10 Ağustos 2013

İnsanın saatlerce konuşsa da, onu dinleyebileceği bir dostu olmalı. Kim bu kadar vefalı olabilir ki.. sen mi, ben mi, o mu.. kim...? Peki ya yazdıklarımız, yazarken okuduklarımız...

İçimizdeki zehir nasıl da dökülüyor, yazarken.

Lanet olsun, iyiye güzele masuma garibe uzanan ellere dillere....! Şu bayram hürmetine... İçim soğumuyor, gücüm yetmiyor, dilim dönmüyor, ne yapayım..? Buğzediyorummmmm. Cehaletin arkasına sığınınamazsınız arkadadaşım, o zorbalığı o pervasız şerefsizliğinizi cehaletin arkasına gizleyemezseniz.

Allah'ım... hadi güzelliği yarattın, peki bunları niye yarattın..?! Sana âsî bir kul olayım diye mi... Cennet, evladını döven babanın ayakları altında mıdır acaba...! Hadi ordan.... Evladına, o masum yavruya kalkan eller kırılsın...!

Allah'ım.. O eli kaldıran da, indiren de sen değil misin....!?

Niye Allah'ım, niye yapıyorsun...

7 Yorum:

Blogger Pabuc dedi ki...

Bir zaman böyle ince ayrıntılara kafayı takmıştım..Sorular soruları getirdi ve bu kuş aklım tartmadı tabi bu kadar soruyu..Ve hasta oldum sonunda...Sonra bildiğim ama fazla üzerinde düşmediğim bir gerçeği daha görünür hale getirdim hayatımda ''Her şeyde bir hikmet vardır'' Dünya bir düzen üzerinde her olay her kişi her davranış bir sebep üzerine vardır...Ve biz kesinlikle bütünü göremiyoruz ve gördüğümüz parçalarla hayatı algılamaya çalışıyor ve çoğu zamanda cevap bulamayıp acı çekiyoruz...Herşeyi Yaratan Rabbim bizi de imtihan için yarattı unutmamak lazım..Olayların durumların içinde tepkilerimiz düşüncelerimiz davranışlarımızdır bizi biz yapan şeyler bunu da hatırlamak lazım...Zalimin engelleyicisi olmak ve hep mazlumun yanında olmak gibi bir yolumuz var sapmamamız gereken...Neyse ben bilir kişi değilim hayat konusnda ;adım hıdır yazabildiklerim bu dur anlayacağın :)

Ve bir de seni saatlerce dinleyecek kişiler var bu hayatta.Ben bizzat tanıyorum böyle birini ve hiç ama hiç ummadığım karakterde bir dost bu ; bana hiç benzemeyen ama bir birimizi hiç sıkılmadan dinleyebildiğimiz bir enteresan dostluk...Bu da Allah'tan...

Her şeyin hayırlsını versin Rabbim hepimize..

10 Ağustos 2013 17:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Pabuç

Bugün daha iyiyim..

evet öyle dostlar var galiba; birisi var burada, beni sürekli dinliyor, ben bazen saçmalıyorum, o da farkına varıyor, benim saçmaladığımın farkına vardığımı, ama hâlâ dinliyor ben saçmalamaya durmadan konuşmaya devam etsem de :)

Öyle garip ruhlu, mübarek insanlar var gerçekten.. belki bi gün biz de öyle oluruz :) Şimdi eğitim öğretim alıyoruz ;) 10 derste durmadan konuşan bir insanı saatlerce nasıl dinlersin :)

İmtihan dediniz de, öyledir gerçekten de değil mi... O zaman doğru olan neyse onu yapalım, gülelim; en zoru bu olsun olmaz mı..!

Hoşça bakın zatınıza efendim, elhamdülillah.

10 Ağustos 2013 22:18  
Anonymous Adsız dedi ki...

dostun sacmaliklari bile dusmanin gerceklerinden faydalidir! ;)uzun sozler vardi ama: bu soz hepsini bastirdi! sustum..:)

14 Ağustos 2013 12:19  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

En azından, dost saçmaladığını biliyor :) diğeri öyle mi..!

Rabbim.. bizi ne yaptığını bilen insanlar ile karşılaştırsın efendim,

inşâ Allah.

15 Ağustos 2013 09:59  
Anonymous Adsız dedi ki...

AYNEN OYLE:)

15 Ağustos 2013 11:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

:)

17 Ağustos 2013 13:20  
Anonymous Adsız dedi ki...

oyle ama;)

17 Ağustos 2013 13:39  

Yorum Gönder