18 Aralık 2009

Yâ rabb, senin rızân için susuyor sabrediyorum.

K.M.

13 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Gerçeği bilen, bu yolu tanıyan her aziz can bilir ki, başına ne gelirse gelsin hep O’ndan gelmektedir. O’nun takdir tezgahından çıkmaktadır. Dünyadan ve hadiselerden niçin şikayet ediyor ve dünyayı suçluyorsun? Bu dünya kendi dönmesinden sorumlu değildir."

Mevlâna

20 Aralık 2009 02:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Bu bir ölüm provası Adsız.

Hep aynı yerde kalmamı beklemiyorsun, değil mi..!

Bulutların üstünde ne var?

Merak ediyorum.

Ölüler konuşamaz Adsız...

Tırtılın kelebek olması için, ölmesi lâzım.

Ölüler, konuşamaz.

Henüz kelebek olmadığım için, onlar konuşur mu bilmiyorum.

Sen de bir kelebek ol, berâber kanat açalım..

Ötelere...!

Sen, hiç kelebek oldun mu?!.

Ben de olmadım..

Biz çirkin bir tırtılız.

Ölüler, konuşamaz.

Ölmeden tırtıl, kelebek doğamaz...

Bu bir ölüm provası.

Benliğimizi öldüreceğiz.

Alvarlı Muhammed Lütfi gibi: "Herkes yahşi men yaman, herkes buğday men saman."

Diye.! diye..!

Biz çirkin bir tırtılız.

Kelebek olacağız.

Ama..?

Ölmeden,

kelebek olamayız.

Ve ölüler,

konuş(a)maz...!

20 Aralık 2009 03:07  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Hep aynı yerde kalmamı beklemiyorsun, değil mi..!"

bir fakirin yanında zengin ne kadar barınablir ki?

bilirim: ne kadar dost olsa da ilerlemesi için onu ihmal etmesi gerekirtiğini.

fakir için ne büyük bir acı değil mi? bunu bilirmisin? tatmayan bilmez ama;)


"Ölüler, konuşamaz."

ölmeyişimdendir demek ki, bu gevezeliğim...! :(
kelebek olmak...! ölümü bile güzelleştirir.

henüz tırtıllığın bile hakını veremeden kelebek olmak.. ne gezer.
"bulutların ötesini" hayal etmekde çok hoş.

kelebeklerin güzelliği uğruna tırtılların çabası gibi bir çaba yakalayabilirmiyim acaba? nedersin*

20 Aralık 2009 13:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

nedersin*

@ Adsız

Sabır..!

21 Aralık 2009 07:32  
Anonymous Adsız dedi ki...

tamam..!inşaâllah..

21 Aralık 2009 17:35  
Blogger Zamanın Yolcusu dedi ki...

O'nun rızası için yapılan her şey ne güzeldir!

23 Aralık 2009 23:29  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Zamanın Yolcusu

O'nu bulan neyi kaybetmiştir, O'nu kaybeden neyi bulmuştur diyorlar ya hani, işte öyle bir şey değil mi efendim..!

25 Aralık 2009 23:43  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

tamam..!inşaâllah..

@ Adsız

Allahu âlem :)

26 Aralık 2009 00:30  
Anonymous Adsız dedi ki...

Allahu âlem değil mi? :)

26 Aralık 2009 01:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sabır..!

26 Aralık 2009 22:27  
Anonymous Esmalâle dedi ki...

innallahe meassabirin. . .

28 Aralık 2009 02:48  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

innallahe meassabirin. . .

@ EsmaLâle

İnanıyorum eLâle, evet; buna inanıyorum.

Âmin.

28 Aralık 2009 18:59  
Blogger Holzer dedi ki...

Nasıl bir alemdesiniz tasavvur edemiyorum. Ancak googlede bir iki satır birşey ararken linkinizi tıkladım.
Yazdığınız şeyleri okudum ...
Bir Kazım Mızrak var bir varlığın eseri bir de benim iki çift gözüm var şu yazadurduklarıma bakan.
Bu iki çift gözün aslını soracak olursan şayet sendede bir çift mevcut. Ve o iki güzel gözünle gözlerimin içine bak.

16 Şubat 2010 19:20  

Yorum Gönder