7 Ağustos 2013

İsmail Abi'den "Gitmek" üzerine

13 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin, can Adsız, Helik

"Ama ben güçlü olmak istemiyorum ki.!" diye gözleri buğulu uzaklara bakan, vuslatı arayan, gönlü hazan dostlarımızın Ramazan bayramını tebessümlerle kutlarım.

İsmail Abi: "Gitti işte.. sanki böyle.. buram acıyo gibi.. buram sanki.. sanki buram çok acıyoo gibi oldu şimdi.. bu acı geçiyo mu..?"

Bâd-ı Sabâ

7 Ağustos 2013 09:48  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba
bilmukabele efenim bizden de size
hayırlı bayramlar..

dua ve tebessümle..

'ama ben güçlü olmak istemiyorum ki!'
ne güzel demiş ama ismail abi..

10 Ağustos 2013 01:24  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Geç kaldın, ama olsun, geldin ya, bugün yine uykusuz bir gece, uykulu bir sabah...! Sağol.

10 Ağustos 2013 02:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Güzellik...

10 Ağustos 2013 02:14  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

geç kalmış sayılmam bence yanlış hatırlamıyorsam bayram 3 gündü, öyle değil mi:)

hayırlı bayramlar efenim tekrardan..

hayırlı geceler..

10 Ağustos 2013 02:18  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Beklenenler, hiç geç kalmazlar güzel insan :)

10 Ağustos 2013 10:41  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

ben hep geç kaldım bi yerlere..hiç yetişemedim...
ya da hayatımda yetişebileceğim bi yer olmamış belki de hiç..bilemiyorum..

hayat işte..

10 Ağustos 2013 18:01  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

İyi ki Leyla ile Mecnun varm, dün iyi dalmışım, parça parça izledim bazı sahneleri, en çok da o dizi müziğine takıldım, kendimizden sahneler diyaloglar hüzünler... Göğe bakalımı dinledim, sonra bidaha bidaha :) Yine dinleriz di mi, bidaha dinleyelim hadi; biraz gülelim... Güzel insan...

.: Göğe Bakalım .:

10 Ağustos 2013 22:27  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

turgut uyar..
göğe bakalım şiiri..
her daim dinlenesi..çok güzel..

dinleyelim o vakit :)

10 Ağustos 2013 23:27  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Biz hep göğe bakıyoruz zaten, ellerimiz hep semâda :)

10 Ağustos 2013 23:42  
Anonymous Helik dedi ki...

Geç kalmışım kusura bakmayınız.geçmekte olan ramazan bayramınız mübarek ola Bâd-ı Sabâ.ben nedense hep yere bakarım' siz neden göğe bakıyosunuz?

Derine selamlar.sana uğrayamadım kusura bakma derincim
hayırlı geceler

11 Ağustos 2013 23:34  
Anonymous Adsız dedi ki...

@helik

a.s.helik sağol..
estğ..sana da hayırlı geceler..

tşk ederim..


derin

12 Ağustos 2013 00:42  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Helik

Ben de yere bakarım aslında.. sokakta yürürken, öyle kimse umurumda olmaz, dünya yanmış yıkılmış.. yere bakarım; düşünürüm.. umutlarıma umut katarım, sabrıma sabır katarım.. Hayatla bağım yok gibidir, kimsesiz sâkin bir yürüyüştür bu.. yer yarılsa da içine girsem diye ahlanırım.. o kadar yâni..! Sonra göğe bakarım, Allah'ım derim...

12 Ağustos 2013 19:36  

Yorum Gönder