27 Temmuz 2013

İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi Raciûn.

Gülümse

11 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

:).off: ne zordu!

27 Temmuz 2013 05:47  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Mızıkçılık yapmaaa :)

27 Temmuz 2013 08:08  
Anonymous Adsız dedi ki...

omru boyunca herkes bir olgunluk bekledi."amenna" dendi. benimsendi kabullendi! birakda bari buralarda sizinle iken mizikciligin tadini cikarsin zarar gormeden!

28 Temmuz 2013 14:24  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Peki, salonda oynayabilirsin.. kırıp dökme ama :) Kristal vazoya dikkat :) Affettin mi beni şimdi..? Affedilmek ne kadar güzel bir duygu bir bilsen, affet beni... Peki.. mızıkçılık yapabilirsin, ben seninle barışırım...

Duâ eyle, rabbim hayırlı olanı çıkarsın önüme.! Ve ben, öyle beceriksiz kabiliyetsiz gururlu kibirli korkak birisiyim ki. Söyle, ben zorlaştırıyorum; O c.c. kolaylıştırsın. Ben, nefret ettiriyorum, O c.c. sevdirsin...

Allah'ın emrinde değil mi eşya tabiat ve mahlukat.. o dilemiyorsa, ben nasıl dileyebilrim Adsız.?!

28 Temmuz 2013 17:07  
Anonymous Adsız dedi ki...

oleyyyy! oldu yaparim:) kirarim:)hemde kristal vazodan baslayarak:) en guzel mizikcilik ne biliyor musun:en degerli seyi kirdiginda dahi, sevdiklerinin seni degerli o seyden daha degerli saymalari! bagirti ve cagirtilardan sonra sana yine kucak acmalari;( Affetmek size mahsus,bize mizikcilik yakisir anca:)o halde affet!

30 Temmuz 2013 00:01  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ can Adsız

:) Bence bir gülüşe dünyalar fedâdır Adsız, yemin ederim.! Kristal vazo da neymiş, sen yeter ki mızıkçılık yap; salonu birbirine kat; Allah'ın emâneti olmak böyle bir şey olsa gerek..!

Tamam, gıkım çıkmayacak; çünkü sen Allah'ın emânetisin; ne güzel, rabbim bizi emîn görmüş, seni emânet etmiş; şu iltifata bakarmısın; aklım duruyor.

Ahh Adsız, duâ duâ duâ.

Allah'u teâla da bize öyle kucak açıyor değil mi.! Her ne kadar hata ve yanlışlara düşsek de, Mevlâna gibi gel diyor; gel ne olursan ol yine gel; bu kapı ümitsizlik kapısı değildir...

Rabbimizin affına ne dersin, fırtınalı bir yağmur gibi merhamet merhamet ıslansak. Çok muhtacız değil mi.!

Rahmet Allah'ım.

30 Temmuz 2013 06:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

rabbin bizi seviyor!!! rahmet Allah`im.yagsin yagmur sele raziyiz! Allah bizi seviyor! ;)

30 Temmuz 2013 06:19  
Anonymous Adsız dedi ki...

amenna :herseye:)

30 Temmuz 2013 06:20  
Blogger Unknown dedi ki...

Tuhaf, paylaştıkları değil yorumlara verdiği cevaplar daha okunulası.

2 Ağustos 2013 00:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Cansın :)

Allah c.c. bizi seviyor, elhamdülillah.

4 Ağustos 2013 20:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Susacaklarım Var

Teşekkür ederim, sözlerinizi takdir olarak anlıyorum;

her ne kadar paylaştıklarımı daha okunulası bulmasanız da :)

Zâten biz de, dostlar alışverişte görsün diye yazıyyok ;)

Yoksa böyle bir blog yok, isterseniz Googgle'da aratın :D

Biz de olmayabiliriz belki :)

Kim bilir :P

Gibi gibi, sanki...

4 Ağustos 2013 20:17  

Yorum Gönder