağustos 2014 17:42  
Anonymous Adsız dedi ki...

rowerh416@airmail.cc
calvim600@airmail.cc
powdaniel639@airmail.cc
popecurt442@airmail.cc
rosemhawk726@airmail.cc
tonlawrence498@airmail.cc
rde417471@airmail.cc
ce391230@airmail.cc
viclambe296@airmail.cc
gajimmie190@airmail.cc
dibarret409@airmail.cc
hughevi673@airmail.cc
chekim246@airmail.cc
howarmabel827@airmail.cc
cooperla758@airmail.cc
kyne45548@airmail.cc
casleona460@airmail.cc
cassa634@airmail.cc
fiesean782@airmail.cc
nhowar667@airmail.cc
bob00718@outlook.com
john201924@outlook.com
gcharli241@yandex.com
perrfr810@yandex.com
davidalva289@yandex.com
cujanic288@outlook.com
lorettaor602@outlook.pt
arwilliams411@outlook.com
herkim913@hotmail.com
derbu145409@hotmail.com
da337169@hotmail.com
bro80322@hotmail.com
+351 910 775 306
+351 910 802 482
+351 910 802 113

22 Şubat 2019 20:44  

Yorum Gönder